Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset voisi hyvin lopettaa parturissa, kampaamoissa ja muissa kauneudenhoitoaloilla juoksemisen. Turha meno erä tällä saralla.

Vierailija
09.08.2025 |

Naiset voisi hyvin leikata kotona tukan ja tehdä itse kauneudenhoitoja. Kaveri porukassa hoidatte vuorotellen toisia ja leikkaatte toistenne tukat. Näin säästätte selvää rahaa ja muutenkin saatte yhteistä aikaa ja sosiaalista elämää. Rahaa jää näin kaikilta säästöön. Naisten tukat muutenkin lyhyet ja helposti leikattavia joten kuka vaan sen osaa lyhentää ja värjätä. 

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käykkään kampaajalla. Kohta menen leikkaa omat hiukset. Huomenna taidan värjätä.

Vierailija
62/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mentaliteetti pätee kaikkeen, käytännössä ihminen voisi olla 24/7 kotona. Mutta sitten tullaankin siihen onko sellainen kovinkaan mielekästä elämää ja alkaako siinä jo henkisesti voimaan pahoin.

Miksi joku käy konsertissa, voisihan hän katsoa konsertteja vaikka YouTubesta, miksi tehdä mitään. Älä koskaan poistu kodista, lukittaudu neljän seinän sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta pamataa seuraava miehen aloittama ketju joka kuuluu näin: "Suomalaiset naiset eivät ole naisellisia, idässä on paljon naisellisempia naisia jotka osaavat laittautua ja pukeutua niin kun naisen kuuluu!"

Vierailija
64/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mentaliteetti pätee kaikkeen, käytännössä ihminen voisi olla 24/7 kotona. Mutta sitten tullaankin siihen onko sellainen kovinkaan mielekästä elämää ja alkaako siinä jo henkisesti voimaan pahoin.

Miksi joku käy konsertissa, voisihan hän katsoa konsertteja vaikka YouTubesta, miksi tehdä mitään. Älä koskaan poistu kodista, lukittaudu neljän seinän sisään.

Makaa hiljaa vaan paikallaan, niin energiankulutus on mahdollisimman pientä. Ei tarvi syödä sitten niin paljoo. 

Vierailija
65/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä ajattelen naisten kampaamossa käyntiä vähän samalla tavalla, kun tykkään itse pukeutua siististi ja olla muutenkin hyvässä kunnossa ja huoliteltu. Siitä tulee hyvä olo, miten sen hyvän olon voi laskea rahassa. Kyllä noilla asioilla on merkitystä.

Monet pihistää vääristä asioista, kyllä hyvä olo ja hyvinvointi maksaa itsensä takaisin moninkertaisesti.

Vierailija
66/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käy noista missään ja joko mies tai tytär leikkaa pitkän tukan. Mutta mulla on hippi miehenäkin, ja sellainen käsitys, että tavallinen keskiluokkainen mies toivoo naiseltaan noita tai nainen välittää niistä itse. Hyvähän se on pienyrittäjää tukea.

Vierailija
67/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä ajattelen naisten kampaamossa käyntiä vähän samalla tavalla, kun tykkään itse pukeutua siististi ja olla muutenkin hyvässä kunnossa ja huoliteltu. Siitä tulee hyvä olo, miten sen hyvän olon voi laskea rahassa. Kyllä noilla asioilla on merkitystä.

Monet pihistää vääristä asioista, kyllä hyvä olo ja hyvinvointi maksaa itsensä takaisin moninkertaisesti.

Olet varmasti haluttu mies. Arvostat kehoasi ja mieltäsi. Sellaisesta naiset kilpailevat. 😊

Vierailija
68/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinäkään ole AP lopettanut ryyppäämistä. Ihan turha menoerä + mitä naisten kauneudenhoitokulut sinun pyllyäsi kutittaa, kun olet ihan yksin siellä neukkukuutiossasi muutenkin?

Vierailija
69/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan hyvinvointiin kannattaa panostaa, se on hyvä sijoitus. Jos esimerkiksi kampaamossa käymisestä tulee hyvä mieli, ei sitä kannata lopettaa. Tuollaiset asiat on tärkeitä, oma hyvinvointi on tärkeää.

Vierailija
70/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
71/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolat ovat turhia ja tulee kalliiksi. Kotona voi syödä ja juoda.

Naisetko siellä ruuat laittaa?

Vierailija
72/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vois lopettaa setämiespaskan spämmäämisen ja hengittämisen niin säästäisimme yhden ydinreaktorin tuotannon verran energiaa.

Vierailija
73/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä tyyppejä, jotka pyyhkii perseenkin paljaalla kädellä, säästäähän siinä vessapaperissa. Kaikessa voi säästää, vaikka näyttää joltain haisevalta spurgulta, kun parta ja tukka rehottaa eikä käytä edes deodoranttia. Moni luulee heitä hulluiksi, mutta he vain katsos säästävät.

Vierailija
74/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis kaikkien kampaamoiden ja kauneushoitoloitten menevän konkurssiin, työttömyyden lisääntyvän ja valtion verotulojen vähenevän.

Hiustenleikkuurobotti on jo tehty ja se on tulossa ja viimeistään vuonna 2026-27 korvaa kaikki työntekijät, IHAN SAMALLA tavalla kuin ruohonleikkurikin, joten tämä EI OLE mitään tulevaisuus-scifiä.

Ovat nopeita, virheettömiä ja leikkaavat ne hiukset vaikka klo 3 aamuyöllä ja kyllä, vaikka olisi jouluaatto tai juhannus, ihan milloin itse haluat, nämä eivät jäkätä eikä mäkätä.

Vierailija
75/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs se iloisuus ja hyvä olo rahassa mitataan, kun nainen on niin iloinen kampaamoreissun jälkeen. Varsinkin jos on hyvää palvelua.

Vierailija
76/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse ja säästin ihmiset. Lopputulos, näyttää joltain Nais-Uuno Turhapurolta.

Vierailija
77/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskallan korkeintaan leikata otsahiuksia lyhemmäksi. Muuten näyttää juuri siltä että itse on leikattu 😅 Sitä paitsi ammattilaisella hiustenleikkuulla työllistää toisen ihmisen!

Tämä on kyllä aihe missä naiset eivät voi voittaa:

leikkauta hiuksesi ammattilaisella: "kamala miten paljon rahaa menee tuollaiseen ja ihan hyvä on ilmankin"

ole leikkauttamatta ammattilaisella/leikkaa itse: "kamala miten suomalaiset naiset eivät pidä huolta itsestään, tämän takia miehet menevät aasiaan tms."

Vierailija
78/78 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä anna kaverin tehdä mikroneulausta, happokuorintaa tai huulitäytteitä minulle. Nyt kun tarkemmin mietin, niin en kyllä niiden myöskään leikata hiuksiani.

nuo turhia hoitoja. Kun miehet ei noissa hoidoissa käy niin naisten myös turha noissa juosta ja rahaa haaskaamassa. Nuo ei mitään lääketieteellisiä hoitoja joten noi voitaisiin hyvin lopettaa. 

Mies 

Mies yrittää vaan tottua siihen, että naisen rahat = naisen valinta. Sitten kun sinä maksat, voit valita. Tulevaisuudessa enää alle puolet miehistä voi valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä