Mistä löytää mies joka oikeasti suunnittelee ja panostaa treffeihin?
Ei mitään kahvi- tai kävelytreffejä. Se ei vaadi minkäänlaista vaivannäköä. Tulee fiilis että mies on laiska ja haluaa päästä helpolla tai sitten etsii pelkkää seksiä.
Haluan hemmottelua ja että mies maksaa. Haluan että eteeni panostetaan. Erityisesti jos mies on itse ehdottanut treffejä.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuon takia käytän maksullisia eli liisaan naisen. 🌹🧡
Tuo on varmasti paras ja reiluin ratkaisu kaikille osapuolille.
Naiset etsivät alitajuisesti ja jotkut heistä myös ihan tiedostaen miestä, joka on oikeasti kiinnostunut panostamaan, sitoutumaan ja antamaan omastaan, mahdollisia tulevia lapsia ajatellen. Vaivannäkö korreloi suoraan kiinnostumisen ja vilpittömyyden määrän kanssa. Ja ai mitä nainen tuo pöytään? Koko kehonsa ja osin uransa uhraamisen ja tulojen pienentymisen, jos/kun lapsia syntyy. Lapset ovat naiselle iso riski monin tavoin, joskus jopa hengenvaarallinen. Fiksu naaras toimii niin, että etsii miestä, joka haluaa olla antelias ja antaa omastaan juuri hänelle.
Olet itse laiska paska kun et suunnittele itse vaan jätät sen muille
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena koen nuo mietityt kysymykset vähän kankeiksi. Se, että miehen kanssa keskustelu soljuu luontevasti asiasta toiseen on parempi kuin se, että hänellä on päässään lista selvitettäviä asioita minusta. Arvot, elämäntavat, kuinka paljon kuluu alkoholia, taloudellinen tilanne, harrastukset ja muut kiinnostuksen kohteet, seksimieltymykset...ai herrajumala, noita listamiehiä on ollut ja ne on aivan hirveitä! Toki myös tenttaava nainen yhtä lailla olisi hirveä. Onnea vain näille heidän "parisuhteisiinsa".
Toki jotain voi miettiä valmiiksi, etkä varmaan tarkoittanutkaan mitään kysymyspatteristoa. Se on totta, että miehet puhuvat loputtomiin itsestään, jos niiden antaa puhua. Usein olen treffeillä huvitellut niin, että olen kysellyt ja ihastellut, kun kertovat työstään, eikä lopulta mistään muusta treffeillä puhutakaan. Se on vähän mulkkumainen testi minulta, mutta tarpeen.
Se muuten ihmetyttää, että aika usein miehet kysyvät miten usein nainen käy baareissa tai paljonko alkoa kuluu. Se on vähän surkuhupaisaa, sillä näkeehän sen naamasta, paljonko ihminen juo. Ja aivan pohjanoteeraus on irtoseksistä kysyminen. Sillä saa sekä irtoseksin harrastajat että siveämmät pakittamaan. Mutta moni mies luulee olevansa asemassa, jossa sanelee ehtoja. Aivan rauhassa saa sanella yksin omassa kämpässään, kukaan ei tule eikä ole.
Jos se alkon käyttö näkyisi niin selvästi naamasta niin ei täällä olisi, joka päivä ketjuja missä valitetaan, että miesystävästä paljastui rapajuoppo. Kunnon miehiä nyt saattaisi kiinnostaa kumppanin päihteiden käyttö ihan, kuten kunnon naisia kiinnostaa miehen päihteiden käyttö. Ei ainakaan itseäni kiinnosta alkaa suunnittelemaan mitään vakavampaa ihmisen kanssa, jonka jokainen viikonloppu kuluu klubilla ja joskus vielä 'pikku perjantai' siihen päälle.
Voin viedä sinut veneretkelle saaristoon, sen jälkeen mökille saunomaan ja ruokaa teen. Irtooko seksiä sen jälkeen.
Joku kysyi edellä, että ajatrelenko, että treffailu olisi kaupan käyntiä? Erinomainen kysymys! Mutta vaikea.
Yritän Jos olen toisesta oikeasti ja aidosti kiinnostunut niin totta kai haluaisin osata järjestäö sellaiset treffit, että toinen saattaisi harkita lähtevänsä toistekin viettämään aikaansa kanssani, ehkä jopa itse tuolloin olemaan aloitteen tekijänä.
En tietenkään kuvittele, että voisin toisen lahjoa ja ostaa puolelkeni. Päätös ja valinta jatkosta haluaako toinen myöhemmin kuulla tai nähdä minua ja olla mitenkään kanssani tekemisissä säilyy aina treffikumpoanillani
Mutta jos tarkoitukseni olisi vain, että saisin viettää aikaani naisen kanssa, ilman isompia haaveita tai toiveita yhteisestä tulevaisuudesta, niin kyllä silloin panostaisin vähemmän.
Kuitenkin oli kyse kummasta tahansa tavasta, niinvitse yrittäidin / haluaisin osata ns käyttätyä eli toimia niin, että toisella olisi, ainakin enimmäkseen mukavaa seurassani.
On myös mahdollista, että kiinnostusvtoista kohtaa roihahtaakin silloin kun sitä ei ole osannut odottaa tai toisinpäin eli hän, jonka treffaamiseen panosti enempikin osottatuukin treffien aikana olevansa jotain ihan muuta kuin se mielikuva, joka hänestä oli kun häneen oli vain palavasti ihastunut.
Sinkkumies
Kuinka ap itse panostat? Tai miksi et tee itse jotain vaan olet miehen vietävissä ja sitten keskityt valittamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ap itse panostat? Tai miksi et tee itse jotain vaan olet miehen vietävissä ja sitten keskityt valittamiseen?
Naisethan useimmiten valitettavasti suhteissa joutuvat treffit ja yhteiset tekemiset suunnittelemaan. Ja ap todennäköisesti satsaa hyvältä näyttämiseen. Miehet ovat ihme prinsessoja nykyään. Mitään kosiskelua ei viitsitä tehdä.
Minä en koskaan ole panostanut erityisesti ensimmäisiin treffeihin, enkä ymmärrä miksi pitäisi?
Mielestäni riittää siisti pukeutuminen ja asiallinen käytös. Miksi pitäisi maksaa kallista ravintolalaskua, tai muuten järjestää erityistä ohjelmaa? Mielestäni on tarkoitus tutustua hieman toiseen, ennen sen isompia panostuksia. Minä en ainakaan yritä tehdä toiseen vaikutusta hankinnoilla tai muuten rahallisesti. Mikäli muutamien treffien jälkeen edelleen kiinnostusta on, niin tällöin mielestäni voidaan tehdä jotain erityisempää, jos siihen on molemmin puolin kiinnostusta.
Mielestäni Kurre Westerlund-tyyppiseet ensitreffit olisivat jo vähän pelottavat; limusiini (mikä tekee pitkästä autosta "hienon"?, Helsingissä pyörivät limot ovat vielä aika kulahtaneen näköisiä, yksi niistä seisoo hylättynä ja pölyisenä Ruoholahden parkkihallissa), yksityisristeily isolla lautalla, kitaristi jne.. Yritetään tehdä materialla suurta vaikutusta.
Ulkomailta.
Varmaan olet jo saanut tämän vastauksen, ja totta se on ainakin länsimaiden kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Ohis. Joillakin on käsitys, että miehelke riittää kiitokseksi kun antaa suukon piskelke tai halaa (julkisella paikalla).
Jos mies on maksanut/ mahdollistanut kymmenet treffit niin voi ehkä harrastaa sejsiäkin mutra se ei vielä tarkoita, että olisi muehestä oikeasti kiinnostunut.
Kun aina seuraaba tinder mätsi voi olla parempi. Kunbonkohanvtuo mies jotenkin epätoivoinen kun taas tsrjoutui maksamaan....
Huomaan suhtautuvani negatiivisesti treffailuun ja treffimiehiin ja ärsyyntyväni koko aiheesta. Tietenkään kaikki miehet eivät ole sellaisia kuin olen kahdessa aiemmassa viestissäni kuvaillut. Vikahan on minussa. Selvästi viihdyn paremmin ilman miestä, mutta siitä huolimatta annan yleisten arvojen ja miesten odotusten vaikuttaa niin, että olen vastahakoisesti suostunut treffeille ja jopa itse joskus nettideiteille hankkiutunut. Tosin silloin olen kertonut profiilissani, että etsin vain juttuseuraa, mutta jo pelkkä oleminen jollain saitilla käsitetään parinhauksi tai seksin etsimiseksi.
Olen huomannut, että minua alkaa vtuttaa jo se, että joku ehdottaa treffejä. Ehdottajan syyhän se ei ole, vtutus johtunee siitä että olen kiltti ja minun on vaikea tuottaa pettymyksiä ihmisille. Ja myös siitä, että tätä taipumustani mukautua ovat elämässäni miehet jo tarpeeksi käyttäneet hyväkseen. Koen, että useimpia miehiä ei lainkaan haittaa, vaikka nainen olisi vastentahtoisesti heidän kanssaan, kunhan on. Tai suostuu vastahakoisesti treffeille, kunhan suostuu.
kävelytreffit alkajaisiksi olisi parasta
Vierailija kirjoitti:
Huomaan suhtautuvani negatiivisesti treffailuun ja treffimiehiin ja ärsyyntyväni koko aiheesta. Tietenkään kaikki miehet eivät ole sellaisia kuin olen kahdessa aiemmassa viestissäni kuvaillut. Vikahan on minussa. Selvästi viihdyn paremmin ilman miestä, mutta siitä huolimatta annan yleisten arvojen ja miesten odotusten vaikuttaa niin, että olen vastahakoisesti suostunut treffeille ja jopa itse joskus nettideiteille hankkiutunut. Tosin silloin olen kertonut profiilissani, että etsin vain juttuseuraa, mutta jo pelkkä oleminen jollain saitilla käsitetään parinhauksi tai seksin etsimiseksi.
Olen huomannut, että minua alkaa vtuttaa jo se, että joku ehdottaa treffejä. Ehdottajan syyhän se ei ole, vtutus johtunee siitä että olen kiltti ja minun on vaikea tuottaa pettymyksiä ihmisille. Ja myös siitä, että tätä taipumustani mukautua ovat elämässäni miehet jo tarpeeksi käyttäneet hyväkseen. Koen, että useimpia miehiä ei lainkaan haittaa, vaikka nain
Sä olet sekaisin. Kuka mies haluaa olla suhteessa naisen kanssa, joka on siinä vastentahtoisesti? Ei kukaan halua tapella kaiket päivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se muuten ihmetyttää, että aika usein miehet kysyvät miten usein nainen käy baareissa tai paljonko alkoa kuluu. Se on vähän surkuhupaisaa, sillä näkeehän sen naamasta, paljonko ihminen juo. Ja aivan pohjanoteeraus on irtoseksistä kysyminen. Sillä saa sekä irtoseksin harrastajat että siveämmät pakittamaan. Mutta moni mies luulee olevansa asemassa, jossa sanelee ehtoja. Aivan rauhassa saa sanella yksin omassa kämpässään, kukaan ei tule eikä ole.
Jos se alkon käyttö näkyisi niin selvästi naamasta niin ei täällä olisi, joka päivä ketjuja missä valitetaan, että miesystävästä paljastui rapajuoppo. Kunnon miehiä nyt saattaisi kiinnostaa kumppanin päihteiden käyttö ihan, kuten kunnon naisia kiinnostaa miehen päihteiden käyttö. Ei ainakaan itseäni kiinnosta alkaa suunnittelemaan mitään vakavampaa ihmisen kanssa, jonka jokainen viikonloppu kuluu klubilla ja joskus vielä 'pikku perjantai' siihen päälle.
Nuorena ei välttämättä vielä näy naamasta, mutta minä kirjoitinkin omasta keski-ikäisen näkökulmastani. Keski-iässä kyllä näkyy, onko oltu radalla ja miten paljon.
Kylmää todellisuutta:
Tyyppi pyysi ensitreffeille kotiinsa. Hän tarjosi kupin kahvia, josta ilahduin. Kahvikeskustelun alkaessa, hän sanoi, että sinähän voisit vähän siivoilla. Kuivat pyykit kaappeihin kuivaustelineeltä, tiskiä ja muuta pientä.
Hänen alle kouluikäiset olivat jo nukkumassa. Kello oli jotain ilta kahdeksan jälkeen.
Kiitin ystävällisesti kahvista ennen kuin sain sen kupillisen juotua, ja sanoin, että minun pitääkin jo lähteä. Näkyillään ( no ei näkyillä).
Minustako ehtoisa emäntä-koe loppui ennen kuin ehti alkaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Voin viedä sinut veneretkelle saaristoon, sen jälkeen mökille saunomaan ja ruokaa teen. Irtooko seksiä sen jälkeen.
Myy vene ja mökki ja mene h uoriin.
Vierailija kirjoitti:
Olet itse laiska paska kun et suunnittele itse vaan jätät sen muille
Ei se voi jättää muille suunnittelua kun kukaan äijä ei suunnittele mitään. Älä ota näitä aloituksia noin tosissaan.
Minä naisena koen nuo mietityt kysymykset vähän kankeiksi. Se, että miehen kanssa keskustelu soljuu luontevasti asiasta toiseen on parempi kuin se, että hänellä on päässään lista selvitettäviä asioita minusta. Arvot, elämäntavat, kuinka paljon kuluu alkoholia, taloudellinen tilanne, harrastukset ja muut kiinnostuksen kohteet, seksimieltymykset...ai herrajumala, noita listamiehiä on ollut ja ne on aivan hirveitä! Toki myös tenttaava nainen yhtä lailla olisi hirveä. Onnea vain näille heidän "parisuhteisiinsa".
Toki jotain voi miettiä valmiiksi, etkä varmaan tarkoittanutkaan mitään kysymyspatteristoa. Se on totta, että miehet puhuvat loputtomiin itsestään, jos niiden antaa puhua. Usein olen treffeillä huvitellut niin, että olen kysellyt ja ihastellut, kun kertovat työstään, eikä lopulta mistään muusta treffeillä puhutakaan. Se on vähän mulkkumainen testi minulta, mutta tarpeen.