Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutkimusten mukaan niitä ihmisiä risoo eniten muiden ulkonäkö, jotka eivät itse ole kovin hyvän näköisiä

Vierailija
07.08.2025 |

Eli rumemman näköiset hermostuvat kauniimpiensa seurassa, juoruilevat selän takana jne. Oletteko huomanneet tällaista? 

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koska olen autisti ja pidän täysin ääliöimäisenä väittää pokkana jotakin, josta kaikki näkee korvallakin ettei se ole totta. Hermostuisin myös siitä, jos joku väittäisi tämän auton olevan punainen, vaikka se on ihan selvästi sininen. 

Ps. Luuletko oikeasti että syyksi sanottaisiin se, että miehiä vtuttaa, eikä suinkaan keksittäisi tekosyitä barbaarisista isoista peniksistä :D"

Ok, en jaksa väitellä autistien kanssa, joilla on vaan yksi totuus, josta ei voi millään joustaa, vaikka kuka sanoisi mitä. Heippa.

Joo ei totuuksista oikein voi joustaa, hyvä että hoksasit. Moro! 

Vierailija
62/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittää nämä kaikki ketjut täällä jossa vastustetaan naisten pukeutumista stringeihin, bikineihin ja vaaleisiin housuihin joista näkyy läpi.

Koska kadehtivat. Olipa yllätys.

Mä en ole aloittanut mitään noista ketjuista enkä yleensä edes lue niitä saati kommentoi. Pidän osaa noista pukeutumistavoista mauttomina, joskin kukin saa pukeutua juuri niinkuin haluaa. En oikein ymmärrä, miksi olisin kateellinen kenellekään siitä, että hänellä on arvostelukyky pettänyt asun valinnassa?

Mutta kuka sen päättää, että milloin on "arvostelukyky pettänyt", jos on kuitenkin vaatteet päällä?

Siksihän siitä keskustellaankin, kun me ihmiset olemme vähän eri mieltä joistakin asioista. Yhden mielestä kesken säären katkeavat housut ovat tosi chick, toisen mielestä hölmönnäköiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mun mielestä tää on usein myös päinvastoin. Ainakin omalla kohdalla mietin nuorena ja kauniina tosi paljon ulkonäköasioita, omaa ja muiden. Vertailin ja kyllä, kadehdinkin. Iän myötä ulkonäkö katosi ja niin myös kiinnostus sitä kohtaan. Minua ei riso kenenkään ulkonäkö mihinkään suuntaan. En pidä ketään rumana. Kauniita ihmisiä on paljon enkä tunne siitä enää mitään kateutta vaan iloa. 

Olen huomannut ennenkin että meitä keski-ikäisiä rumiluksia koitetaan vääntää jotenkin kateellisiksi kauniimmille. Mutta usein totuus taitaa olla se että meitä ei kiinnosta. Nuoret ja kauniit on ne jotka kilpailee keskenään ja kadehtii toisiaan. Sitten se jossain kohtaa jää vaan taakse.

Vierailija
64/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä uutta? Merenneitopatsaankin hinkit kelpaavat jollekin hermostumisen aiheeksi. Ilmeisesti omat tykit eivät ole ihmeelliset

Ai ne silikonit? Juu, ei mielestäni sovi pallosilarit patsaalle, oli omat millaiset hyvänsä. Onko tuon suunnittelija ihan kartalla siitä, millaiset on luonnolliset,kun sitä sanaa näkyi käyttävän? Nuo ei ole. 

Ja juurikin tätä tarkoitin. Hermostutaan kun jollain on jotain, mitä itsellä ei. Tekosyyksi sitten joku tällainen, että "ei ne edes sovi patsaalle" tms

Ei kai tuossa kukaan hermostunut kateuden vuoksi, vaan siksi, että patsas väittää silikonirintoja luonnollisiksi. Oikeat tuonkokoiset rinnat olisivat erimuotoiset, alaosa olisi kuperampi ja yläosa suorempi, kun Maa vetää rintaa puoleensa eli rinta ns. riippuu hienoisesti. Luonnolliselle rintakudokselle käy niin, silikoneille ei.

Vierailija
65/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mun mielestä tää on usein myös päinvastoin. Ainakin omalla kohdalla mietin nuorena ja kauniina tosi paljon ulkonäköasioita, omaa ja muiden. Vertailin ja kyllä, kadehdinkin. Iän myötä ulkonäkö katosi ja niin myös kiinnostus sitä kohtaan. Minua ei riso kenenkään ulkonäkö mihinkään suuntaan. En pidä ketään rumana. Kauniita ihmisiä on paljon enkä tunne siitä enää mitään kateutta vaan iloa. 

Olen huomannut ennenkin että meitä keski-ikäisiä rumiluksia koitetaan vääntää jotenkin kateellisiksi kauniimmille. Mutta usein totuus taitaa olla se että meitä ei kiinnosta. Nuoret ja kauniit on ne jotka kilpailee keskenään ja kadehtii toisiaan. Sitten se jossain kohtaa jää vaan taakse.

Vähän vaikea uskoa, että nuorena olisi kaunis ja yhtäkkiä keski-iässä rumilus. Ei se nyt yleensä niin mene.

Vierailija
66/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ei. Älykäs,huoliteltu mies tietää arvonsa,ei tarvetta dissata ketään,poimii parhaat marjat

Vierailija
67/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ei liity aiheeseen mut läppä.A I on semmonen et väittää teko kukkii luonnollisiksi vaik on ite feikki.

Vierailija
68/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiktokissa on ihan parhaita ne klipit, joissa näytetään, minkä näköiset miehet ovat laittaneet kauniille tytöille "ruma ja liian pienet tissit ja liian lihava"-kommentteja. Poikkeuksetta ovat jotain auton alle jääneen näköisiä puolikaljuja pallomahasetiä. 

Voisi olla myös melkoinen järkytys, kun paljastettaisi, minkä näköisiä rupusäkkejä palstan miehiä vihaavat naiset ovat.

Vierailija
69/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todellakin huomannut. Jos somessakin näkee jonkun arvostelevan toisen ulkonäköä rajuin sanankääntein, on arvostelijan profiilikuvassa yleensä harvinaisen rumannäköinen ihminen.

Näin on. Ulkoisesti rumat ovat usein myös sisäisesti rumia.

Vierailija
70/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuulostaa siltä, että ketjun vastaukset vahvistavat pointtini, komea mies=paska, koska tämä aiheuttaa epävarmuutta muissa miehissä.

Jännä kun naiset eivät vaistoa komean miehen paskuutta."

Olet ihan tosi lähellä pointtia, etkä silti mitenkään pääse perille. Naiset tosiaan antavat anteeksi huonompaa käytöstä komeilta miehiltä kuin miehet, jotka eivät ole miesten ystäviä ulkonäön perusteella. Ihan kuten miehet ovat mieluummin ystäviä kauniiden naisten kanssa. Ehkä älyllinen hitaus on syynä, mikseivät viihdy seurassasi? 

Miksi luulet, että komea mies automaattisesti käyttäytyisi huonosti muita miehiä kohtaan? Eihän siihen ole mitään syytä.

-eri

No kun se kusipää kehtaa olla olemassa ja aiheuttaa kateutta ulkonäöllään. :( :( :(

Vierailija
71/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä uutta? Merenneitopatsaankin hinkit kelpaavat jollekin hermostumisen aiheeksi. Ilmeisesti omat tykit eivät ole ihmeelliset

Onhan se aika huvittavaa, että patsaasta näkyy niin selkeästi, että tissien hiomiseen on käytetty kuukausia, mutta kasvot ovat kuin peruna, hiukset kuin klöntti kuraa ja pyrstökin on piilotettu enimmäkseen "kiven taakse". Itse en ainakaan tykkäisi hyvää, jos mun kotikaupunkiin ilmestyisi patsas, josta näkee selvästi, ettei taiteilija osaa ollenkaan anatomiaa ja kaiken keskiössä on bosat. 

Vierailija
72/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todellakin huomannut. Jos somessakin näkee jonkun arvostelevan toisen ulkonäköä rajuin sanankääntein, on arvostelijan profiilikuvassa yleensä harvinaisen rumannäköinen ihminen.

Tuosta mun täytyy kyllä olla eri mieltä. Ainakin lapsena pahimpia kiusaajia olivat juurikin kauniit tytöt. Luulen sen johtuvan siitä, että kauniina he saivat asiat muilta helposti, heistä pidettiin, joten heillä oli ns. varaa olla ilkeitä muille.

Eivät toki kaikki kauniit olleet kiusaajia, eivätkä kaikki rumat kilttejä, mutta tuollaisen trendin huomasin pikkutyttönä ja koululaisena. Luulin toista kivaksi, kun hän oli niin kaunis, ja sitten hän osoittautuikin tosi ilkeäksi. Tavallisennäköiset ja rumat sen sijaan olivat useammin kilttejä.

Vierailija
73/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koska olen autisti ja pidän täysin ääliöimäisenä väittää pokkana jotakin, josta kaikki näkee korvallakin ettei se ole totta. Hermostuisin myös siitä, jos joku väittäisi tämän auton olevan punainen, vaikka se on ihan selvästi sininen. 

Ps. Luuletko oikeasti että syyksi sanottaisiin se, että miehiä vtuttaa, eikä suinkaan keksittäisi tekosyitä barbaarisista isoista peniksistä :D"

Ok, en jaksa väitellä autistien kanssa, joilla on vaan yksi totuus, josta ei voi millään joustaa, vaikka kuka sanoisi mitä. Heippa.

Luulitko että olisit saanut ei-autistille naiselle uskoteltua että nuo ovat luonnolliset rinnat vai mitä ihmettä 😂

Vierailija
74/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää nää tavistallaajat jotka arvostelee itseään kauniimpien ihmisten ulkonäköä omalla profiilikuvallaan. Onko vähän kauniimmat ehkä sitten fiksumpia, että tekee sitä kuvattomana tai ei ollenkaan? 

Vierailija
75/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aika huvittavaa, että patsaasta näkyy niin selkeästi, että tissien hiomiseen on käytetty kuukausia, mutta kasvot ovat kuin peruna, hiukset kuin klöntti kuraa ja pyrstökin on piilotettu enimmäkseen "kiven taakse". Itse en ainakaan tykkäisi hyvää, jos mun kotikaupunkiin ilmestyisi patsas, josta näkee selvästi, ettei taiteilija osaa ollenkaan anatomiaa ja kaiken keskiössä on bosat. 

Kyllä minuakin nuo tissit häirisee. Hyppää liikaa silmille!!

Vierailija
76/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kiinnosta kauheasti muiden ihmisten ulkonäkö. Toki tunnistan jonkun kauniiksi tai komeaksi mutta en jää miettimään asiaa sekuntia pidempään. Ei vaikuta omaan elämään. 

Vierailija
77/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta mun täytyy kyllä olla eri mieltä. Ainakin lapsena pahimpia kiusaajia olivat juurikin kauniit tytöt. Luulen sen johtuvan siitä, että kauniina he saivat asiat muilta helposti, heistä pidettiin, joten heillä oli ns. varaa olla ilkeitä muille.

Eivät toki kaikki kauniit olleet kiusaajia, eivätkä kaikki rumat kilttejä, mutta tuollaisen trendin huomasin pikkutyttönä ja koululaisena. Luulin toista kivaksi, kun hän oli niin kaunis, ja sitten hän osoittautuikin tosi ilkeäksi. Tavallisennäköiset ja rumat sen sijaan olivat useammin kilttejä.

Sanoisin että lapsena varmaan pitää paikkansa, että kauniimmat saattavat olla ilkeämpiä, kun lapsilla muutenkin on usein vähän filtteriä eivätkä ole välttämättä vielä oppineet tavoille. Mutta iän myötä nuo huonot käytöstavat yleensä silottuvat pois ja kauneuden tuoma hyvä itsetunto ja positiiviset kokemukset tekevät hyvännäköisestä aikuisesta tasapainoisen ja tyytyväisen. Sen sijaan rumilla saattaa katkeruus vain kasvaa iän myötä, mikä taas saattaa purkautua huonona käytöksenä ympäröivää maailmaa kohtaan. Olen siis kaikkiaan eri mieltä kanssasi. Suurimman osan elämästään kauniit ovat yleensä ystävällisempiä, koska heidän ei tarvitse todistella mitään muulle maailmalle tai purkaa pahaa oloaan kanssaihmisiään kohtaan.

Vierailija
78/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittääköhän tämä, miksi miehet yleensä välttelevät seuraani, mutta naiset sen sijaan pitävät minusta? Aina ollut vaikea löytää miespuolisia ystäviä, ja vaistoan usein, etteivät miehet pidä minusta. Ihan tavallinen heteromies olen ja käytökseni on myös sen mukainen, mutta olen komea. 

Miehet eivät valitse ystäviään ulkonäön perusteella

En minä kyllä naisenakaan ole valinnut ystäviäni ulkonäön perusteella.

Kunhan ei ole paremman näköisiä kuin sinä.

Vierailija
79/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittääköhän tämä, miksi miehet yleensä välttelevät seuraani, mutta naiset sen sijaan pitävät minusta? Aina ollut vaikea löytää miespuolisia ystäviä, ja vaistoan usein, etteivät miehet pidä minusta. Ihan tavallinen heteromies olen ja käytökseni on myös sen mukainen, mutta olen komea. 

Miehet eivät valitse ystäviään ulkonäön perusteella

Valitsee yhtä usein kuin naiset. Et näe reilusti ylipainoista keskiverto kasvoista miestä komean sporttisen miehen kaverina. 

Vierailija
80/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden olin deittimarkkinoilla, ja siellä huomasin tämän. Olen nainen, varmaan aika tavallisen näköinen, en kaunotar mutten erityisen rumakaan. Varmastikin moni mies totesi ihan ulkonäköni perusteella ensi treffeillä, että joo ei, ei ole mun makuun.

Mutta: vain epäviehättävät miehet sanoivat sen päin näköä suoraan ja loukkaavasti.  Yksikään hyvän näköinen ei esim. alkanut arvosttella ääneen pukeutumistani, hiuksiani, nenäni muotoa, tissieni kokoa tms. Jos deitit jäivätkin miehen aloitteesta yhteen kertaan, niin ne kuitenkin päätettiin hyvissä merkeissä ja kohteliaasti. Sen sijaan useampi varsin epäviehättävä ja joissain tapauksessa merkittävästi vanhempikin mies katsoivat tarpeelliseksi yökötellä ulkonäköäni ääneen tai esim. erään tapauksessa listata, mitä piirteitä minussa pitäisi plastiikkakirurgilla korjata, että olisin "pantava". Joo kiitti vaan, en sitä kaljuuntuvaa kaljamahasetää olisi halunnutkaan panna, joten ei suuri menetys etten luomuna kelvannut :D