Millainen ihminen ei käy koskaan kahviloissa?
Kesälomalla tuli käytyä varmaan 20-30 kertaa kahvilassa. Iso osa oli ihan joku ABC mökkireissulla tai muuten kun ajelin ympäri Suomea. Ei niissäkään mitään vikaa ole, tuli syötyäkin monta kertaa. Kauppakeskusten kahvilat, kesäkahvilat, museon kahvila, näkötornin kahvila, IKEA, niitä on vaikka missä
Kommentit (167)
Käyn ennemmin ravintoloissa. Kahviloissa tulee käytyä aika harvoin, jos kahvi ja pullat ei maistu.
Taidan olla melko hyväosainen, kun en koe kahvilassa käymistä mitenkään kalliiksi tai erityiseksi asiaksi. Ja kahvikin on yleensä ihan hyvää
Vierailija kirjoitti:
Minä en ikinä poikkea kahvilaan kun olen yksin liikkeellä. Jos janottaa niin ostan jotain kaupasta, usein kylmäkahvin. Miehen kanssa poiketaan joskus, mutta kahvia en osta ikinä koska haluan juoda hyvää kahvia en mitään seisonutta kuraa.
No mitäs menette johonkin huoltoaseman tms. kahvilaan?
Kyllä niissä oikeissa kahviloissa saa hyvää ja laadukasta kahvia.
Kävin ennen kun sai polttaa. Nykyään käyn vain Amsterdamissa missa saa polttaa.
Samat ihmiset, jotka ei käy kahviloissa, tietää kuitenkin, että siellä saa vain seisonutta kuraa. Saahan siellä vaikka espressoa tai lattea, jos pannukahvi on 'kuraa'
Millainen ihminen syö kahvilassa PULLAA?
Siellä kuuluu syödä tryffelikakkua, pekaanipiirakkaa, eclaireja, macaroneja, Schwarzwaldinkakkua jne.
Pulla leivotaan tietenkin itse jos ei olla kädettömiä peräpersuja.
Vierailija kirjoitti:
Samat ihmiset, jotka ei käy kahviloissa, tietää kuitenkin, että siellä saa vain seisonutta kuraa. Saahan siellä vaikka espressoa tai lattea, jos pannukahvi on 'kuraa'
Pannukahvikin tehty vastajauhetuista pavuista.
Nää mieluummin vetää puoli vuotta sitten ostettua härskiä Kulta-Katriinaa, joka on suodatettu paskaisella 10 euron keittimellä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka osaa itse keittää kahvia eikä halua maksaa jostain pitkään pannussa seisseestä litkusta maltaita.
Miksi käyt huonoissa kahviloissa, joissa pitkään pannussa seissyttä litkua? Laadukkaissa kahviloissa kahvia ei valmisteta ollenkaan sillä tavalla, mitä kuvailet. Kahvi ei seiso pannussa, vaan se jauhetaan tuoreista pavuista juuri ennen valmistusta. Juoma tehdään tilauksesta erikoiskoneilla tai käsin erikoismenetelmillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ikinä poikkea kahvilaan kun olen yksin liikkeellä. Jos janottaa niin ostan jotain kaupasta, usein kylmäkahvin. Miehen kanssa poiketaan joskus, mutta kahvia en osta ikinä koska haluan juoda hyvää kahvia en mitään seisonutta kuraa.
"Oikeat" kahvilat ei ole valtateiden varrella, jolloin on tarve käydä vessassa ja haukata jotain nälänsiirtäjää.
No haloo, ei nää maatiaiskalevit ole ikinä edes nähneet oikeaa kahvila-konditoriaa. Ne luulee että ABC on "kahvila".
Vierailija kirjoitti:
En käy kahviloissa kuin juurikin pidemmällä automatkalla. Olen kahvilassa töissä, miksi pitäisi vapaa-ajalla "töihin" mennä. En ole vuosiin kyllä löytänyt seisonutta kuraa, kunhan en mene mihinkään pikku huoltoasemalle, niissä on sitä aamulla keitettyä palanutta laihaa kuraa
Vierailija kirjoitti:
Samat saa halvemmalla k-kaupasta
Saat vielä halvemmalla Lidl, kun näköjään pennosia lasket. Kerääthän myös tölkkejä ojasta?
Juu, K-kauppa ja kahvila on kuin tähtisadetikku ja supernova.
Kyllä joitakin sitten JAKSAAKIN häiritä muiden valinnat, ihan joka asiassa.
Miksi tuhlaavat elämänsä moiseen, on ilmeisesti niin köyhää oma "elämä"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oikeat" kahvilat ei ole valtateiden varrella, jolloin on tarve käydä vessassa ja haukata jotain nälänsiirtäjää.
No haloo, ei nää maatiaiskalevit ole ikinä edes nähneet oikeaa kahvila-konditoriaa. Ne luulee että ABC on "kahvila".
Jos pihi deitti ei halua kahvilaan treffeille, niin ABC on varmaan sitten kuitenkin ok, koska sehän ei ole kahvila?
Ei ABC ole kahvila. Eikä Ikeakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me köyhät
Ja myös me varakkaat, rahaa minulla tilillä noin 30 000 €, sijoituksessa yli 100 000 € ja omaisuus yhteenlaskien noin 800 000 €.
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes juo kahvia nykyään?
Ne jotka tykkää ja joilla on varaa. Mitä te resupekat juotte, kefiiriä ja Kossua?
Teenjuojat. Me käymme teeloissa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin ennen kun sai polttaa. Nykyään käyn vain Amsterdamissa missa saa polttaa.
Sulla on ihan rauhassa oikeus tuhota se oma terveytesi, mutta ei muiden.
Heidän terveydestään sulla ei ole oikeutta päättää.
Samat saa halvemmalla k-kaupasta