MTV: Kalle, 47, ei löydä kumppania, koska harrastaa "liikaa" - "naiset suhtautuvat varauksellisesti"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kalle-47-ei-loyda-kumppania-koska-h…
47-vuotias Kalle Laine on jäänyt sinkkumarkkinoilla täysin yksin, koska naiset eivät kuulemma siedä sitä, että miehellä on oma elämä ja harrastuksia. Häntä ei päästetä edes treffeille asti, vaan Tinderissä jo tuomitaan: "Liian aktiivinen, ei varmasti tee minulle tarpeeksi ruokaa ja huolehdi sohvaperunailtojen pyhästä rutiinista." Kallen mukaan hän olisi valmis tinkimään harrastuksistaan, mutta ilmeisesti nykypäivän deittikulttuurissa miehen pitää olla puolikuollut ja valmiiksi tylsistynyt, jotta kelpaa.
Tämä paljastaa karun totuuden: osa ihmisistä ei halua kumppania, vaan omaa projektia, jonka voi täyttää omilla aikatauluilla ja toiveilla. Kun mies elää intohimolla, se tulkitaan uhaksi kuin hän olisi pettämässä jo ennen ensimmäistä halausta. Ja sitten ihmetellään, miksi parisuhteet ovat lyhyitä ja miksi jotkut valitsevat mieluummin lenkkipolun kuin parisuhdedraaman. Pitääkö nykyään olla sohvaperuna, jotta saa edes mahdollisuuden rakkauteen?
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ttu toi riepu hänen kaulassaan on?
tuli kyllä håmåvibat
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin nämä miehet ovat jääneet keskenkasvuisiksi. Jos on parisuhde saati yhteinen koti, niin olisi kiva jos herraa näkyis joskus. Miten tuommoisen kanssa perhettä perustaa, jos liitelee omissa menoissaan?
Mä olen varmaan jotenkin vanhanaikainen ja tylsä. Mutta tulee mieleen, että mies hakee sexi- ja pyykkipalvelua, että jaksaa taas ravata harrastuksissa.
Kalle tuskin haluaa lapsia, parisuhteen kylläkin. Silloin on enemmän aikaa harrastella molempien. Kalle ei kaipaa sohvaperunaa.
Itsellä avioliitto kaatui siihen kun viihtynyt kotona, kotona istuskelu ei ole mun juttu. Vaimo taas ei halunnut mennä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä miehen pitäisi olla naisen viihdyttäjä.
Hah! Viihtykää keskenänne.
Naisilta kyllä vaaditaan kotona olemista, sellaista kodin hengetär -asennetta, vaikka töissä kävisikin. Mutta siinä tapauksessa miehenkin pitää olla "mies talossa". Tuo vaikuttaa tyhjänpäiväiseltä harrastelijalta, anteeksi vain. Ei ole tarpeeksi mies mulle.
Taas yksi pervo ukko joka vaan vetää 20v itseään nuorempia muijia oikealle tinderissä. Juujuu, aivan varmasi "liiat harrastukset" on se syy miksei kelpaa, juujuu. 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Ettis naista sieltä harrastuksestaan! Vai eikö harrastava nainen käy?
Golfkentältä toivoisin löytäväni naisen, useimmat golfia harrastavat nuoret pimut ovat nättejä.
Tässä toissaviikolla oli rangella lyömässä samaan aikaan kaksi tosi nättiä tyttöstä identtisissä upeissa golfasusteissa, pieni hamonen ja tyköistuva golfpaita.
Voi ei. Nyt taitaa Kalle sortua muiden syyttelyyn, vaikka peiliin katsominen olisi hedelmällisempää. Istuu nyt alas ja kartoittaa itselleen mitä oikein parisuhteelta haluaa ja mihin on realistisesti valmis. Sitten etsii niihin spekseihin sopivaa naista. Ilman rutinoita siitä, miksi toisenlaiset eivät vain muuta itseään tai asennettaan ja sopeudu.
"Kyllä minä joustaisin, jos oikeasti haluaisin ja yhdessäkin voitais jotain tehdä" ei ole muuta kuin ympäripyöreää sanahelinää.
Aah inkkelien kootut selitykset sille mikseivät kelpaa. Näitä ei olekaan vielä tänään kuultu. Mikäs kallen selitys on? Niin joo liiallinen aktiivisuus.
Miksi nainen ihastuisi mieheen joka juoksee pallon perässä - sama kuin hankkisi koiran. Paitsi koira ei yritä siittää sinua 10 000 kertaa.
Niin joo ja mikä tuo huumepaita on. Onko huumepaita siellä deittirpfiilissakin? Tietääkö kalle mitä se symboloi vai onko tämä tarkoitukesllista viestintää? Tarkoittavatko "urheiluharrastukset" sittenkin laittomia päihteitä?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin nämä miehet ovat jääneet keskenkasvuisiksi. Jos on parisuhde saati yhteinen koti, niin olisi kiva jos herraa näkyis joskus. Miten tuommoisen kanssa perhettä perustaa, jos liitelee omissa menoissaan?
Mä olen varmaan jotenkin vanhanaikainen ja tylsä. Mutta tulee mieleen, että mies hakee sexi- ja pyykkipalvelua, että jaksaa taas ravata harrastuksissa.
Voiko viisikymppisen kanssa "perustaa perheen"? xD
Must on tulluut Urheiluhullu. Must on tulluut Urheiluhullu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle tuskin haluaa lapsia, parisuhteen kylläkin. Silloin on enemmän aikaa harrastella molempien. Kalle ei kaipaa sohvaperunaa.
Okei no miksei sitten tapaa näitä aktiivisia naisia aktiivisissa harrastuksissaan. Tinder on nimenomaan sohvaperunoille, jotka selailevat puhelintaan sohvalla.
Mikä hänen harrastuksensa on? Hän taitaa etsiä itseään yli 10 vuotta nuorempaa naista ja se karsii jo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä avioliitto kaatui siihen kun viihtynyt kotona, kotona istuskelu ei ole mun juttu. Vaimo taas ei halunnut mennä mihinkään.
Niin ja miksi tätä pitää vääntää vuosikymmenestä, jopa sadasta, toiseen?
Naisen ja miehen biologia ja hormonitoiminta on erilainen. Tämän vuoksi naisilla on: kotikissoja, ja miehillä: metsästyskoiria. Näiden seuralaisten kanssa molemmat sitten elävät omaa elämäänsä ja toteuttavatsitä biologista vaistoaan. Toinen juoksentelee jossain ja toinen hoitelee pesää.
Voisivatko deittimarkkinoille osallistuvat hyväksyä tämän ja käsittää, että se kumppani ei tule olemaan sun best friend ellei se ole samaa sukupuolta kanssasi.
Kyllä mäkin harrastan, mutta voin ihan rehellisesti sanoa sen vievän aikaa niin paljon ettei aikaa suhteelle ole. Kalle tuntuu tarvitsevan naista siihen, että voi harrastuskavereille sanoa seurustelevansa.
Aikamoinen sarja tuo ensitreffeillä -vodcast kun katselee noita otsikoita.
Sori Kalle, se ei ole sinun ongelmasi. Olet lyhyt ja ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja miksi tätä pitää vääntää vuosikymmenestä, jopa sadasta, toiseen?
Naisen ja miehen biologia ja hormonitoiminta on erilainen. Tämän vuoksi naisilla on: kotikissoja, ja miehillä: metsästyskoiria. Näiden seuralaisten kanssa molemmat sitten elävät omaa elämäänsä ja toteuttavatsitä biologista vaistoaan. Toinen juoksentelee jossain ja toinen hoitelee pesää.
Voisivatko deittimarkkinoille osallistuvat hyväksyä tämän ja käsittää, että se kumppani ei tule olemaan sun best friend ellei se ole samaa sukupuolta kanssasi.
No todellakin tulee olemaan myös best friend, jos kaikki menee hyvin. Kenen muun kanssa sitä suostuisi jakamaan elämänsä ilot ja surut (tai asumaan vanissa kesät, terkut Norjasta). Meillä takana 20 v ja perhe-elämä.
Tuli vilkaistua, ja väkisin tuli mieleen, että todellakin nykyään ennakkoluulot ja johtopäätökset istuvat vahvassa, mutta myös, että ei vika ole harrastuksissa, vaan deittiappien käytössä.
Niitä käyttävät ihmiset, joiden on joko todella helppoa saada seuraa, ja ne ihmiset joiden on todella vaikea saada seuraa. Moni on sitä välimallia, joten deittiappien loputtomalta tuntuva valikoima saa osan nirsoilemaan ja osa taitaa käyttää niitä vain huvikseen.
Ettis naista sieltä harrastuksestaan! Vai eikö harrastava nainen käy?