Onko Helsinki-Vantaan kotimaanterminaalissa Tax free -myymälää?
Kommentit (32)
Taisit nolata itsesi oikein kunnolla tänä iltana :D Mutta oppia ikä kaikki, nyt ainakin tiedät, mitä tax free tarkoittaa.
Huh, en edes muista, mitä valmismatka tarkoittaa :D
Hyvää matkaa sinullekin sinne Tallinnaan, tuskinpa olet pidemmällä koskaan käynytkään.
Tosin en edelleenkään ole ap. Mutta joskus on hauska huomata, miten joku ei ensin tajua, sitten ymmärtää väärin, sitten ottaa nokkiinsa kun joku siitä huomauttaa ja sitten yritetään lähes naurettavuuksiin mennen pelastaa omat kasvot.
Hupinsa kullakin, minä sain tästä illan naurut - kiitos illan piristyksestä! Vaikka hauskaa tämä onkin, niin saat jatkaa jankkaustasi yksin, minä siirryn muihin puuhiin. Vaikka rankkaahan se on kun ei tajua yksinkertaista kysymystä ja joku kehtaa asiasta vielä huomauttaa.
Hyviä matkoja niillä valmismatkojen lennoilla sinne eu-alueen ulkopuolelle. Olen niin kade, haluaisin kovasti sillipurkkiin istumaan ja ostelemaan taxfree-ostoksia =)
Hauskaa - olin jo saanut vastauksen ja kiittänyt siitä, mutta täällä keskustelu käy silti vilkkaana :) En ymmärtänyt tax free -käsitettä täysin, mutta hienoa, että joku ymmärsi minun tarkoittavan sitä, että tahtoisin ostaa uuden tuoksun normaalia halvemmalla :) Hienoa on sekin, että opin nyt, mitä tax free tarkoittaa ;)
Hyvää illanjatkoa vastaajille!
Duty Free-myymälässä kuin espanjanmatkaajakin? Ai niin tehän käyttekin nykyään Thaimaassa eikä Teneriffalla.
voi ostaa ostoksia, ainakin jos on jatkolento. Tämöä muuttui joskus alkuvuodesta.
Duty Free-myymälässä kuin espanjanmatkaajakin? Ai niin tehän käyttekin nykyään Thaimaassa eikä Teneriffalla.
Helsinki-Vantaalla on ainakin kotimaan ja ulkomaan terminaalit erikseen.
on kyllä käytävä kotimaan ja ulkomaan terminaalien välissä ja ihan vapaa pääsy transitalueella suuntaan jos toiseen vaikka 10 kertaa. Ja tämän yhdyskäytävän koko matkalla on lähtöportteja. Lähteepä joskus muutama ulkomaanlento ihan kotimaan terminaalin puolelta.
Jessus näitä "matkaajia" =)
on kyllä käytävä kotimaan ja ulkomaan terminaalien välissä ja ihan vapaa pääsy transitalueella suuntaan jos toiseen vaikka 10 kertaa. Ja tämän yhdyskäytävän koko matkalla on lähtöportteja. Lähteepä joskus muutama ulkomaanlento ihan kotimaan terminaalin puolelta.
Jessus näitä "matkaajia" =)
Loungessa on mukavampaa. Ja se Duty free ei ole kotimaan matkailijalle verovapaata, jos maailmanmatkaaja nyt näin kuvitteli...
- jos kohteena on eu.
Itse en tosin lähes koskaan osta mitään taxfreestä vaikka kohteena olisi eu:n ulkopuolinen alue: hintaero ei ole niin iso, että viitsisin siksi raahata tavaraa jos saman tuotteen saa esim stockalta tai alkosta.
- jos kohteena on eu.
Itse en tosin lähes koskaan osta mitään taxfreestä vaikka kohteena olisi eu:n ulkopuolinen alue: hintaero ei ole niin iso, että viitsisin siksi raahata tavaraa jos saman tuotteen saa esim stockalta tai alkosta.
Shoppailen itse mieluiten määränpäässä, mutta kukin tyylillään.
riippuu varmasti paljon kohteesta =)
Mutta on tämä niin söpöä, joku on nyt ihan oikeasti vetänyt oikein urakalla palkokasveja nenuunsa.
Hauskaahan tämä on. Et tiedä, mitä tax free tarkoittaa ja sekoilet jo tax free -palautustenkin kanssa. Voi sinua, ap... :D