Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikoinko bro-koodia, kun kerroin frendin pettämisestä sen gf:lle?

Vierailija
08.08.2025 |

Frendi petti gf:fäänsä monen eri mimmin kanssa. Gf tosi kiva mimmi ja oli ihan rakastunut frendiini. Tätä jatkui about puoli vuotta. Alkoi pikku hiljaa ottamaan päähän frendin touhut ja sanoin useita kertoja, että lopeta toi hölmöily. Kävi niin sääliksi sitä mimmiä, että frendin ties monenneko baaripanon jälkeen kerroin tälle mimmille frendini touhuista. Niitten suhde loppui siihen ja frendi ei halua olla mun kanssa enää tekemisissä. Hänen mielestään tein pahimman mahdollisen bro-koodin rikkomisen. Että näin. Omasta mielestäni tein kuitenkin oikein, kun alkoi tuntumaan niin pahalta sen mimmin puolesta. No yks frendi nyt sitten vähemmän mulla. Tosin tää mimmi varmaan arvosti, kun on halunnut sen jälkeen hengailla, ihan frendeinä siis.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein!! Sulla on moraali ja olet toisia kunnioittava ihminen. Mä todellakin haluaisin tietää jos mieheni pettäisi. Hyvä sinä!👍😊

Vierailija
22/47 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö moraalisesti oikein? Kyllä. Rikoitko koodia? Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä menetit yhden frendin, mutta taisit saada uuden frendin, joka tulee olemaan sinulle aina lojaali tämän jälkeen.

Vierailija
24/47 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein. Frendi ei ole luotettava muutenkaan, joten et hävinnyt mitään. Olisi pettänyt suakin sun oman gf:n kanssa jos tilaisuus olisi tullut. Lisäksi pelastit frendin gf:n, mikä on miehekästä teko.

Laajemmin ajateltuna lisäsit hyvää maailmaan.

Vierailija
25/47 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä teit ihan oikein, varsinkin, jos kaverisuhteessa käytetään termiä "bro-koodi".

Vierailija
26/47 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on valkoinen setämies joka yrittää kuulostaa hip ja k00l mustalta n1ggalta.

Setämies maalta 👨🌾🚜

Vierailija
27/47 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni petti joskus poikaystäväänsä. Saivat asiat sovittua ja suhde jatkui. Ystäväni petti uudestaan kolme kertaa, mutta ei jäänyt kiinni. Suhde päättyi kun tyttöystävälleni selvisi, että lopulta poikaystävä oli pettänyt, kun oli ilmeisesti jostain saanut tietää näistä puuhista. Siinä sai sitten kuunnella ystäväni monet itkut siitä, millainen sika hänen poikaystävänsä oli ollut. Jotkut eivät selvästikään täysi hahmota omaa toimintaansa, koska ystäväni uhriutui, vaikka itse petti useita kertoja. 

Vierailija
28/47 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein ja suoraselkäisesti tehty. Mutta valitettavasti brokoodia rikoit, kuten kaveri sanoikin. Ei tuommoista kaveria tarvii kukaan. Jos pettää kumppaniaan noinkin helposti, niin helpommin se kavereiden luottamuksen pettää.

Vierailija
29/47 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bubba on veljesi!!👴🏾

Vierailija
30/47 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikot ainoastaan suomen kielen koodeja ties monennenko kerran. Häntäheikkihoroukko saa syyttää vain itseään.

Vierailija
31/47 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein ja suoraselkäisesti tehty. Mutta valitettavasti brokoodia rikoit, kuten kaveri sanoikin. Ei tuommoista kaveria tarvii kukaan. Jos pettää kumppaniaan noinkin helposti, niin helpommin se kavereiden luottamuksen pettää.

Jep, tuskin on kovin lojaali kaveri tämmöinen. Kuten joku taisi jo todeta, niin panisi myös kavereiden tyttöystäviä ilman mitään omatunnon tuskia.

Vierailija
32/47 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisit vaan itse haluta pisteitä ja pesää siltä kaverisi akalta. .

Tämä kävi mullakin mielessä :) Ja ilmeisesti hyvä alku jo menossa...

En näe tuossa mitään ongelmaa. Jos laatuleidiä kusetetaan, niin toki sen saa noukkia kyytiin.

Tavallaan aivan erinomainen alku suhteelle.

Vierailija
33/47 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät mitä se muija on touhuillut? Tod.näk.pettänyt ihan yhtälailla.

Itse tekoosi - teit todella väärin. Akat tulee ja menee, mutta hyviä kavereita ei ole koskaan tarpeeksi. Osoitit, ettet ole luottamuksen arvoinen. Bros before hoes.

Vierailija
34/47 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä menetit yhden frendin, mutta taisit saada uuden frendin, joka tulee olemaan sinulle aina lojaali tämän jälkeen.

Lojaali friendzone-muija? Vit tu mikä beta-vässykkä. :DD

Vierailija
35/47 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida ymmärtää koko juttua. Naisia voi pettää, mutta kavereita ei ikinä. Nyt kaveri luotti AP:hen ja AP petti hänet.

Vierailija
36/47 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, tuskin on kovin lojaali kaveri tämmöinen. Kuten joku taisi jo todeta, niin panisi myös kavereiden tyttöystäviä ilman mitään omatunnon tuskia.

Kaikilla ei ole yhtä löyhä moraali, kuin sinulla. Bro-koodi kieltää kaverien nyxät ja exät.

Vierailija
37/47 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lojaali friendzone-muija? Vit tu mikä beta-vässykkä. :DD

Eikö eri sukupuolta olevat voi olla lojaaleja frendejä? Lojaalius on muutakin kuin, että ei kerrota pettämisistä tai sekoiluista. Lojaali henkilö pitää ystävänsä puolta, eikä jätä tiukan paikan tullen, seisoo rinnalla ja tukee myös vastoinkäymisissä. Ja tällä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.

Vierailija
38/47 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kertonut, vaikka tapauksia on ollut useita. Olen ajatellut, ettei kannata muiden parisuhdedraamoihin sekaantua. Eri asia jos tämä GF olisi joku siskoistani, niin silloin kertoisin.

Vierailija
39/47 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh, niin siinä käy kun siitä muijastakin tulee vähitellen ystävä. Eikä huvita valehdella ystävälle.

Vierailija
40/47 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota chillisti, bro on muidun kaa vaik dinneril ja diilaa sen kaa. Peisettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän