Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutkimusten mukaan niitä ihmisiä risoo eniten muiden ulkonäkö, jotka eivät itse ole kovin hyvän näköisiä

Vierailija
07.08.2025 |

Eli rumemman näköiset hermostuvat kauniimpiensa seurassa, juoruilevat selän takana jne. Oletteko huomanneet tällaista? 

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todellakin huomannut. Jos somessakin näkee jonkun arvostelevan toisen ulkonäköä rajuin sanankääntein, on arvostelijan profiilikuvassa yleensä harvinaisen rumannäköinen ihminen.

Ne arvostelijat ei ole ikinä kauniita tai komeita

Asiattomasti kohtelevat voivat kuitenkin olla heitä jotka itse ovat päässeet eteenpäin ulkomuodolla. Pilkkakirveen kääntäminen muihin voi viedä huomiota pois omasta tilanteesta.

Kuullun perusteella joku voi tulkita tehneensä jotain kuultuaan että on tehnyt vaikutuksen kun hänet on nähty. Siis vain nähty. Ja vielä kehtaa kertoa muille asiasta. Ehkä "suhteilla" pääsyä kertoneen mielestä. 

Vierailija
42/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä uutta? Merenneitopatsaankin hinkit kelpaavat jollekin hermostumisen aiheeksi. Ilmeisesti omat tykit eivät ole ihmeelliset

Ai ne silikonit? Juu, ei mielestäni sovi pallosilarit patsaalle, oli omat millaiset hyvänsä. Onko tuon suunnittelija ihan kartalla siitä, millaiset on luonnolliset,kun sitä sanaa näkyi käyttävän? Nuo ei ole. 

Ja juurikin tätä tarkoitin. Hermostutaan kun jollain on jotain, mitä itsellä ei. Tekosyyksi sitten joku tällainen, että "ei ne edes sovi patsaalle" tms

Miksi sanotaan luonnolliseksi jotain mikä ei sellaista ole? Se tässä oli pointti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä uutta? Merenneitopatsaankin hinkit kelpaavat jollekin hermostumisen aiheeksi. Ilmeisesti omat tykit eivät ole ihmeelliset

Ai ne silikonit? Juu, ei mielestäni sovi pallosilarit patsaalle, oli omat millaiset hyvänsä. Onko tuon suunnittelija ihan kartalla siitä, millaiset on luonnolliset,kun sitä sanaa näkyi käyttävän? Nuo ei ole. 

Ja juurikin tätä tarkoitin. Hermostutaan kun jollain on jotain, mitä itsellä ei. Tekosyyksi sitten joku tällainen, että "ei ne edes sovi patsaalle" tms

Täh? Eiköhän ole hermostuttu siitä, että kutsutaan luonnolliseksi jotain, mikä ei ole luonnollista. 

Ps. Jo antiikin aikana miespatsailla oli järjestään pieni muna, koska yh

"Miksi pitää ylipäätään hermostua, jos aihe ei kerran itseä liikuta eikä omaan itsetuntoon vaikuta?

P.s. Antiikin miespatsailla oli pieni muna, koska se vastasi sen ajan kauneusihannetta ja koska isoja lerssejä pidettiin barbaarisina."

Koska olen autisti ja pidän täysin ääliöimäisenä väittää pokkana jotakin, josta kaikki näkee korvallakin ettei se ole totta. Hermostuisin myös siitä, jos joku väittäisi tämän auton olevan punainen, vaikka se on ihan selvästi sininen. 

Ps. Luuletko oikeasti että syyksi sanottaisiin se, että miehiä vtuttaa, eikä suinkaan keksittäisi tekosyitä barbaarisista isoista peniksistä :D

Vierailija
44/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 39/40, sinä se vain et osaa lopettaa. Mutta kiitos tästäkin, vahvistaa entisestään käsitystäni. Jos toinen mies on komea, hän on automaattisesti kaikkea negatiivista: kusipää, tyhmä, ja nyt vielä uhriutuja kaiken lisäksi. Mitä seuraavaksi? Miten muuten arvioisit oman ulkonäkösi? Ihan uteliaisuutta. 

Vierailija
45/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viesti 39/40, sinä se vain et osaa lopettaa. Mutta kiitos tästäkin, vahvistaa entisestään käsitystäni. Jos toinen mies on komea, hän on automaattisesti kaikkea negatiivista: kusipää, tyhmä, ja nyt vielä uhriutuja kaiken lisäksi. Mitä seuraavaksi? Miten muuten arvioisit oman ulkonäkösi? Ihan uteliaisuutta. 

Menipäs neidillä tunteisiin.

Vierailija
46/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Itse olen ruma enkä ota kierroksia muiden ulkonäöstä; olivatpa he kanssarumia tai kauniita. Olen hyväksynyt ulkonäköni enkä koe olevani "samoilla apajilla" hyvännäköisten ihmisten kanssa, joten heidän hyvännäköisyytensä ei ole pois minulta.

Vierailija
47/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yäk lopeta jo. Olen nainen eikä minua kiinnosta yhtään sinun ulkonäkö, minua kiinnosti se miksi sinulla ei ole ystäviä ja se selvisi jo. 

Vierailija
48/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se poista silti sitä tosiasiaa että esim naiset joilla toinen käsivarsi on kokonaan tatuoitu ovat todella rumia. Se on itse aiheutettu oksennus käsivarressa. 

Vierailija
49/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tehnyt jotain omaa empiiristä tutkimustaan. Hohhoijaa. 

Vierailija
50/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi,luen ketjun myöhemmin,mut joo jatkuvaa pyörrytystä nöyryytystä juoruilua en sovi norm suom gatgor jolloin leimataan automaattisesti. Kun nämä henkilöt joskus juttelisi kanssani voisivat vahingossa ehkä tykätä kun pidän ihmisistä,persoonista,helposti lähestyttävä. 

Vierailija
51/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neidillä? Onko neiti sinusta haukkumasana? Miksi?

-eri

Vierailija
52/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomattu. Yleensä ne naiset jotka kiusaavat kauniita naisia ovat itse jotenkin epäviehättäviä ja todella epävarmoja kyvystään saada miesten huomiota.

Vierailija
53/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt olen sitten "neitikin". Jatka toki. 

Vierailija
54/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yäk lopeta jo. Olen nainen eikä minua kiinnosta yhtään sinun ulkonäkö, minua kiinnosti se miksi sinulla ei ole ystäviä ja se selvisi jo. 

Ja mikä tuo syy on? Enkä muuten usko, että olet nainen. 

Vierailija
55/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neidillä? Onko neiti sinusta haukkumasana? Miksi?

-eri

Koska komea mies on automaattisesti kusipää, tyhmä, uhriutuja, neiti. Koska on komea, ja inkkeliä vi tuttaa. 

Vierailija
56/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköiset ihmiset ovat yleensä mukavampia, koska ovat tottuneet saamaan posiitivista palautetta ympäristöltään ja ovat vähemmän todennäköisiä kantamaan kaunaa kuin epäviehättävämmät ihmiset. Yleisesti ottaen hyvä ulkonäkö korreloi myös jo geneettisesti korkeamman älykkyyden ja paremman mielenterveyden kanssa.

Tämä juuri. Luulisi fyysisesti ruman haluavan panostaa "sisäiseen kauneuteen", mutta usein asia on juuri päinvastoin. Toki tässäkin äärimmäistä vaihtelua. 

Vierailija
57/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska olen autisti ja pidän täysin ääliöimäisenä väittää pokkana jotakin, josta kaikki näkee korvallakin ettei se ole totta. Hermostuisin myös siitä, jos joku väittäisi tämän auton olevan punainen, vaikka se on ihan selvästi sininen. 

Ps. Luuletko oikeasti että syyksi sanottaisiin se, että miehiä vtuttaa, eikä suinkaan keksittäisi tekosyitä barbaarisista isoista peniksistä :D"

Ok, en jaksa väitellä autistien kanssa, joilla on vaan yksi totuus, josta ei voi millään joustaa, vaikka kuka sanoisi mitä. Heippa.

Vierailija
58/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittää nämä kaikki ketjut täällä jossa vastustetaan naisten pukeutumista stringeihin, bikineihin ja vaaleisiin housuihin joista näkyy läpi.

Koska kadehtivat. Olipa yllätys.

Mä en ole aloittanut mitään noista ketjuista enkä yleensä edes lue niitä saati kommentoi. Pidän osaa noista pukeutumistavoista mauttomina, joskin kukin saa pukeutua juuri niinkuin haluaa. En oikein ymmärrä, miksi olisin kateellinen kenellekään siitä, että hänellä on arvostelukyky pettänyt asun valinnassa?

Vierailija
59/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittää nämä kaikki ketjut täällä jossa vastustetaan naisten pukeutumista stringeihin, bikineihin ja vaaleisiin housuihin joista näkyy läpi.

Koska kadehtivat. Olipa yllätys.

Mä en ole aloittanut mitään noista ketjuista enkä yleensä edes lue niitä saati kommentoi. Pidän osaa noista pukeutumistavoista mauttomina, joskin kukin saa pukeutua juuri niinkuin haluaa. En oikein ymmärrä, miksi olisin kateellinen kenellekään siitä, että hänellä on arvostelukyky pettänyt asun valinnassa?

Mutta kuka sen päättää, että milloin on "arvostelukyky pettänyt", jos on kuitenkin vaatteet päällä?

Vierailija
60/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koska olen autisti ja pidän täysin ääliöimäisenä väittää pokkana jotakin, josta kaikki näkee korvallakin ettei se ole totta. Hermostuisin myös siitä, jos joku väittäisi tämän auton olevan punainen, vaikka se on ihan selvästi sininen. 

Ps. Luuletko oikeasti että syyksi sanottaisiin se, että miehiä vtuttaa, eikä suinkaan keksittäisi tekosyitä barbaarisista isoista peniksistä :D"

Ok, en jaksa väitellä autistien kanssa, joilla on vaan yksi totuus, josta ei voi millään joustaa, vaikka kuka sanoisi mitä. Heippa.

Miksi pitäisi joustaa yleisesti sovitusta ja sanoa sinistä autoa punaiseksi? Jos sinulla on perustelu väitteellesi, niin sitten toki voidaan keskustella ja harkita, pitäisikö sanoa eri tavalla.

t: toinen autisti