Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?
Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?
Kommentit (2348)
Mistä mies tietää että ettei se upea,rohkea nainen joka viestittelyn jälkeen suostuu tulemaan hänen luokseen ole täysi sekopää? Narkki,mt-potilas joka jättänyt lääkkeet ottamatta,varas? Uskokaa pois,tuollaisia asioita on helppo salata viesteissä. Siinäpä mies sitten miettii,miten saa sekopäisen naikkosen ulos asunnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä mies tietää että ettei se upea,rohkea nainen joka viestittelyn jälkeen suostuu tulemaan hänen luokseen ole täysi sekopää? Narkki,mt-potilas joka jättänyt lääkkeet ottamatta,varas? Uskokaa pois,tuollaisia asioita on helppo salata viesteissä. Siinäpä mies sitten miettii,miten saa sekopäisen naikkosen ulos asunnostaan.
Sama tosin menee molemminpäin. Toisaalta ihmiset ihan yleisesti lähtee baarista tuntemattoman matkaan joko tuon tuntemattoman kotiin tai kodiksi väittämään paikkaan tai vie tuntemattoman omaan kotiinsa. Usein käy hyvin, mutta omat riskinsä tuollaisessa aina on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.
Ei kukaa lähe toisen kotiin ensitapaamisella. Itsesuojeluvaistoa tarvitaan elämässä.
Kyllä lähtee, mutta se vaati pidempää tutustumista WhatsAppissa ennen tapaamista.
Miksei jäisi vaan suoraan kirjekaveriksi jos on niin syrjäytynyt ujo introvertti, että kahvilan ehdottaminenkin saa aikaan paniikkikohtauksen
Kahvilatreffit menevät tilastollisesti liian usein puihin, jolloin joudut menemään turhaan sinne kahvilaan. Rahaa vain menee Molokin kitaan. Siitä syystä kahvilatreffit eivät kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.
Ei kukaa lähe toisen kotiin ensitapaamisella. Itsesuojeluvaistoa tarvitaan elämässä.
Kyllä lähtee, mutta se vaati pidempää tutustumista WhatsAppissa ennen tapaamista.
Miksei jäisi vaan suoraan kirjekaveriksi jos on niin syrjäytynyt ujo introvertti, että kahvilan ehdottaminenkin saa aikaan paniikkikohtauksen
Kahvilatreffit menevät tilastollisesti liian usein puihin, jolloin joudut menemään turhaan sinne kahvilaan. Rahaa vain menee Molokin kitaan. Siitä syystä kahvilatreffit eivät kannat
Miten niin puihin? Et siis onnistu nauttimaan niistä?
Jos taas viittaat siihen että kahvilalla ei tule vlättämättä pillua, niin mitäpä jos menisit suoraan prostituutille?
Ylipäätään treffailu on ihan eri asia kuin pillun saanti, joka tuntuu olevan vähän turhan monella miehellä se ajatus, että mitä sieltä treffeiltä haetaan.
HEI TSEKATKAA TÄÄ:
Kerran kävin Tinder-treffeillä 40-vuotiaan miehen kanssa. Ehdotin aluksi, että mentäisiinkö syömään ravintolaan illalla. Hän vastasi: "Minua ahdistaa ravintolassa syöminen, mutta voisinko viedä sinut kävelylle tai kahville?". Käytiin sitten kahvilla Espresso Housessa ja siellä hän oli aika ujon oloinen, ei kauheasti katsonut silmiin jne. Ja se mies oli vielä ammatiltaan lääkäri, niin luulisi, että siinä työssä pitäisi olla edes hieman sosiaalinen. Ja rahastakaan ei varmasti ollut kiinni, ettei olisi ollut varaa mennä ravintolaan syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On näitä. Ei olla valmiita panostamaan mihinkään, ei edes viitsitä oikein poistua kotoa. Odotetaan että treffikumppani olisi valmis tulemaan kotiin treffeille ettei itse tarvitse poistua omalta mukavuusalueeltaan sekunniksikaan. Se treffikumppani kuitenkin joutuisi ottamaan riskin ja poistumaan mukavuusalueeltaan jos tuntemattoman kotiin menisi.
Ei tarvitse pitkään miettiä kuinka paljon tuollaisella on parisuhteeseen annettavaa.
Olen aina mennyt treffeille minne tahansa minut on kutsuttu. Minun on erittäin vaikea samastua tuohon ajatusmalliin, jossa oma mukavuus ja turvallisuus menevät puolison löytämisen edelle. Jos ainoat vaihtoehtoni olisivat loppuelämä yksin tai tapaturmainen kuolema, niin voin aika suurella varmuudella sanoa, että valitsisin mielummin kuoleman. En tiedä olenko tässä miesten osilta vähemmistössä vai enemmistössä.
Ohhoh, aika dramaattista. Kannattaisi varmaan tutustua esim. munkkien elämiin, että onko se todella niin paskaa kuin mitä kuvittelet. Totta kai jos käytät aikasi pimpistä haaveiluun niin elämä voi tuntua merkityksettömältä, mutta aika moni mies myös kasvaa noiden sukuelinjuttujen yläpuolelle. Suosittelen tätä lämpimästi itse kullekin.
Ei ehkä kannata vetää tän palstan treffiporukasta kovin isoja johtopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffit menevät tilastollisesti liian usein puihin, jolloin joudut menemään turhaan sinne kahvilaan. Rahaa vain menee Molokin kitaan. Siitä syystä kahvilatreffit eivät kannat
Toisaalta itse olen käynyt puihin menneillä ensitreffeillä kahvilassa, ravintolassa, baarissa, elokuvissa, kaupassa, museossa, taidenäyttelyssä, kävelyllä, kansallispuistossa, Porvoossa, Fiskarssissa, panemassa, frisbeegolffaamassa, keilaamassa ja ehkä vielä jossain. En ole huomannut, että kahvilatreffit olisi poikkeavan huono vaihtoehto.
Aikoinaan eräs mies ehdotti treffejä terveyskeskuksen kahvilaan koska asui vieressä ja olin kertonut,että kävisin sinä päivänä siellä luomenpoistossa.
Ei ollut kovin tunnelmallista kovilla vihreillä muovituoleilla, kirkkaassa valaistuksessa. Kahvikin oli pahaa. Mies taas oli ihan onnessaan.
Kun lähdimme ulos,alkoi mies penkoa pihan tuhkista jotta löytäisi natsoja poltettavaksi. Ilmoitin että kainaloon koskee,lähden nyt kotiin heippa ja melkein juoksin autoon.
Myöhemmin mies laittoi vielä viestiä lähtisinkö hänen seuralaisekseen serkkunsa häihin,vaikka vain syömään ilmaiseksi mahan täyteen. Valehtelin palanneeni eksäni kanssa yhteen.
Ei enää ikinä pihiä miestä!
Epäsosiaalinen , estynyt, pihi. ? Ei kuulosta hyvältä. Kehoitan itsensä kehittämistä ennen parinetsintää.
Ollaan molemmat sen verran meneviä, ettei joku kahvila olisi ehkä ollut paras paikka 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffit menevät tilastollisesti liian usein puihin, jolloin joudut menemään turhaan sinne kahvilaan. Rahaa vain menee Molokin
Miten niin puihin? Et siis onnistu nauttimaan niistä?
Jos taas viittaat siihen että kahvilalla ei tule vlättämättä pillua, niin mitäpä jos menisit suoraan prostituutille?
Ylipäätään treffailu on ihan eri asia kuin pillun saanti, joka tuntuu olevan vähän turhan monella miehellä se ajatus, että mitä sieltä treffeiltä haetaan.
Et ymmärrä miehen logiikkaa. Jokaiset puihin menneet treffit nostavat pitkän aikavälin seksin hintaa. Jokainen mies miettii paljonko yksittäinen seksi on suunnilleen tullut maksamaan pitkällä aikavälillä. Sen takia treffien kustannuksia pitää pyrkiä painamaan alas. Maksullisissa käynti se vasta nostaakin pitkän aikavälin seksin hintaa. 200€ kerta nostaa yksittäisen pitkäaikavälin seksin hinnan pilviin. Parisuhteessa seksin pitkän aikavälin hinta ei nouse juuri lainkaan. Koska silloin saa niin usein ja vaikka välillä joutuu maksamaankin naisen kustannuksia, niin se ei silloin haittaa.
Vierailija kirjoitti:
HEI TSEKATKAA TÄÄ:
Kerran kävin Tinder-treffeillä 40-vuotiaan miehen kanssa. Ehdotin aluksi, että mentäisiinkö syömään ravintolaan illalla. Hän vastasi: "Minua ahdistaa ravintolassa syöminen, mutta voisinko viedä sinut kävelylle tai kahville?". Käytiin sitten kahvilla Espresso Housessa ja siellä hän oli aika ujon oloinen, ei kauheasti katsonut silmiin jne. Ja se mies oli vielä ammatiltaan lääkäri, niin luulisi, että siinä työssä pitäisi olla edes hieman sosiaalinen. Ja rahastakaan ei varmasti ollut kiinni, ettei olisi ollut varaa mennä ravintolaan syömään.
Mikä tässä oli se ongelma tai huomioitava juttu? Ehkä hänellä on erilaisia ruoka-aine allergioita, eikä halua käydä niitä tarjoilijan kanssa läpi uuden tuttavuuden edessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffit menevät tilastollisesti liian usein puihin, jolloin joudut menemään turhaan sinne kahvilaan. Rahaa vain menee Molokin
Toisaalta itse olen käynyt puihin menneillä ensitreffeillä kahvilassa, ravintolassa, baarissa, elokuvissa, kaupassa, museossa, taidenäyttelyssä, kävelyllä, kansallispuistossa, Porvoossa, Fiskarssissa, panemassa, frisbeegolffaamassa, keilaamassa ja ehkä vielä jossain. En ole huomannut, että kahvilatreffit olisi poikkeavan huono vaihtoehto.
Kahvilatreffit menevät tavallista useammin puihin, koska niin mennään liian matalalla kynnyksellä. Kaikki ongelmatapauksetkin käy niissä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se puihin meneminen tässä kohtaa edes tarkoittaa? Ei nähty uudestaan, ei syntynyt suhdetta?
Sitäkin varten treffeillä käydään, että etsitään sopivaa. On niin tuurista kiinni, onko se 1. vai sadas treffikumppani se, josta tulee se elämänkumppani.
Itse en mihinkään ihan ok -kädenlämpöiseen kaverisuhteeseen lähtisi.
Mutta kävelytreffeille en enää lähtisi. Yksi kriteerini suhteelle on se, etten sitten suhteessa halua olla yksin keksimässä kaikkea tekemistä, niin haluan mielenkiintojen natsaavan yhteen. Eli mennään vaikka museoon tai tyyliin kissakahvilaan. Jos kokee tämän turhaksi kun kävelylläkin vaan voisi käydä, niin ei minun kanssa mikään treffeille ole lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta itse koen treffien menneen puihin jos toinen tai kumpikaan ei halua uusia treffejä, mitkä myös tapahtuisivat. Yleisin tilanne minulla ensitreffeillä on ollut, ettei kumpikaan ole kiinnostunut uusista treffeistä. Luulen nettideittailun olevan tässä kohtaa se suurin selittävä tekijä. Livenä kohdatessa syntynyt kiinnostus on todellisempi kuin jonkin virtuaali profiilin selaaminen.
"Et ymmärrä miehen logiikkaa. Jokaiset puihin menneet treffit nostavat pitkän aikavälin seksin hintaa. Jokainen mies miettii paljonko yksittäinen seksi on suunnilleen tullut maksamaan pitkällä aikavälillä. "
Sinulla on todella omituinen näkemys miehistä. En ole ikinä miettinyt maailmaan tuolta kantilta. En käy maksullisissa, enkä harrasta seksiä seksin vuoksi, koska seksi jonkun tuntemattoman kanssa ei vain lähtökohtaisesti ole hyvää.
Meinaat tosissasi että kaikki miehet laskevat jotain seksin pitkän aikavälin hintaa parisuhdetta etsiessään?
"Kahvilatreffit menevät tavallista useammin puihin, koska niin mennään liian matalalla kynnyksellä. Kaikki ongelmatapauksetkin käy niissä."
Omat kokemukseni eivät vastaa sinun kokemuksia.Ylipäänsä en ole törmännyt ongelmatapauksiin ja osasyyllinen voi olla, etten ole lähtenyt liian nopeasti treffeille. Haluan viestiä ensin toisen kanssa, jotta tiedän maksaako vaivaa lähteä edes sinne kahville 30-45 minuutiksi istumaan toisen kanssa.
Tai ihmisellä on rahat tosi tiukalla tai hän käy niin usein treffeillä, että noista vitosen kahveista kertyy isompi summa.