Rikoinko bro-koodia, kun kerroin frendin pettämisestä sen gf:lle?
Frendi petti gf:fäänsä monen eri mimmin kanssa. Gf tosi kiva mimmi ja oli ihan rakastunut frendiini. Tätä jatkui about puoli vuotta. Alkoi pikku hiljaa ottamaan päähän frendin touhut ja sanoin useita kertoja, että lopeta toi hölmöily. Kävi niin sääliksi sitä mimmiä, että frendin ties monenneko baaripanon jälkeen kerroin tälle mimmille frendini touhuista. Niitten suhde loppui siihen ja frendi ei halua olla mun kanssa enää tekemisissä. Hänen mielestään tein pahimman mahdollisen bro-koodin rikkomisen. Että näin. Omasta mielestäni tein kuitenkin oikein, kun alkoi tuntumaan niin pahalta sen mimmin puolesta. No yks frendi nyt sitten vähemmän mulla. Tosin tää mimmi varmaan arvosti, kun on halunnut sen jälkeen hengailla, ihan frendeinä siis.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein ja suoraselkäisesti tehty. Mutta valitettavasti brokoodia rikoit, kuten kaveri sanoikin. Ei tuommoista kaveria tarvii kukaan. Jos pettää kumppaniaan noinkin helposti, niin helpommin se kavereiden luottamuksen pettää.
Jep, tuskin on kovin lojaali kaveri tämmöinen. Kuten joku taisi jo todeta, niin panisi myös kavereiden tyttöystäviä ilman mitään omatunnon tuskia.
Kaikilla ei ole yhtä löyhä moraali, kuin sinulla. Bro-koodi kieltää kaverien nyxät ja exät.
Pointtihan on että AP:n frendi on löyhämoraalinen ja epäluotettava.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä menetit yhden frendin, mutta taisit saada uuden frendin, joka tulee olemaan sinulle aina lojaali tämän jälkeen.
Lojaali friendzone-muija? Vit tu mikä beta-vässykkä. :DD
Häiritseekö sinua ns. friendzone myös miespuolisten kavereiden kohdalla? Turhauttaako olla ystävä miehen kanssa jos et saa häneltä parrua takapuoleen?
Miksi pitää seurustella, jos haluaa paneskella ympäriinsä? Parempi mennä rehellisesti sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää seurustella, jos haluaa paneskella ympäriinsä? Parempi mennä rehellisesti sinkkuna.
Signalointi "rehellisistä aikeista" auttaa naisia "avautumaan".
Sikailua sinänsä, mutta tuollaisilla miehillä tarkoitus pyhittää keinot...
Vierailija kirjoitti:
Joku valtajuttu se on näille kundeille. Lisäksi on sitten se varma pano, jos ei baarista löydy ketään.
Pahin varoitusmerkki miehessä on bro-koodista puhuminen. Nämä toisiaan kaikessa suojelevat äijät ovat takuuvarmasti moraaliltaan arvelluttavia itsekin. Bro-koodia noudattava haluaa varmistaa että omatkin pettämiset ja sikailut pysyy salassa, ja naisia saa kohdella miten vaan. Nainen älä ikinä ota miestä joka puhuu bros before hoes juttuja.
Ap on smegmainen kusimutteri vasikka. Snitches get stiches, puta.
Vierailija kirjoitti:
Ap on smegmainen kusimutteri vasikka. Snitches get stiches, puta.
Ja sä täysin keskenkasvuinen nulikka, joka ei ansaitse naista lähelleen.
Tämä ketju tyhmentää lukijansa riippumatta siitä kuinka tyhmä oli jo alunperin.
Hyi mikä kaveri sulla. Tuollaiset vaatii kavereita hyväksymään huumerikokset ja naisen pahoinpitelynkin, ja naureskelee päälle. Vaihda kaveripiiriä.
Järkyttävää toisten nuoleskelua miehiltä täällä. Naisena toivon todella että not all men. Oksettavaa jos oma mies paljastuisi joksikin bro koodi pelleksi.
Mä kerroin. Koska kaverin nainen, tai ex-nainen on myös mun kaveri. Ensin katselin läpi sormien, mutta kun aina tulikin uusi juttu, uusi säätö ja siihen päälle muita kusetuksia kuten rahaan liittyen, niin ei enää sopinut mulle. Kaveri yritti vannottaa ja uhkailla että paljastaa munkin jutut, mutta en mä ole pettänyt ketään eikä paljon paina jos se jollekin kertoo jostain mun yhdenillan hoidosta. Sain kaverilta vihat niskaani, mutten keltään muulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä menetit yhden frendin, mutta taisit saada uuden frendin, joka tulee olemaan sinulle aina lojaali tämän jälkeen.
Lojaali friendzone-muija? Vit tu mikä beta-vässykkä. :DD
Eikö eri sukupuolta olevat voi olla lojaaleja frendejä? Lojaalius on muutakin kuin, että ei kerrota pettämisistä tai sekoiluista. Lojaali henkilö pitää ystävänsä puolta, eikä jätä tiukan paikan tullen, seisoo rinnalla ja tukee myös vastoinkäymisissä. Ja tällä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.
Tämä. Ex kylläkin oli näitä aina miesten puolella tyyppejä, puolusti vaimoaan hakkaavaa kaveriaan ja vietti tämän kanssa mielellään aikaa.
Väärin meni! aikuinen vastaa teoistaan, siihen ei muka parempia ihmisiä tarvita väliin totuudentorveks. Kyllä jokainen kärähtää jossain kohden. Halusitko kenties saada kaverin gf:n itselles?
Vierailija kirjoitti:
Väärin meni! aikuinen vastaa teoistaan, siihen ei muka parempia ihmisiä tarvita väliin totuudentorveks. Kyllä jokainen kärähtää jossain kohden. Halusitko kenties saada kaverin gf:n itselles?
Joo mutta näköjään tarvitaan kavereita mukaan valehtelemaan? Ei oo kovin aikuista vetää kavereita mukaan jollain keksityllä bro koodilla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä teit ihan oikein, varsinkin, jos kaverisuhteessa käytetään termiä "bro-koodi".
Eipä paljon pellempää käsitettä.
Puhu suomea. Ei tuollaista sönkötystä jaksa kukaan lukea. Vai etkö osaa?