Jos saisit yhden päivän täysin ilman seurauksia teoistasi, mitä tekisit ensimmäisenä?
Kommentit (114)
En mitään. Aikuisen ihmisen pitää tuntea vastuunsa.
Miksi tätä ei ole poistettu täältä :D
Tappaisin naapurin tupakkamummon.
Söisin kunnon pihvin ja pitäisin polttomoottoriautoani tyhjäkäynnillä koko yön
Kävisin veneilemässä jollain veneellä, mikä satamasta löytyy eikä olisi liian iso. Ei ole omaa venettä enkä osaa purjehtia, eli varmaan jotain moottorivenettä olisi sitten lainattava. Tekisi mieli vesille huviajelulle.
Sitä samaa kun nyt. XD olenko tylsä vai kunnollinen
Ostaisin tilin tyhjäksi, mutta koska ei seurauksia, rahaa ei kuluisi
Murtautuisin suomalaiseen kirjakauppaan ja veisin sieltä kaikki ylihintaiset kovakantiset. no vitsi vitsi.
Pettäisin miestäni ja ryöstäisin jostain rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ryöstäisin pankin
Pankkia ei ehkä kannattaisi ryöstää nykyään, mutta ehkä joku iso kultasepän liike, jos saisi pitää kaiken.
Toki ehdolla jos "saisi pitää kaiken" voisi myös jonkun ison Alkon tai Prisman tyhjentää.
Keikkaisin riittävän monta mestaa.
Vierailija kirjoitti:
Ryöstäisin pankin tai pari.
Ehtona oli vain yksi päivä. Seuraavana päivänä sulta vaaditaan rahat takaisin.
Varastaisin jostain leikkaamattoman kiimassa olevan nuoren tyttökissan (varmaan paras olisi varastaa joltain kodittomien kissojen yhdistykseltä) ja kävisin Korkeasaaressa astuttamassa sen manuliuroksella.
Mulla ei ole muuten mitään taipumuksia eläinten kaltoinkohteluun tai pentutehtailuun eikä mulla edes ikinä ollut mitään tiineenä olevaa eläintä, mutta tuntuu käsittämättömältä että kissaxmanuliristeytystä muka ole ikinä ollut olemassa. Kun niitä katsoo niin olen melkein varma että se olisi mahdollinen, ja tavattoman söpö pörrökisuliini <3
Loisin niistä uuden kissarodun ja väittäisin ihmettelijöille että joo on erikoinen mutaatio kyllä :3
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tappaisin jonkun,.koska Miksi ei?
Monilla jo valkoihoisuuskin estää tämän. Mutta teillä taitaa olla eri juttu.
Mitä järkeä on tehdä jotain mistä ei ole seurauksia?
Räjäyttäisin työllistymispalvelun ja työkkärin tädit