Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTV: Kalle, 47, ei löydä kumppania, koska harrastaa "liikaa" - "naiset suhtautuvat varauksellisesti"

Vierailija
10.08.2025 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kalle-47-ei-loyda-kumppania-koska-h…

47-vuotias Kalle Laine on jäänyt sinkkumarkkinoilla täysin yksin, koska naiset eivät kuulemma siedä sitä, että miehellä on oma elämä ja harrastuksia. Häntä ei päästetä edes treffeille asti, vaan Tinderissä jo tuomitaan: "Liian aktiivinen, ei varmasti tee minulle tarpeeksi ruokaa ja huolehdi sohvaperunailtojen pyhästä rutiinista." Kallen mukaan hän olisi valmis tinkimään harrastuksistaan, mutta ilmeisesti nykypäivän deittikulttuurissa miehen pitää olla puolikuollut ja valmiiksi tylsistynyt, jotta kelpaa.

Tämä paljastaa karun totuuden: osa ihmisistä ei halua kumppania, vaan omaa projektia, jonka voi täyttää omilla aikatauluilla ja toiveilla. Kun mies elää intohimolla, se tulkitaan uhaksi kuin hän olisi pettämässä jo ennen ensimmäistä halausta. Ja sitten ihmetellään, miksi parisuhteet ovat lyhyitä ja miksi jotkut valitsevat mieluummin lenkkipolun kuin parisuhdedraaman. Pitääkö nykyään olla sohvaperuna, jotta saa edes mahdollisuuden rakkauteen?

Kommentit (168)

Vierailija
161/168 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Yksi vilkaisu Kallen asukokonaisuus kertoo, että ei jatkoon. Viisikymppinen mies ja asu kuin pellehermannin kokoontumiajoista. Aivan sama vaikka hän ei olisi koskaan harrastanut mitään, tai harrastaisi syvänmerensukellusta 24/7/365. Sienipaita ja vihreät housut eivät kutsu.

Vierailija
162/168 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehelläni on paljon ns. kotihiiriharrastuksia. Sopii minulle ja lapsille hyvin.

En olisi lapsia alkanut tekemään jonkun urheiluhullun kanssa. Ei olisi muutenkaan mitään keskusteltavaa sellaisen kanssa. Minulle sopii lukeva, kokkaava ja kotona viihtyvä mies, joka harrastaa puutöitä ja käy lenkillä lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/168 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei harrastukset yleensä ole ongelma. Mutta ongelma voi tulla siinä, että jos miehellä on harrastuksia vaikka 5 päivänä viikossa, niin sitten hän on järkeillyt, että ehtiihän siinä 1-2 päivänä näkemään deittikumppania - eikä ota huomioon sitä, että toisen osapuolen ainoa harrastus saattaa olla just noina päivinä, tai sitten  muuten vaan se toinen osapuoli ei voi koko omaa elämäänsä sumplia vain miehen harrastusaikataulujen mukaan.

Paljon harrastavien tapailut tuppaavat jäämään melko epämääräisiksi juuri siksi, että pystytään näkemään niin harvoin (ei edes joka viikko), että syvempää tutustumista ja lähtentymistä ei pääse tulemaan.

Tämä. Mun mies aloitti harrastuksen joka vie ma ti ja to ja pe 2,5 h plus 2xvko siihen päälle vielä 2-2,5h. Siis noin menisi ellei olisi 3vuorotöissä jonka takia joutuu välillä jättämään väliin noita. Jonkin aikaa katsottuani sitä touhua sanoin että hän saa nyt itse määritellä omasta puolestaan riittävän parisuhdeajan kanssani, ja katsotaan sitten riittääkö se minullekin. Näin hän teki ja kalenterissa on nykyään kaikki tasapainossa.

Vierailija
164/168 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo huivi, tuo paita, nuo vihreät housut ja mitäänsanomaton pärstä. Harrastelkoon jatkossakin ihan rauhassa...

Ihan kauniit kasvot hänellä ovat, mutta tuo paita ja huivi kesällä ovat outo valinta. Luulisi, että sieltä harrastuksesta löytyy joku nainen tämän ilmoituksen jälkeen. Eniten ihmetyttää, että miten ei ole löytynyt jo aiemmin. Mielestäni hän on yhden kuvan perusteella jopa tosi hyvännäköinen, itse en nuorena koskaan treffannut yhtä hyvännäköistä kuin hän. Luulisi, että ulkonäön perusteella vientiä olisi, mutta onko sitten mitään muuta elämää tai älykkyyttä.

No mun silmiin Kalle näyttää lyhyeltä, rähjäiseltä ja epäsiistiltä. Kasvot on karut ja silmät pistävän tuijottavat, ei yhtään kutsuvan näköinen. Urheiluhulluudesta en viitsi mitään edes sanoa, kaikki on täällä

Onpa jännä, itse taas katsoin että onpa komea mies ikäisekseen. Lyhyys ei tosin itselleni ole miinus ollenkaan, tykkään lyhyistä miehistä. En kyllä tiedä onko tuo Kalle edes lyhyt, ainakin selvästi pidempi kuin tuo naistoimittaja, joten tuskin alle 170 cm ainakaan. 

Muuten ei olisi kyllä ko. mies mun juttu. Mun elämä on keski-iässä alkanut kääntyä jo rauhoittumisen puolelle, ja mies joka painaa pää kolmantena jalkana harrastuksissa ei olisi todellakaan mun juttu. Etsin kumppania yhdessä rauhallisesti vanhenemiseen.

Vierailija
165/168 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle vaikuttaa homolta. N30

Vierailija
166/168 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Kallen ikäiset aktiiviharrastavat naiset on joko parisuhteessa ja lapsensa hankkineet, ovat päättäneet etteivät tarvitse miestä lainkaan tai heillä on joku komea toyboy satunnaista käyttöä varten.

Nuoremmat taas pariutuvat ikäistensä kanssa.

Itselleni tämä ns. intohimoinen urheilu näyttäytyy pakonomaisena pakona omasta itsestä/todellisuudesta tai vanhenemisen pelkona. Tuntuu, että joutuisin perustelemaan miksi en välillä oikeasti töiden jälkeen halua tehdä mitään.

Vierailija
167/168 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tarviiko Kallen listata kaikkia harrastuksiaan, jos se vie kiinnistuneita pois? Riittää varmaan, jos sanoo harrastavansa juoksua tvs, jos se on se laji tai olevansa liikunnallinen. Eli profiili muokkauksen tarpeessa.

Minäkin, jos listaan näin kesällä harrastavani tennistä, juoksua, kuntosalia, melomista, marjastusta ja vaeltamista niin osa olettaa, että olen urheiluhullu. Vaikka vaeltamassa kävin kahdesti, samalla meloin ja tennis ja juoksu on vain kerran viikossa. Mustikassakin käytiin vain kerran.

Turhaan tosiaan listaa harrastelujaan, jotka nyt naisen puuttuessa ovatkin ihan ok, mutta jos kerran oikeasti vielä tinkisi harrastuksistaan naisen löydyttyä.

Taitaa vaan olla karu totuus, että äijässä ei ole muuta sisältöä ja yrittää epätoivoisesti paikata tyhjää päätään ja elämäänsä neuroottisella harrastamisella.

Vierailija
168/168 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän sana on itsekeskeisyys. Näillä Tinderkalleilla elämä on kuin melkein valmis palapeli, josta puuttuu yksi pala, siis yksi tuhannesta. Siihen sitten etsitään sitä palaa, mutta sen täytyy olla just oikean muotoinen ja sopia siihen valmiiseen kuvaan. Jos sellainen jotenkin löytyisikin, niin se on vaan yksi pieni osa täydentämässä sitä alkuperäistä kuvaa.

Tästä voi miettiä kuka haluaa olla jollekin pieni täydentävä palanen, millä ei ole muuta virkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme