Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhjänpäiväiset treffi-ilmoitukset. Mitä tämäkin mies hakee??

Vierailija
08.08.2025 |

"Olen 43-vuotias ja etsin rinnalle samanhenkistä kumppania ikähaarukasta 35-45 vuotta. Toivon löytäväni ihmisen, jonka kanssa jakaa elämän ilot ja surut sekä rakentaa yhteistä tulevaisuutta. Jos etsit aitoa ja kestävää suhdetta, ota yhteyttä!"

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tiukat kriteerit!!!

Vierailija
2/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat hukassa tinderissä tms. Vol. 99976699

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoa ja kestävää suhdetta. Siinähän se lukee.

Vierailija
4/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen vaikee tajuta, miksei näitä voi vain sivuuttaa.

Vierailija
5/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain bdsm alistusta kun jaetaan surua.

Vierailija
6/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan järkevää ikähaarukkaa. Kunhan mies ei tule haarukan kanssa vastaan. Mutta siellä saisi lukea mitä ne etsivät.

Vierailija
7/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo täti, mutta mielenkiinnosta luin aloituksen. On kyllä tosi tyhjänpäiväinen.

Vierailija
8/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miten voi arvioida omaa "samanhenkisyyttään", kun siitä hengestä ei sanota mitään? No, samapa se mulle.

Vierailija
9/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miten voi arvioida omaa "samanhenkisyyttään", kun siitä hengestä ei sanota mitään? No, samapa se mulle.

Jos at niin. Samanhenkinen mutta missä ?

Vierailija
10/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua, terapeuttia, ja lompakkoa. Jso mies puhuu tasa-arvosta, hän on hyväksikäyttäjä, pilluloinen JA gold digger. Kuvittelee naisen olevan mies, jne. Ei ymmärrä sukupuolten eroja, empatia 0, ym.

Vierailija
11/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuo kerro oikein mitään. Onko edes kuvaa vai jopa aurinkolasit päässä 10 vuotta vanhalla kuvalla? 

Vierailija
12/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks ajattelin että aika symppis mutta eihän tuo sanonut mitään konkreettista. Kai joku tyyppi tyyliin ei katso silmiin ja talossa suorat seinät ja tapetit tai sitten avioeron jälkeen tarvitsisi uuden kodinhoitajan, ruuanlaittajan ja siivoojan.

Anteeksi kyynistyminen mutta "vakava suhde" on viimeaikaisten kokemusten nojalla yli nelikymppisille ollut juuri tuota. Ei sillä niin väliä millaisen pillutelineen ottaa kunhan se pesee pyykit ja antaa pesää (=nuo elämän "ilot ja surut") 👎

Vierailija
13/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisillä on varmaan ainakin 50 sellaista tapaa/rutiinia, miten hän asiat kotona ja muuallakin tekee ja niiden ristiin meneminen on se, mikä alkaa suhteissa nyppimään, siksi niitä "teen tämän ja tämän asia näin ja näin" olisi hyvä listata.

Vierailija
14/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Mies ajattelee, että nainen ottaa selvää, minkä henkinen mies on. Onhan se vaikeaa sitä tuohon avata, sekin olisi kuitenkin klisee-lista: avoin, rehellinen, luotettava blaablaablaa. Kokeilkaa itse, kertokaa, minkä henkisiä olette, ilman kliseitä. 

Vierailija
15/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika julkeaa että mies kehtaa esittää kriteereitä ja toiveita!

Sika!

Miehen tulee tyytyä siihen mitä annetaan eikä valkata!

Vierailija
16/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaetaan laskuja. Arvotaan laskuja kämppiksinä. Tositarkoituksella.

Vierailija
17/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö miehen vaan olla tyly eikä sinun surujasi kuunnella. Eikö tuossa nyt ihan normaalia naista haeta ja parisuhdetta.

Vierailija
18/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok. Mies ajattelee, että nainen ottaa selvää, minkä henkinen mies on. Onhan se vaikeaa sitä tuohon avata, sekin olisi kuitenkin klisee-lista: avoin, rehellinen, luotettava blaablaablaa. Kokeilkaa itse, kertokaa, minkä henkisiä olette, ilman kliseitä. 

Liikunnallinen, luonnossa viihtyvä, matkusteleva, mökkeilevä, bilettävä esim

Vierailija
19/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hei tämä sentään kirjoitti enemmän kuin että haluaa naisen.

Vierailija
20/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kerta 19 vuotias nainen ei ole samanhenkinen 40 vuotiaan miehen kanssa niin aina täällä väitetään että saman ikäiset on saman henkisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi