Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa ihanaa näin 40+ käydä tanssimassa ja huomata että nuoret miehet lähestyy!

Vierailija
08.08.2025 |

En ole viime vuosina paljoa käynyt ulkona. Olen keskittynyt vaan lapsiin, työhön jne. Nyt kesällä ollaan parin kaverin kanssa käyty tanssimassa muutaman kerran ja olen ollut aivan häkeltynyt miehiltä saamastani huomiosta! Joka kerta joku on halunnut tarjota juotavaa, tutustua lähemmin jne. Siis ihan mukavan oloisia miehiä, ei mitään ällötyksiä! Ja kaikki nuorempia.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin paneskellut sellaisia naisia jonka kanssa en voisi ikinä kuvitella seurustelevan tai ilkeäisi näyttää kavereille. Voithan sinä tietysti senkin ottaa kohteliaisuutena, ihan miten vaan

Naiset ovat juuri aloittajan kaltaisia, joka helvetin asiassa tippaleipäaivo yrittää nähdä syvällisempää merkitystä. 😂

Ei ne miehet hae muuta kuin lämmintä torttua jonka helpoimmalla saa mukaan. +40v vaatii paljon vähemmän efforttia kuin 20v.

Vierailija
22/51 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista tanssia tanssit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuorethan on helppoja kun yksi asia mielessä. Eri asia on kiinnittää jo vähän vanhemman miehen huomio, jolla on rahaa, elämänkokemusta, järkeä (jos on) ja tietää miten naisia käsitellä. Tosin ne sitten taitaa tuijotella nuoria naisia :D

Vierailija
24/51 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

👴🏾 Bubba lover

Ou jee 👴🏻👍

Vierailija
25/51 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua ap, olet varmasti ihana ihminen mutta aloituksen perusteella kyllä vähän naiivi. Tottakai nuoret miehet lähestyy vanhempia naisia, olette aika helppoja!

Vierailija
26/51 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin paneskellut sellaisia naisia jonka kanssa en voisi ikinä kuvitella seurustelevan tai ilkeäisi näyttää kavereille. Voithan sinä tietysti senkin ottaa kohteliaisuutena, ihan miten vaan

Naiset ovat juuri aloittajan kaltaisia, joka helvetin asiassa tippaleipäaivo yrittää nähdä syvällisempää merkitystä. 😂

Ei ne miehet hae muuta kuin lämmintä torttua jonka helpoimmalla saa mukaan. +40v vaatii paljon vähemmän efforttia kuin 20v.

Mitä luulet sen naisen sitten hakevan? En mä ainakaan ole kiinnostunut parisuhteesta jonkun 25-vuotiaan kanssa, joten kumpikin saa mitä haluaa.

N43

Vierailija
27/51 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua ap, olet varmasti ihana ihminen mutta aloituksen perusteella kyllä vähän naiivi. Tottakai nuoret miehet lähestyy vanhempia naisia, olette aika helppoja!

Onko siis yleinen oletus, että nainen on aina vakavan parisuhteen perässä? Olisiko aika siirtyä sieltä 1800-luvulta tähän päivään? 

Ps. Nuoret miehet vasta helppoja onkin

Vierailija
28/51 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet sen naisen sitten hakevan? En mä ainakaan ole kiinnostunut parisuhteesta jonkun 25-vuotiaan kanssa, joten kumpikin saa mitä haluaa.

N43

Miehet saa, naiset antaa. Tuollainen tortun jakelu vaikuttaa pitkässä juoksussa naisen mielenterveyteen.

Vierailija
29/51 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä on reikä. Oli se 40+ tai ei.

Vierailija
30/51 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä joskus hävettää kun nuo teinitkin yrittää..

Vierailija
31/51 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan että onko muilla samanlaisia kokemuksia? Vaikka tiedän että täällä on vitsi se että kaikki mukamas näyttää omasta mielestään ikäistään nuoremmalta, niin kyllä minua aina luullaan päälle 30-vuotiaaksi. Joten johtuuko siitä vai että tosiaan miehet ovat nykyään kiinnostuneita vanhemmista naisista?

Nuoret miehet ovat kiinnostuneita vanhemmista naisista nykyään kun nuoremmat ovat niin neuroottisia ja kiinnostuneita vain vanhemmista miehistä joilla on rahaa.

Tämä saattaa olla totta

Vierailija
32/51 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset on parempia sängyssä

Vierailija
33/51 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Miehet saa, naiset antaa. Tuollainen tortun jakelu vaikuttaa pitkässä juoksussa naisen mielenterveyteen.

Oletko mies ?

Vierailija
34/51 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Niinpä win-win

Vierailija
35/51 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyytyä vanhaan kun voi saada nuorempaakin?

Nuoret miehet ei halua tylsiä nuoria ja nuoret naiset ei ole tajunneet treenaa alapäätä joten löysää tavaraa. Vanhemmat naiset osaa temput eikä ole arkoja kuten nuoret. Miksi kukaan valitsisi nuorta? Itselläkin nyt pian 50v on enemmän kysyntää kuin ikinä. Enkä edes ole laiha vaan ylimääräistä löytyy. Miehet nuoresta vanhaan käy kuumana.

Vierailija
36/51 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppiset aina valmiina mut harva haluaa. Toki jos ei muuta saa.

Vierailija
37/51 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että onhan nuoret miehet söpöjä. Suloisia ja energisiä. Mutta oikeaa suhteeseen? Ei sentään. Kuka sellaisia jaksaa arjessa. Varmaan tässä on todellakin se win-win. Ei ne keski-ikäiset naiset halua suhdetta siihen nuoreen ja nuoret ei oikeasti halua äitinsä ikäistä naista. Mutta kumpikin saa sillä hetkellä hauskuutta. 

Vierailija
38/51 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet ei halua nuoria naisia, siksi nuoret naiset vonkaa eniten 50-70v epätoivoisia miehiä kun muita eivät saa. Oikeen hävettää kun 16v naikkonen nosti hameen helman ylös viiskymppiselle miehelleni ja vinkkas silmää kun meni meidän edestä suojatiellä (oltiin itse autossa). Eikä ollut eka flirttaava nuori likka vaan vähän väliä. Ilmeisesti kukaan nuorempi mies ei heitä halua. Muuta syytä en keksi tuollaiselle käytökselle kun minunkin edessä ihan törkeetä flirttiä.

Vierailija
39/51 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse näen vain ihanan lihaksikkaan kropan ja hyvää energiaa ja kestävyyttä. Kevyttä hauskanpitoa. N42

Vierailija
40/51 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepetoksessa on vain yksi uhri

Siis mitä nää kommentit on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän