Rintojen pienennysleikkaus ja vatsan koko
Te joille on tehty, onko vatsa alkanut näyttää suuremmalta kun rinnat on pienemmät? Mulla on leikkaus tulossa syksyllä ja nyt on tullut kauhea pelko, jos vatsa alkaakin näyttää suhteessa isommalta. Mulla on jonkin verran rasvaa vatsan alueella, mut suurempi syy sille, et vatsa näyttää omaan silmään liian isolta, on lordoosi eli notkoselkä. Toisaalta olen miettinyt, että vatsa voi näyttää jatkossa jopa pienemmältä, kun ryhti paranee.
Kommentit (37)
Ei näytä suuremmalta. Näyttää pienemmältä. kun saat ryhtyisi kuntoon ja pääset harrastamaan kunnolla liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä suuremmalta. Näyttää pienemmältä. kun saat ryhtyisi kuntoon ja pääset harrastamaan kunnolla liikuntaa.
Kiitos!
Ap
Eipä tässä taidan viimeisen 8-10min aikana kovin moni samassa tilanteessa sun kanssa olla tällä palstalla jos vertaistukea noin äkkiä kaipailet.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Minä olen tosi lihava siksi koska rintani ovat niin isot, etten voi harrastaa kunnolla liikuntaa. Kiitos.
Nyt tuntuu hyvältä olla pienirintainen hoikka nainen ilman vatsaa. Kiitos.
No mä en pysty antamaan muuta vertaistukea kuin sen, että laitatin maltillisen kokoiset rintaimplantit vikko sitten ja nyt vyötäröni näyttää kapeammalta. Tosin olen normipainoinen, eikä vyötärössäni ole paljoa ylimääräistä.
Jos tuo rintojen penennys kannustaisi muutenkin sinua painonpudotukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Minä olen tosi lihava siksi koska rintani ovat niin isot, etten voi harrastaa kunnolla liikuntaa. Kiitos.
Totuus on se että olet tosi lihava siksi että syöt liikaa.
Olet oksettava läski eikä se mihinkään siitä muutu, leikkauksen jälkeenkin ne syömäsi kebabit varastoituu rintoihin.
Näin se on. Suurehkot rinnat vievät huomion masusta.
Vierailija kirjoitti:
Leikkauta se maha pois samalla.
No tämähän se ois, mut koska tää tehdään julkisella puolella, ei oo mahdollista. Mä nyt katson miten käy, yritän luottaa prosessiin ja toivon, et ryhti vähitellen korjaantuu. Heti kun leikkauksen jälkeen on mahdollista, jatkan salitreeniä kuten ennenkin tai ehkä jopa lisään sitä. Jos se vatsa sitten häiritsee, niin pitänee sijoittaa rasvaimuun. Mut mä katson sitä sitten aikanaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mä en pysty antamaan muuta vertaistukea kuin sen, että laitatin maltillisen kokoiset rintaimplantit vikko sitten ja nyt vyötäröni näyttää kapeammalta. Tosin olen normipainoinen, eikä vyötärössäni ole paljoa ylimääräistä.
Jos tuo rintojen penennys kannustaisi muutenkin sinua painonpudotukseen?
Mä olen normaalipainoinen.
Ap
Oletko menossa julkiselle
sektorille vai privakirurgille?
En utele enempää.. Toivotan sinulle
menestystä isoon operaatioon!
Valmistauduthan
ainakin 3 viikkoa etukäteen klinikan
antamien tarkkojen ohjeiden muk.
Tsemppiä.
Toipumisen jälkeen alusvaatekauppaan.
Uusi elämä alkakoon.😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämähän se ois, mut koska tää tehdään julkisella puolella, ei oo mahdollista. Mä nyt katson miten käy, yritän luottaa prosessiin ja toivon, et ryhti vähitellen korjaantuu. Heti kun leikkauksen jälkeen on mahdollista, jatkan salitreeniä kuten ennenkin tai ehkä jopa lisään sitä. Jos se vatsa sitten häiritsee, niin pitänee sijoittaa rasvaimuun. Mut mä katson sitä sitten aikanaan.
Ap
Mä voin lohdutukseksi sanoa, että usein pallovatsa ilmiö muodostuu sisäelinten ympärille kertyneestä rasvasta, tottakai myös ihonalaisesta rasvasta. Jos/kun alat oikeasti pudottamaan painoa ruokavaliolla, niin se sisäelinten ympärille kertynyt rasva alkaa palaa ensimmäisenä. Vaaka on ihan hyvä väline, mutta mittanauha parempi ainakin vyötärön kaventumisen seurantaan. Unohda rasvaimu, sillä ei voi poistaa kuin paikallisesti ja määrällisesti vähän, eikä missään tapauksessa vatsaontelosta. Pääset halvemmalla, turvallisemmn ja esteettisesti parempaan lopputulokseen ihan perinteisellä painonpudotuksella ja lihaksien muokkaamisella salitreenillä.
Julkiselle menossa. Näin teen, kiitos!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Julkiselle menossa. Näin teen, kiitos!
Ap
Ja tää oli siis tarkoitettu nro:lle 14.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä voin lohdutukseksi sanoa, että usein pallovatsa ilmiö muodostuu sisäelinten ympärille kertyneestä rasvasta, tottakai myös ihonalaisesta rasvasta. Jos/kun alat oikeasti pudottamaan painoa ruokavaliolla, niin se sisäelinten ympärille kertynyt rasva alkaa palaa ensimmäisenä. Vaaka on ihan hyvä väline, mutta mittanauha parempi ai
Mitenköhän paljon mun sitten pitäis laihduttaa? Oon normaalipainoinen, 165 cm ja 64 kg. Jotenkin vaan tuo rasva on pakkautunut vatsaan ja tietty noi ylisuuret rinnat. Kai sitä tietysti muutaman kilon vielä vois, esim. 60 vois olla hyvä paino.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä voin lohdutukseksi sanoa, että usein pallovatsa ilmiö muodostuu sisäelinten ympärille kertyneestä rasvasta, tottakai myös ihonalaisesta rasvasta. Jos/kun alat oikeasti pudottamaan painoa ruokavaliolla, niin se sisäelinten ympärille kertynyt rasva alkaa palaa ensimmäisenä. Vaak
Plus lordoosi.
Ap
Antakaa pliis vertaistukea, ahdistaa ja pelottaa!
Ap