Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko käyttäneet ikinä ee bayn palveluksia?

Vierailija
03.04.2007 |

Miten se toimii?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälle palstalle ei pystynyt kirjoittamana sitä nimeä oikeassa muodossa! (Toivottavasti tajuatte mitä tarkoitan, no eiköhän jos olette joskus sieltä jotain ostaneet).



Eli miten kulut ja maksut toimii? Tietääkö kulut jostain etukäteen? Ja tuleekohan tullin kanssa ongelmia, vai tuleeko tavarat vaan postiin ?



Eikös tuo ole siis vähän kuin huutis, mutta siellä vissiin on uuttakin tavaraa.

Vierailija
2/3 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Olen rekisteröinyt luottokorttini Paypal-maksujärjestelmään.

Huudan ainoastaan myyjiltä, jotka hyväksyvät Paypalin ja pääasiassa EU:n sisältä, niin ei tarvitse tulleista huolehtia.



Katson, että myyjällä hyvät palautteet ja monesti panttaan huutoa viime sekuntteihin, eli en itse ainakaan ennenaikaisesti kohota hintaa...

Huutonetissähän huudetaan heti, ebayssa viime hetkillä...



kahden vuoden aikana n150 kauppaa takana, yhdestä " huijarista" sain rahat takaisin Paypalin kautta.



Pari tuotetta jäänyt tulematta, mutta ovat olleet sen verran pieniä summia, että en ole niitä kysellyt Paypalilta takaisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankki paypal " tilin" itsellensä ja siten maksut hoituvat hyvin. Myyjät ilmoittavat yleensä nopeasti postikulut kysyttäessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän