Tutkimusten mukaan niitä ihmisiä risoo eniten muiden ulkonäkö, jotka eivät itse ole kovin hyvän näköisiä
Eli rumemman näköiset hermostuvat kauniimpiensa seurassa, juoruilevat selän takana jne. Oletteko huomanneet tällaista?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Minkä patsaan tissit nyt luupin alla, linkkii?
googlaa "Denmark big mermaid statue"
Kyllä, totta ap. Minua vielä 45v nuoret miehet liehitteli. En ollut heistä kiinnostunut. Koska arvot erilaiset. Selkäni takana NAISET levitelleet pashaa. Kateus ja naiset tulleet päin näköä haromaan hiuksiani, koska ovat aidot ja upeat. Silmäni ovat itämaiset arabia tyyliin ja naiset taas kimpussa. Miehet kehuneet.
Pidin painoni kurissa liikunnalla.
Sukunimeni oli joillekin viimeinen niitti( vaikka ihan suomalainen onkin.. ruotsissa ja norjassa myös Vain neljä kirjainta) Eli kateus, kateus ja vielä kerran KATEUS. Nyt oma jälkikasvuni saa samaa vihaa kohdalleen NAISILTA. Vihaa lisännee hänen upeat silmänsä. Vihreänruskeat.
Olkaa naiset ylpeitä geeneistänne, älkää kostako muille naisille omaa pahaa oloanne, jos ette ole tyytyväisiä omaan ulkonäköönne. Syyttömiä muut ovat geeneihinne ! ! !
Vierailija kirjoitti:
Minkä patsaan tissit nyt luupin alla, linkkii?
Ylellä oli tämä:
"Tanskassa kiistellään siitä, mitä isorintaiselle merenneitopatsaalle pitäisi tehdä
Merenneitopatsas etsii uutta sijoituspaikkaa, koska se on määrätty siirrettäväksi pois nykyiseltä paikaltaan."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittääköhän tämä, miksi miehet yleensä välttelevät seuraani, mutta naiset sen sijaan pitävät minusta? Aina ollut vaikea löytää miespuolisia ystäviä, ja vaistoan usein, etteivät miehet pidä minusta. Ihan tavallinen heteromies olen ja käytökseni on myös sen mukainen, mutta olen komea.
Miehet eivät valitse ystäviään ulkonäön perusteella
En minä kyllä naisenakaan ole valinnut ystäviäni ulkonäön perusteella.
Aika moni valitsee. Katsokaapa kaveriporukoita.
Vierailija kirjoitti:
Selittääköhän tämä, miksi miehet yleensä välttelevät seuraani, mutta naiset sen sijaan pitävät minusta? Aina ollut vaikea löytää miespuolisia ystäviä, ja vaistoan usein, etteivät miehet pidä minusta. Ihan tavallinen heteromies olen ja käytökseni on myös sen mukainen, mutta olen komea.
Veikkaan, että johtuu luonteestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä uutta? Merenneitopatsaankin hinkit kelpaavat jollekin hermostumisen aiheeksi. Ilmeisesti omat tykit eivät ole ihmeelliset
Ai ne silikonit? Juu, ei mielestäni sovi pallosilarit patsaalle, oli omat millaiset hyvänsä. Onko tuon suunnittelija ihan kartalla siitä, millaiset on luonnolliset,kun sitä sanaa näkyi käyttävän? Nuo ei ole.
Mikä juttu tämä patsashomma on?
Googleta Denmark big mermaid statue. Joku äijä siis suunnitellut uuden merenneitopatsaan ja sitä on jotkut kauhistelleet (mielestäni ihan syystäkin). Suunnittelijan mielestä täysin luonnollinen. Toisten mielestä miesfantasia ja mauton.
Suunnittelija ei ole tainnut kovin monia luomutissejä nähdä.
Enpä tiedä. Omat haukkujat ovat olleet nättejä ja suosittuja.
En ole huomannut. Kyllä yleensä ne kauniit ihmiset katsovat halveksuen meitä rumia ja pilkkanauravat. Siinäpä syy miksi en yleensä kauniista ihmisistä tykkää. On vain kaunis ulkokuori, ei mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä uutta? Merenneitopatsaankin hinkit kelpaavat jollekin hermostumisen aiheeksi. Ilmeisesti omat tykit eivät ole ihmeelliset
Onhan se aika huvittavaa, että patsaasta näkyy niin selkeästi, että tissien hiomiseen on käytetty kuukausia, mutta kasvot ovat kuin peruna, hiukset kuin klöntti kuraa ja pyrstökin on piilotettu enimmäkseen "kiven taakse". Itse en ainakaan tykkäisi hyvää, jos mun kotikaupunkiin ilmestyisi patsas, josta näkee selvästi, ettei taiteilija osaa ollenkaan anatomiaa ja kaiken keskiössä on bosat.
Voin jotenkin kuvitella, miten suunnittelijalle on soitettu illalla: "Jokos se patsas on valmis, huomenna aamupäivällä on se julkistamistilaisuus..?" "Juu, ihan pientä viimeistelyä vaille valmis, no problem!" Tissit vaan valmiina ja sitten kiireesti paniikissa tehty loput. "Prkl, pakko kai tälle joku pää on saada!" "Ai niin, se veetun pyrstökin vielä!"
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut. Kyllä yleensä ne kauniit ihmiset katsovat halveksuen meitä rumia ja pilkkanauravat. Siinäpä syy miksi en yleensä kauniista ihmisistä tykkää. On vain kaunis ulkokuori, ei mitään muuta.
Minuakin kauniit halveksuneet. Tosin eivät kaikki, mutta osa kauniista selvästi arvottaa ihmiset ulkonäön perusteella. Ja alempiarvoisekseen määrittelemiä kohtelevat todella julmasti.
Jokaisessa ulkonäkökeskustelussa tulee pian kommentoimaan joku, että se on jokaisen oma asia, miltä näyttää. Olis mielenkiintoista tietää, huomioitko omassa mielessäsi muiden ulkonäön ja ajatteletko koskaan, että onpa kaunis/ruma/lihava/laiha jne. En tiedä, onko tämä myös sukupolvikysymys. Olen maalla lapsuuteni viettänyt eläkeikää lähestyvät nainen. Samalla taustalla olevilla ystävilläni on ihan sama asenne, eli voimme kommentoida muiden ulkonäköä keskenämme, toki melko diplomaattisin sanoin. Minusta on mielenkiintoista tarkkailla ihmisiä ja kauhistelen usein mielessäni joidenkin vaatteita, meikkiä tai hiuksia. Voke-sukupolvelle kuuluu, että kaikki maan päällä pitää hyväksyä ja mitään ei voi kommentoida.
Eniten minua ihmetyttävät itseni ikäluokkaan kuuluvat naiset, jotka tyrkyttävät ulkonäköään varsinkin somessa. Yksikin samanikäinen kulkee aina minihameissa. Reidet ja sääret ovat ok, isot rinnat, mutta keskivartaloon on kertynyt kiloja. Rintojaan ja sääriään hän esittelee jatkuvasti kuvissa. Toinen 54-vuotias langanlaiha sinkkunainen on ilmiselvästi laittanut silikonit, ja esittelee niitä pyöreitä pikkupullia Facebookin kuvissa, joissa hänellä on avonainen toppi ja selfiet otettu kaula-aukon suunnasta niin että pullat näkyvät hyvin. Tunnen myötähäpeää hänen puolestaan.
Niin että onko ihan kauheaa, kun tällaista kommentoin? Juu, vaikka maalla kasvoin, en ole ihan tynnyrissä kasvanut vaan paljonkin maailmalla matkustanut. Olenko ruma kuten aloittaja arveli meidän kommentoijien olevan? Sitä olen jäävi arvioimaan. Olen normaalipainoinen, miesystäväni mielestä olen kaunis, ja kroppani ikäisiäni nuorempien näkäinen ja kelpaisin monelle paljon nuoremmallekin.
Mä olen tavallisen kasvoiltani ja olen reilusti ylipainoinen. Ei mua silti riso kauniit ihmiset. Mielummin mä katson heitä ihaillen. En ymmärrä kateutta.
Miksi patsaan veistänyt mies väittää merenneidon epärealistisia tissejä luonnollisiksi kun ne eivät ole luonnolliset?