Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhjänpäiväiset treffi-ilmoitukset. Mitä tämäkin mies hakee??

Vierailija
08.08.2025 |

"Olen 43-vuotias ja etsin rinnalle samanhenkistä kumppania ikähaarukasta 35-45 vuotta. Toivon löytäväni ihmisen, jonka kanssa jakaa elämän ilot ja surut sekä rakentaa yhteistä tulevaisuutta. Jos etsit aitoa ja kestävää suhdetta, ota yhteyttä!"

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok. Mies ajattelee, että nainen ottaa selvää, minkä henkinen mies on. Onhan se vaikeaa sitä tuohon avata, sekin olisi kuitenkin klisee-lista: avoin, rehellinen, luotettava blaablaablaa. Kokeilkaa itse, kertokaa, minkä henkisiä olette, ilman kliseitä. 

Joo hei vau. Mikään ei ole mielenkiintoisempaak kuin explorata mikä koirankaltainen harrastus ja egohäiriö tällä miehellä on. 

Vierailija
22/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillua, terapeuttia, ja lompakkoa. Jso mies puhuu tasa-arvosta, hän on hyväksikäyttäjä, pilluloinen JA gold digger. Kuvittelee naisen olevan mies, jne. Ei ymmärrä sukupuolten eroja, empatia 0, ym.

Heteromies tietää ettei ole mitään tasa-arvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok. Mies ajattelee, että nainen ottaa selvää, minkä henkinen mies on. Onhan se vaikeaa sitä tuohon avata, sekin olisi kuitenkin klisee-lista: avoin, rehellinen, luotettava blaablaablaa. Kokeilkaa itse, kertokaa, minkä henkisiä olette, ilman kliseitä. 

No ensimmäinen "henkisyys" olisi se, että en tykkää mennä mihinkään ihmisjoukkoihin. Rakastan kirjoja, musiikkia, kotona olemista, asioiden miettimistä. En piittaa ravintolaillallisista, tykkään yksinkertaisista asioista. Tahdon mahdollisimman vähän tavaraa ja mammonaa. Annan sinun olla sellainen kuin olet, olen kiinnostunut ajatuksistasi. Sen henkinen oon.

Vierailija
24/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö miehen vaan olla tyly eikä sinun surujasi kuunnella. Eikö tuossa nyt ihan normaalia naista haeta ja parisuhdetta.

Sellainen mies on tylsä ja kiltti pitää antaa välillä vähän turpaan.

Vierailija
25/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aloituksen deittihaku oli kuin jostain eläkeläisten kirjeenvaihtopalstalta paperilehdessä 80/90-luvulla. (Tai en tiedä oliko, mutta juuri tuollaiseksi ne kuvittelen)

Vierailija
26/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aitoa ja kestävää suhdetta. Siinähän se lukee.

Aitoa ja kestävää suhdetta uusperhekuviolla? Aitoa ja kestävää suhdetta toisen maailmaa parantavan humanistin kanssa? Aitoa ja kestävää suhdetta polyparille? Aitoa ja kestävää suhdetta toisen vanholliskristilliset arvot jakavan kanssa?

Vierailija
27/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tyhjänpäiväinen aloitus. 

Vierailija
28/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aitoa ja kestävää suhdetta. Siinähän se lukee.

Aitoa ja kestävää suhdetta uusperhekuviolla? Aitoa ja kestävää suhdetta toisen maailmaa parantavan humanistin kanssa? Aitoa ja kestävää suhdetta polyparille? Aitoa ja kestävää suhdetta toisen vanholliskristilliset arvot jakavan kanssa?

Loput voi ottaa selville ihan tutustumalla ihmiseen. Ehkä hän kokee olevansa tavallinen mies, minä jos etsisin suhdetta vastaisin mieluummin tälle miehelle kuin jollekin listan laatijalle. Se on osa suhteen muodostumista selvittää asioita toisesta. Tosin minä olen yhtä vanha kuin lainattu mies, ehkä sen takia ymmärrän ilmoituksen.

Vierailija
29/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanhenkinen eli elävä? Riittää, että nainen on elossa

Vierailija
30/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan on itsestäänselvyyksiä kun etsitään pitkää suhdetta. Toisin sanoen tuossa ei ole muuta vaatimusta kuin että nainen ja tuolla ikähaarukalla. Miehestä itsestään ei kerrota mitään.

Vierailija
31/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kumma kun naiset ei vielä tänäpäivänäkään tajua, että miehet hakevat naiselta pääasiassa seksiä. Lähes kaikille miehille unelmasuhteeseen kuuluisi erilliset asunnot, jokapäiväiset seksit ja paljon omaa aikaa.

Vierailija
32/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt vaadita mahdottomia, naiset! Tämäkin mies kirjoitti kokonaiset kolme lausetta. Nyt jos sydämessä sykähti ja olet samanhenkinen eli et viitsi panostaa koko asiaan ja odotat että vastapuoli tekee työt, tässä sinulle hyvä mies. 

Vierailija
33/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panoa se hakee. Sanahelinää vain.

Vierailija
34/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähenkinen olen? Eihän sitä olemuksensa ydintä pysty avaamaan. Joillain on halu identifioitua joksikin: punk-henkinen, taidehenkinen jne., mutta meillä taviksilla ei ole tarvetta tällaiselle, mikään noista valmiista ei tunnu omalta. 

Ei sitä tiedä, onko samanhenkinen ennen kuin oikeasti tapaa sen ihmisen.Toi samanhenkinen on kai tässä vähän samaa tarkoittava kun naiselle se kemia. Tai toi kemia kai on enemmänkin tunnejuttu. 

Vierailija
35/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluis römpän lämmiintä mutta ..

keep our hands to yourself -tyyppi.

haluaako reissumuija että mies kustanaa juomat ja vähän muutakin?

Vierailija
36/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilmoitus! Rehellinen, vastaisin heti sinkkuna tuohon. Minun ilmoitukseni aikoinaan oli samankaltainen. Yhden vastaajan kanssa vietämme kohta hopeahääpäivää.

Vierailija
37/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei selvästi ole sinua varten, jos ei ilmoitusta älyä 

Vierailija
38/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt kumma kun naiset ei vielä tänäpäivänäkään tajua, että miehet hakevat naiselta pääasiassa seksiä. Lähes kaikille miehille unelmasuhteeseen kuuluisi erilliset asunnot, jokapäiväiset seksit ja paljon omaa aikaa.

Tuollainen ois minunkin unelmasuhde. Terv. nainen

Vierailija
39/39 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nainen se jätkä on narsisti-sika kumminkin. Ja se hakee jotain pervoilla juttuja juuri sinulta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän