Jos saisit yhden päivän täysin ilman seurauksia teoistasi, mitä tekisit ensimmäisenä?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Varastaisin jostain leikkaamattoman kiimassa olevan nuoren tyttökissan (varmaan paras olisi varastaa joltain kodittomien kissojen yhdistykseltä) ja kävisin Korkeasaaressa astuttamassa sen manuliuroksella.
Mulla ei ole muuten mitään taipumuksia eläinten kaltoinkohteluun tai pentutehtailuun eikä mulla edes ikinä ollut mitään tiineenä olevaa eläintä, mutta tuntuu käsittämättömältä että kissaxmanuliristeytystä muka ole ikinä ollut olemassa. Kun niitä katsoo niin olen melkein varma että se olisi mahdollinen, ja tavattoman söpö pörrökisuliini <3
Loisin niistä uuden kissarodun ja väittäisin ihmettelijöille että joo on erikoinen mutaatio kyllä :3
Mutta koska teolla ei olisi seurauksia, mitään suloisia poikasia ei koskaan syntyisi.
Tapahtuuko edes mitään jos sillä ei ole seurauksia? Ryöstät pankin, saat sen ryöstettyä mutta et rikastu siitä. En varmaan tekisi mitään jos mitään ei kuitenkaan tapahdu
Vierailija kirjoitti:
Kävisin kusemassa palstamamman naamalle, jotta tämän mieli virkistyisi.
Tästö oli näköjään herkkisperkkis poista(tta)nut vastauksen joten laitetaanpa uudelleen xD
Itse kusisin palstamiehen suuhun, niin saisi sekin sitten kerrankin syljeskellä jotain laadukasta sieltä ulos..
Tappaisin paskat mölyapinanaapurini. Siinä menis kokonainen kusipäinen narsistiperhe! Eikä maailma menettäis yhtään mitään! Eivät ole edes suomalaisia vaikka kansalaisuus luultavasti löytyy eivätkä halua olla. Jotain vakoojia ilmeisesti ja ihan typerissä suojatyöpaikoissa markkinointia tms. paskaa tekevät. Kehitysmaalaisten tavat vaikka osittain taustaltaan amerikkalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tappaisin Putinin
Netanjahu samaan jonoon.
Ja Trump ja Suomen nykyinen hallitus.
Vähän monipiippuinen juttu tuo "ei seuraamuksia".
Ei siis mitään hyviäkään seuraamuksia?
Eli jos ryyppäisin sen päivän, niin ei tulisi krapulaa, mutta ei varmaan tulisi humalaakaan.
Varmaan järjestäisin kuumat paikat parille minua loukanneelle harrastuskaverille.
Vierailija kirjoitti:
Tappaisin feministit.
Oletko kuullut elämänohjeesta "Kaikki minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää se heille"?
Sanoisin Riikalle suoraan ja päin naamaa, mitä tästä ja tämä teoista ajattelen.
Tarttisin täsmennystä tehtävänantoon: Voisinko esim. lampsia kultakauppaan ja kahmia sieltä koruja, eikä myyjä pystyisi edes silloin samana päivänä ottamaan minua kiinni? Haluaisin kyllä vaurastua, mutta pitääkö minun kehittää jokin parempi päivässä toteutettava kiero strategia siihen?
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin Riikalle suoraan ja päin naamaa, mitä tästä ja tämä teoista ajattelen.
Etkö voi nyt sitten seuraamusten pelossa tehdä niin?
Ryhtyisin jonkinlaiseksi Robin Hoodiksi. Ryöstäisin rikkailta ja antaisin köyhille.
Perustaisin yrityksen. Tosielämässä en uskalla.
Menisin laitattamaan naamani ilman rahaa, hakisin rahaa ja paljon jostakin, enpä muuta varmaankaan toivon silti terveyttä itelle ja läheisille ja muillekkin
Vierailija kirjoitti:
Menisin laitattamaan naamani ilman rahaa, hakisin rahaa ja paljon jostakin, enpä muuta varmaankaan toivon silti terveyttä itelle ja läheisille ja muillekkin
Naiset ne on rahan perässä aina 🙂
Kertoisin töissä suorat sanat muutamalle ihmiselle.
Potkisin yhtä pettäjä-huijariexää kunnolla munille
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea samaa, kuin aiemminkin, ei tarvetta muuhun
No joo näin. Mutta siis voisin yhtä aikaa pitää onnellisen avioliiton ja kuitenkin pettää puolisoa? Töissä on yksi ihana johon olen ihastunut ja jonka kanssa haluaisin panna, tai onnsiellä oikeastaan parikin. Kiinnostaisi myös vähän kokeilla etätyötä miltä se tuntuu toisen kanssa, pitkästä aikaa. Samoin jotain bdsm-asiaa olisi ihana kokeilla.
Tämän tekisin jos siitä ei seuraisi häpeää, morkkista eikä se haittaisi onnellista parisuhdetta.
Ryöstäisin pankin.