Naiset voisi hyvin lopettaa parturissa, kampaamoissa ja muissa kauneudenhoitoaloilla juoksemisen. Turha meno erä tällä saralla.
Naiset voisi hyvin leikata kotona tukan ja tehdä itse kauneudenhoitoja. Kaveri porukassa hoidatte vuorotellen toisia ja leikkaatte toistenne tukat. Näin säästätte selvää rahaa ja muutenkin saatte yhteistä aikaa ja sosiaalista elämää. Rahaa jää näin kaikilta säästöön. Naisten tukat muutenkin lyhyet ja helposti leikattavia joten kuka vaan sen osaa lyhentää ja värjätä.
Kommentit (78)
Käyn välillä kampaajalla ihan vain tukeakseni tuttua yrittäjää. Jos kaikki lopettaisi kaiken kotimaisten palveluiden kuluttamisen, meillä olisi valtavasti lisää konkursseja ja työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Kauneusala on kyllä epäeettisempää puuhaa kuin huumekauppa, miljoonia ellei jopa miljardeja euroja vuodessa 95% ihan turhanpäiväisyyksiin.
Eli rahaa saisi käyttää vain ruokaan ja yksinkertaiseen asuntoon ja pariin vaatekertaan. Kaikki muu on turhaa jos hengissä selviää ilmankin? Ai että pihit ihmiset on sitten rasittavia.
Sä oot selvästi oot skipannut koulusta tunnit, joilla käsiteltiin yhdyssanoja. Koulutus oli vissiin sun kohdalla menoerä.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn kampaajalla 2 kertaa vuodessa. Rahaa menee n. 60e.
En käy kauneushoitolassa.
Ei ole mikään hyvä olla nuuka ja kuluttaa mahdollisimman vähän.
Monella on tämä ajatusmaailma hyvinkin vahvana eli mihin tarvitaan oikeastaan mitään. Ihminen voi olla kotona 24/7, käydä välillä metsässä haukkaamassa raitista ilmaa. Ravintolat, torit, teatterit, kahvilat, urheilupaikat, kampaamot ihan kaikki kiinni, eihän mikään ole tälläisen ihmisen mielestä välttämättömyys.
Tässä on se ongelma, jos käytännössä mikään ei ole "välttämättömyys" muu kuin pysytään hengissä, niin onko se enää elämisen arvoista elämää, miksi yhteiskunnat on ylipäätään olemassa. Voitaisiinhan me muuttaa keskelle metsää asumaan ilman sähköjä tai nettiä, mihin mitään tarvitaan, pysyyhän ihminen hengissä ilman ns. hömpötyksiä tai ylellisyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Eli ajetaan myös tuokin ala konkurssiin, sillä Suomi nousee. Täällä kyllä on sellaisia talousneroja ja älykköjä, että ei muualta löydy 🤡
Nyt Pääasia että persujen kannatus romahti kolmessa vaaleissa peräkkäin kaksikolmasosaa ja tippuu edelleen pohjamutiin. 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneusala on kyllä epäeettisempää puuhaa kuin huumekauppa, miljoonia ellei jopa miljardeja euroja vuodessa 95% ihan turhanpäiväisyyksiin.
Eli rahaa saisi käyttää vain ruokaan ja yksinkertaiseen asuntoon ja pariin vaatekertaan. Kaikki muu on turhaa jos hengissä selviää ilmankin? Ai että pihit ihmiset on sitten rasittavia.
Olet kyllä yksinkertainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ravintolat ovat turhia ja tulee kalliiksi. Kotona voi syödä ja juoda.
Itke persu lisää....😝😝😝
Mitä meinasit tehdä kaikille niille tyhjille liikehuoneistoille. Ja työttömille kampaajille.
Itse kävin viimeksi kampaajalla 2002.
Ja sen on tukka näköinenkin.
Mistä se kaveriporukka opettelee kaikki uudet trendit ja väsää juhliin letin joka ei petä puolessa tunnissa?
Mulla menee kampaamoon alle satanen vuodessa, kauneushoitoloissa en käy. Ei liene kovin paha, varsinkin kun vastaan itse tuloistani ja menoistano sekä elatuksestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole mielipidettä ja perustelua asiaan, osaat vain haukkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn kampaajalla 2 kertaa vuodessa. Rahaa menee n. 60e.
En käy kauneushoitolassa.
Ei ole mikään hyvä olla nuuka ja kuluttaa mahdollisimman vähän.
Ei ole syytä värjätä hiuksia. Leikkautan aina tukan siistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole mielipidettä ja perustelua asiaan, osaat vain haukkua?
Se, että tämä henkilö kärjisti tilanteen siihen, että "rahaa saa käyttää vain ruokaan ja asuntoon" kertoo ihmisen mustavalkoisesta ajattelusta aika paljon kun ei niin kukaan ole sanonut = yksinkertainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee kampaamoon alle satanen vuodessa, kauneushoitoloissa en käy. Ei liene kovin paha, varsinkin kun vastaan itse tuloistani ja menoistano sekä elatuksestani.
Ei se olis paha jos menis enemmänkin. Suomessa on outo kulttuuri että pidetään pahana jos käyttää rahaa omaan hyvinvointiin tai ihan vaan omaksi ilokseen tai ulkonäköön (pidetään tuhlaamisena).
Arvostetaan naiset itseämme vähän enemmän ja ollaan ylpeitä että huolehditaan itsestämme ja nautitaan itse tienaamista rahoista.
Pienellä palkalla ei juhlita. Pitää elää tulojen mukaan. Eli kampaajalle ja kauneushoitolaan ei voi syytää satoja euroja vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Jospa pitäisit huolen vain omista hiuksistasi, omasta ihostasi ja omasta ulkonäöstäsi. Kiitos.
Kun pitäiskin. Miehet näyttää täysin paskoilta, yök.
N
En ole käynyt niissä. Nuorena kävin pari kertaa kampaajalla ja huonot kokemukset.
Vierailija kirjoitti:
Get a life AP : keskity omiin murheisiisi joita varmasti riittää!
Harjoittele vaikka yhdyssanoja.
Minun mielestä naiset on aina ymmärtänyt paremmin meitä miehiä henkisen hyvinvoinnin, monille kampaamossa käyminen on osa sitä. Olen itse pyrkinyt pikkuisen eroon tuosta ajattelusta olla joku villi metsien mies joka pihistää joka asiassa, välillä voi ottaa rennosti ja pikkuisen hemmotella itseään.
Uusi tukka naisilla saa heidät iloiseksi, niin onhan se väärti, siellä käyminen on kokonaisvaltainen paketti.
Ravintolat ovat turhia ja tulee kalliiksi. Kotona voi syödä ja juoda.