Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö olla toimistolla vai etänä?

Vierailija
08.08.2025 |

Vai molempia sopivassa suhteessa? Mitä hyviä puolia toimistolla olemisessa on ja mitä hyviä puolia etätöissä?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etänä. En haluaisi mennä toimistolle lainkaan. 

Vierailija
2/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etänä. En haluaisi mennä toimistolle lainkaan. 

Unohdin perustelut: saa olla kotona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä 100% etänä mieluiten. Olen sosiaalinen, mutta en välitä työyhteisöstä.

Vierailija
4/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% etänä jo monta vuotta. Sopii minulle parhaiten varsinkin kun saan tehdä töitä silloin kun itse haluan

Vierailija
5/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti etä. Haluan itse valita ihmiset, joiden kanssa vietän aikaa. 

Vierailija
6/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etänä, niin ei viinanhaju haittaa.

Vierailija
7/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajansäästämiseksi etänä tietysti. Työkavereita näkee asiakastapaamisissa aivan tarpeeksi ja pomoa Teamssissa. Loppu sosiaalinen aspekti hoituu kyllä pikkujouluissa ja kesäjuhlissa. Enhään minä näe monia ystäviänikään nykyään sen useammin, kun ovat perheellistyneet tai muuttaneet muualle.

Vierailija
8/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti etä. Haluan itse valita ihmiset, joiden kanssa vietän aikaa. 

Joo tämä vahvasti. Näin kolmikymppisenä ei jaksa enää mitään kaikkien kanssa on tultava toimeen -sopaa, varsinkaan kun kaikki ei työpaikalla sitoudu tähän. Mieluummin siis yksin kotona, tai koira on kaverina. :)

Vierailija
9/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skanneria on hankala kantaa kotiin. Samoin pitäisi juosta joka päivä postit. Ja toimittaa 200 muuta paperia.

Ei. Päätin etten mene amk. En tuon 9 kk jälkeen toimistoon.

Ihaninta on vetää autolla rallia pitkin kaupunkia. Tehdä näkyvää työtä ja jutella ihmisten kanssa. Tuossa toimistohommassa parasta oli jutella asiakkaiden kanssa.

Kaupungin kunnossapitoa on hankala tehdä etänä. Ihana nähdä ihmisiä. Toimiston käytävillä asiakkaina ja nyt kaduilla.

Vierailija
10/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hybridi. Tykkään tehdä töitä muiden kanssa välillä, mutta etänä on sitten välillä mukavaa, kun viikon sosialisointikiintiö on täysi. 

Vierailija
11/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen täysin etää. Mieluummin olisin toimistolla osan viikosta ja tapaisin työkavereitakin, mutta se ei terveyssyistä ole mahdollista.

Vierailija
12/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kummastakaan mutta etänä jos on pakko joku valita. Perustelu: Kodissani ei pyöri kuin yksi urpo

Vierailija
13/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etänä, vaikka käynkin kaksi kertaa viikossa toimistolla. Etäpäivinä herään aikaisin, käyn lenkillä, syön rauhassa aamiaisen, ja teen hommat tehokkaasti. Työpäivän jälkeen jää aikaa vaikka mihin mukavaan. 

Vierailija
14/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehnyt töitä kotoa siitä saakka kun tuli  hälytys, että kaikkien pitää korona vuoksi siirtyä etätöihin välittömästi. 

Aion pysyä täällä jatkossakin

Vierailija
15/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on ihminen hyvä olla <3

Vierailija
16/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skanneria on hankala kantaa kotiin. Samoin pitäisi juosta joka päivä postit. Ja toimittaa 200 muuta paperia.

No. Minä kannoin skannerin kotiin kerran ja sitten se oli täällä. Toista skanneria en tarvitse. Postit ja paperit menee sähköisesti tai tulostan ja vien postiin.

Näinkin nykyaikana onnistuu.

Vierailija
17/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Päätin etten mene amk. En tuon 9 kk jälkeen toimistoon.

Ihaninta on vetää autolla rallia pitkin kaupunkia. Tehdä näkyvää työtä ja jutella ihmisten kanssa. Tuossa toimistohommassa parasta oli jutella asiakkaiden kanssa.

Kaupungin kunnossapitoa on hankala tehdä etänä. Ihana nähdä ihmisiä. Toimiston käytävillä asiakkaina ja nyt kaduilla.

Ei ollut yhtään hankalaa. Skanneri mahtui hyvin reppuun. 

Vierailija
18/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etänä, koska saan herätä melkein 2 tuntia myöhemmin kuin toimistopäivinä. Se unimäärä tekee hyvää.

Etäpäivinä on myös 2 tuntia enemmän vapaa-aikaa. 

Vierailija
19/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ne ihme lähityöuskovaiset, jotka ei itse osaa työskennellä etänä ja pakottavat muut toimistolle.

Vierailija
20/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempi parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän