Paljonko käytät alkoholia?
Kommentit (46)
Enpä sitä sen enempää mieti. Otan silloin kun on sopiva hetki.Voin kyllä olla kuukaudenkin ottamatta.
En yhtään, lopetin yli 2 vuotta sitten kokonaan. Turhaakin turhempi myrkky on.
0, eli en käytä LAINKAAN, heti jos joku sanoo mihin sitä välttämättä tarvitse, harkitsen asiaa uudelleen. Toivottavasti ei tule uutta pakottavaa lakia sen käyttöön.
Lähes aina riittävästi, mutten mielestäni tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut käytön kokonaan.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Alkoholinkäytön lopetus on aina hyvä päätös.
Viikkotasolla nolla annosta. Juhlissa voin ottaa lasillisen kuohuvaa, sellaisia tilanteita on muutama vuodessa.
Tänään ajattelin käyttää 24 packin.
Tuntuu vakiintuneen 2vk välein n.2-6 annosta. En tiedä onko se paljon vain vähän. Yleisohjeiden mukaan varmaan sitä kuuluisaa kohtuukäyttöä?
Liikaa, myönnän auliisti. Olisin tosi huolissani, jos joku läheisistäni käyttäisi näin paljon.
Kesähelteillä olut, jos toinenkin. Terassilla aina tuttuja. Palkitsen itseni oluella, viinillä tietyn homman jälkeen.
Näin kesällä. Talvella tosi vähän, menee kuukausia ilman.
Menee useita litroja viikossa. Desifiointiin ja auton tuulilasiin.
Muuten on vähänlaista. Lauantaina menen saunomaan ja otan sen verran että työkavereiden juttuja jaksaa kuunnella.
Joisin enemmän muulloinkin mutta budjetti ei anna myöten. Rentouttaa ja on laillista.
Helteen takia en ollenkaan. Sama putki jatkuu edelleen.
En juo enää. Jouduin lopettamaan.
Olen persu, eli en juo ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Menee useita litroja viikossa. Desifiointiin ja auton tuulilasiin.
Muuten on vähänlaista. Lauantaina menen saunomaan ja otan sen verran että työkavereiden juttuja jaksaa kuunnella.
Joisin enemmän muulloinkin mutta budjetti ei anna myöten. Rentouttaa ja on laillista.
Hyvin tuntuu luistavan kun se nuori jättirintainen hupakko näytti olevan ilmoittunut tulijoihin ja muut olivat peruneet.
Terveisin vaimosi