Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei käy koskaan kahviloissa?

Vierailija
07.08.2025 |

Kesälomalla tuli käytyä varmaan 20-30 kertaa kahvilassa. Iso osa oli ihan joku ABC mökkireissulla tai muuten kun ajelin ympäri Suomea. Ei niissäkään mitään vikaa ole, tuli syötyäkin monta kertaa. Kauppakeskusten kahvilat, kesäkahvilat, museon kahvila, näkötornin kahvila, IKEA, niitä on vaikka missä

Kommentit (167)

Vierailija
41/167 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me köyhät 

Ja myös me varakkaat, rahaa minulla tilillä noin 30 000 €, sijoituksessa yli 100 000 € ja omaisuus yhteenlaskien noin 800 000 €. 

Onko pahakin sosiaalisten tilanteiden pelko? Vai oletko vain pihi?

Vierailija
42/167 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ikinä poikkea kahvilaan kun olen yksin liikkeellä. Jos janottaa niin ostan jotain kaupasta, usein kylmäkahvin. Miehen kanssa poiketaan joskus, mutta kahvia en osta ikinä koska haluan juoda hyvää kahvia en mitään seisonutta kuraa.

No mitäs menette johonkin huoltoaseman tms. kahvilaan?

Kyllä niissä oikeissa kahviloissa saa hyvää ja laadukasta kahvia.

"Oikeat" kahvilat ei ole valtateiden varrella, jolloin on tarve käydä vessassa ja haukata jotain nälänsiirtäjää. 

No haloo, ei nää maatiaiskalevit ole ikinä edes nähneet oikeaa kahvila-konditoriaa. Ne luulee että ABC on "kahvila".

Hohhoijakkaa, tuossa taas joku junantuoma ääliö kommentoi, tuommoiset pitäisi ajaa Helsingistä pois. Toivoo paljasjalkainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/167 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö tämä jotenkin tuohon spagettiketjuun? 

Ketjukahviloissa pullat on samoja joita saa Prisman pakastealtaasta. Mielestäni hölmöä maksaa kymppi pakastepullasta ja Juhlamokasta. Onko tämä nyt jollekin onnettomalle joku statussymboli? 

Vierailija
44/167 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö te miksi me varakkaat ollaan varakkaita? Minäpä kerron, me ei haaskata rahojamme joutavaan kupillisen kuravettä kahvilassa, kun kahvin saa kotona paljon halvemmalla ja parempaa.

Vierailija
45/167 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan käy, olen ollut töissä po. paikassa ja tiedän niitten toimintatavat. Naurattaa aina kun asiakas tilaa muka hienon kahvin, voi kun tietäisi miten se on valmistettu. 🤢

Yleensä ne tekee ne siinä ihan silmien edessä

Vierailija
46/167 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan käy, olen ollut töissä po. paikassa ja tiedän niitten toimintatavat. Naurattaa aina kun asiakas tilaa muka hienon kahvin, voi kun tietäisi miten se on valmistettu. 🤢

Veit sanat suustani, oli tän kesän kahvilassa töissä ja omistaja  toimintaohjeet olivat karmeat, yäk! Pilkaten puhua hienostelijoista, eli erikoiskahvien tilaajista, kehui kuinka helppoa on tyhmiä huiputtaa. 

Vierailija
47/167 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö te miksi me varakkaat ollaan varakkaita? Minäpä kerron, me ei haaskata rahojamme joutavaan kupillisen kuravettä kahvilassa, kun kahvin saa kotona paljon halvemmalla ja parempaa.

Tämä on minullakin ollut ohjeena jo pienestä pitäen. Jos haluan kahvia vaikka lomamatkalla, niin tietenkään en osta vaan kotona vasta. Säästäminen on aina tärkeintä.

Vierailija
48/167 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahviloissa tarjotaan hyvin vähän mitään terveellistä. Lähinnä kahvia ja sokeri/hiilarituotteita.

Vierailija
49/167 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me köyhät 

Ja myös me varakkaat, rahaa minulla tilillä noin 30 000 €, sijoituksessa yli 100 000 € ja omaisuus yhteenlaskien noin 800 000 €. 

Ei ole, mutta varakas olen. Onko sinulla kovakin halu hassata rahasi joutavaan? 

Vierailija
50/167 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veit sanat suustani, oli tän kesän kahvilassa töissä ja omistaja  toimintaohjeet olivat karmeat, yäk! Pilkaten puhua hienostelijoista, eli erikoiskahvien tilaajista, kehui kuinka helppoa on tyhmiä huiputtaa. 

Kerro nyt kokonaan kun aloitit

Vierailija
51/167 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juupa juu. 

Vierailija
52/167 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nää köyhät, joille elämys on kahvilassa käynti. No ihan hyvä että rahoittavat toimintaani, minä myyn kalliilla niille huonoa kahvia ja halpaa pullaa, ja nää nolot köyhät nauttii sen naama loistaen kun se on kallista ja ovat KAHVILASSA. 

Vierailija
53/167 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällä sairaslomalla töistä ja Kelan maksama sairaspäiväraha on niin onneton ettei yksinkertaisrsti ole varaa. Jos yksi kuppi kahvia maksaa 4 €, se on nyt vain liikaa.

Vierailija
54/167 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä aloittajan mielestä on istua jossain kahviloissa. Onko jotenkin hienompi ihminen saaden kiksejä kun maksaa kalliimman sumppinsa sumpin keittäjälle horien jossain muualla kuin kotona. 

Vierailija
55/167 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nää köyhät, joille elämys on kahvilassa käynti. No ihan hyvä että rahoittavat toimintaani, minä myyn kalliilla niille huonoa kahvia ja halpaa pullaa, ja nää nolot köyhät nauttii sen naama loistaen kun se on kallista ja ovat KAHVILASSA. 

Tämä! 

Vierailija
56/167 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juupa juu. 

Eli ne tuusaa siinä näkösillä jotain näytelmää ja sitten hakee sen pas kaliemen jostain takahuoneesta?

Vierailija
57/167 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaudun hienoksi ja astelen kahvilaan näyttäytymään kaupunkilaisille. Kävelen näyttävästi ja istun näyttävälle paikalle, jossa voin nauttia useiden kymppien arvoisen kupin kahvia ja leivonnaisen.

Sitten kohotan kättä ja teen sen näyttävästi, että ohikulkijatkin näkee. Luen fiiisti sanomalehteä tarkkaavaisen näköisenä ja lasken kupin pöydälle. Otan kaksi haukkua wieneristä ja se on loppu. Kahvikin on loppu ja aika vähän sitä oli. Hinta noin kolmekymppiä. 

Vierailija
58/167 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei ikinä törmää ap:hen kahviloissa.

Ankeuttaja pilaa muiden ilon ja nautinnon.

Ap on 180cm pitkä kiusaaja 

Vierailija
59/167 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ihmistä kutsutaan nuukaksi!

Vierailija
60/167 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me köyhät 

Ei ole, mutta varakas olen. Onko sinulla kovakin halu hassata rahasi joutavaan? 

Jos olisit oikeasti varakas, niin voisit juoda kahviakin. Ei se nyt sentään mitään timanttimehua ole kahvilassakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi