Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet onko se turn off, jos nainen on ollut piktkään sinkku?

Vierailija
09.08.2025 |

En vaan löydä sopivaa miestä henkisesti ja fyysisesti. 

Olen miettinyt että olenko jo ulkona miesmarkkinoilta, kun olen ollut sinkku 11-v. Tapaillut olen, mutta siihen se on jäänyt.

Ap

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aikaa katso. Vähän itseluottamusta nyt peliin.

Vierailija
2/34 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut (huom. jotkut, ei kaikki) miehet kyselevät kauheasti eksistä, mutta ei ole paljon kerrottavaa, tai jos on niin on niin vanhoja juttuja, että ei itseä kiinnosta yhtään / en muista / ei vaikuta mun elämään millään tavalla ... En siis halua puhua kummankaan eksistä. Onko sellaisia miehiä vielä olemassa, joita ei kiinnosta muiden eikä omat eksät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne kiinnosta ketään miestä harvoin naisiakaan.

Vierailija
4/34 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä exillä ole merkitystä. Tämä hetki ja tulevaisuus on tärkeää.

M45 

Vierailija
5/34 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se(kin) miesten vika jos AP on ollut 11 vuotta sinkku...

Vierailija
6/34 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan ole kenenkään vika.

Vierailija
7/34 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan mun mielestä oo turn-of.. melkeinpä päinvastoin kun et oo ottanu ketä vaan? Tsemppiä paljon, luota itseesi olet varmasti upea nainen sille oikealle 🌹

Vierailija
8/34 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä exillä ole merkitystä. Tämä hetki ja tulevaisuus on tärkeää.

M45 

Kummasti vaan minulta ainakin ollaan kyselty, milloin viimeksi seurustellut, monta suhdetta, miten pitkiä suhteita. Ei jaksais aina penkoa menneisyyttä mitä oli v. 90. En ymmärrä mitä merkitystä. Itseä ei ainakaan kiinnosta yhtään onko seurustellut kahden vai viiden kanssa.

Vierailija
9/34 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin myös 11 v sitten ja sinkku vieläkin. Neljä lyhyttä suhdetta oli kohta eron jälkeen, mutta ei ne olleet mua varten . Nyt olen ollut 6v aivan ilman naista, mutta aivan omasts syystä, kun en käy ihmisten ilmoilla. Ehkä vielä innostun...

M - 65

Vierailija
10/34 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän tämä keskustelu on Seksi-osiossa?

Mutta vastaus kysymykseen, eli pitkään sinkkuna olleet naiset ovat kokemusteni mukaan tavattoman nirsoja. Tai sitten traumatisoituneita edellisistä parisuhteista, koska narsku-exät.

Vierailija
11/34 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en anna tämmösten vaikuttaa vaikka myönnän että paljon seurustelusuhteita lyhyessä ajassa kuulostaa enemmän huolestuttavalta kuin sinkkuus. 

Vierailija
12/34 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, en anna tämmösten vaikuttaa vaikka myönnän että paljon seurustelusuhteita lyhyessä ajassa kuulostaa enemmän huolestuttavalta kuin sinkkuus. 

Samoin ajattelen, paljon lyhyitä suhteita, jotain outoa. Sinkkuja pitkään, kuulostaa paljon paremmalta.

Vierailija
13/34 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rohkaisusta kaikki!

En tajua miksi tälle puolelle tämän laitoin, meni varmaan vähän vahingossa. Sori!

Joo, ajattelin asiaa niin itsekin toivon, että mies olisi ollut jonkun aikaa ilman kumppania. Ja mitä pidempään sen parempi. 

En todellakaan kaipaa kukasta kukkaan lentäjää.

Hyvä, jatkan samaan malliin etsimistä omilla spekseilläni. 

Ap

Vierailija
14/34 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän tämä keskustelu on Seksi-osiossa?

Mutta vastaus kysymykseen, eli pitkään sinkkuna olleet naiset ovat kokemusteni mukaan tavattoman nirsoja. Tai sitten traumatisoituneita edellisistä parisuhteista, koska narsku-exät.

Oman näkökulmani mukaan pitkä sinkkuus taas on seurausta siitä, että sattuma ei ole tuonut kahta yhteensopivaa ihmistä yhteen tai ei ainakaan ole ollut sellaisia olosuhteita, että olisi voinut kysyä mahdollisuutta tutustua paremmiin. 

Vierailija
15/34 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut (huom. jotkut, ei kaikki) miehet kyselevät kauheasti eksistä, mutta ei ole paljon kerrottavaa, tai jos on niin on niin vanhoja juttuja, että ei itseä kiinnosta yhtään / en muista / ei vaikuta mun elämään millään tavalla ... En siis halua puhua kummankaan eksistä. Onko sellaisia miehiä vielä olemassa, joita ei kiinnosta muiden eikä omat eksät. 

On.

Minua v***tti, kun nyt jo tästäkin aiheesta 18v nuorempi exäni puhui päivittäin existään. Kuka söi mitä ja kuka harrasti mitä. Ei auttanut sanoa, että keskitytään meidän suhteeseen ja unohdetaan exät. Tämä(kin) lopulta sai rakkauteni häntä kohtaan sammumaan ja otin tilalle sellaisen naisen, joka on läsnä nykyhetkessä ja puhuu yhteisestä tulevaisuudesta. Eikä kysele existäni.

Vierailija
16/34 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut naisilta, että ennemmin ovat olleet kädenlämpöisessä suhteessa, kun sitä oikeaa ei ole löytynyt.

Kuulemma ovat sitä mieltä, että mies on aina "kompromissi" ja täydellistä suhdetta ei olekaan.

Tästä olisin enemmän huolissaan, kuin pitkästä yksinolosta. Kukasta->kukkaan on myös välitön turn-off.

Vierailija
17/34 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tulkitsisin asian niin että sinulla on korkeat kriteerit seurasi suhteen.

Vierailija
18/34 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitä oli ennen 11v sinkkuutta. Jos oli yksikin pidempi (yli vuoden) parisuhde, on edellytyksiä uuteekin. Hauskanpitoon taas on paras mahdollinen neito, jolla on monipuolinen kokemus, bc vähintään 10.

Vierailija
19/34 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

11v pillu käyttämättä?, Onko siellä sisällä käynyt dildoa tai kurkkua, jos ei niin sehän on melkein kuin neitsyttä saisi.

Vierailija
20/34 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kertoo miehelle, että on säästänyt itseään sille oikealle, niin joillekin se on turn on.

Sitä ei kannata kertoa, että ei ole saanut ketään vaikka on yrittänyt. Kyllä se on turn of kummallakin sukupuolelle, koska siitä tulee heti vaikutelma, että vaikka tässä nyt suoraan ei näe mitään vikaa, niin jotain suurta vikaa siinä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän