Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää mies joka oikeasti suunnittelee ja panostaa treffeihin?

Vierailija
07.08.2025 |

Ei mitään kahvi- tai kävelytreffejä. Se ei vaadi minkäänlaista vaivannäköä. Tulee fiilis että mies on laiska ja haluaa päästä helpolla tai sitten etsii pelkkää seksiä. 

Haluan hemmottelua ja että mies maksaa. Haluan että eteeni panostetaan. Erityisesti jos mies on itse ehdottanut treffejä. 

Kommentit (168)

Vierailija
21/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on tuo, että haluat miehen maksavan. Se kertoo vain sen, että olet rahan perässä ja se on red flag.

M37

Vierailija
22/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori naiset, mutta ihan kiva ei riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonhan voi kertoa suoraan siellä Tinderissä tai missä nettideittisovelluksessa ikinä onkaan. Niin näkee millainen vetonaula on.

Miehissä on kieltämättä paljon käytännön treffaajia. Eli minimikommunikaatiolla halutaan ekat treffit, jotka on kahvittelua jossain huoltoasemalla tai Prismassa max tunnin ajan. Mies katsoo kellostaan, kun aika on kulunut ja kysyy, mennäänkö toisille kahveille. Ne olisi seuraavalla viikolla. Treffien ajan mies on kysellyt täsmäkysymyksiä ja luulee, että parisuhteen löytäminen on kiinni vain tavoitteellisuudesta ja yhteisten arvojen kartoittamisesta sekä naisen ulkonäöstä.

Tuollaiselle miehelle kun antaa pakit, hän ei vastaa edes että "haista vttu" tai "kiitos tiedosta", koska hän ei uhraa yhtään aikaa viestin näpyttelyyn, jos nainen kerran ei enää halua tavata. Mies ei ymmärrä, että juuri tuo vaivannäön minimointi ja keskittyminen vain parisuhteen saamiseen on syy, miksi parisuhdetta ei saa. Ihmissuhteet eivät ole kuin työelämän projektit, että ne vaan viedään maaliin. Ihmissuhteet vaativat avautumista, riskinottoa ja kohteliaisuutta kaikkia ihmisiä kohtaan, ei vain niitä kohtaan joista voi saada kumppanin.

Vierailija
24/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten treffien jälkeen olisit velvoitettu antamaan miehelle astetta kovempaa seksihurjastelua sekä parantumaan feminismistä.

Vierailija
25/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain typerys panostaa ensitreffeihin, kuten ap haaveilee.

Ensin pitää tavata kasvokkain ja tunnustella onko sitä ns. kemiaa (kuva ja teksti ei riitä).

Jos sitä kemiaa toisen kanssa löytyy, niin vasta sitten toisille treffeille voi halutessaan järjestää jotain kalliimpaa tai monimutkaisempaa. Kaikki eivät sellaista kaipaa silloinkaan, vaan haluavat tutustua toiseen kunnolla, eikä siihen tarvita mitään materian ympärillä pyörivää säpinää.

Toki kaikki saa haluta minkälaista deittiä haluaa. Minulle ap jättää kuvan itsestään lapsellisena prinsessatyttönä, jolle miehen keskustelutaidot toisarvoisia.

Jokainen saa valita sellaisen kumppanin kuin haluaa. Keskustelutaidot ovat kuten sanot, yksi taito. Joku voi haluta vaikka mykän miehen joka on miljonääri. 

Se että sinulla tulee tästä paha mieli on sad pat truu. Ei voi mitään bro.

Vierailija
26/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies ole niin tahvo, että tarjoaisi täysin tuntemattomalle naiselle kalliita ensitreffejä. Treffit menevät kuitenkin suurella todennäköisyydellä puihin, ja rahat menevät vain Molokin kitaan. Ainoastaan tosielämästä treffeille pyydetylle naiselle voi maksaa myös ensitreffeillä, mutta silloin naisen laatu on varmistettu ennen treffejä.

Vierailija
27/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan naisen joka palvoo minua eikä näe ketään muita miehiä maailmassa. Tykkään kuningaskohtelusta ja hemmottelusta, joten rikas ja kaunis nainen olisi hyvä. Hän tekee kaikkensa puolestani ja on vaikka valmis kuolemaan vuokseni. Vastineeksi hän saa... minut.

Vierailija
28/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies ole niin tahvo, että tarjoaisi täysin tuntemattomalle naiselle kalliita ensitreffejä. Treffit menevät kuitenkin suurella todennäköisyydellä puihin, ja rahat menevät vain Molokin kitaan. Ainoastaan tosielämästä treffeille pyydetylle naiselle voi maksaa myös ensitreffeillä, mutta silloin naisen laatu on varmistettu ennen treffejä.

Kahvilatreffit - kalliit xD

Vierailija
29/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan naisen joka palvoo minua eikä näe ketään muita miehiä maailmassa. Tykkään kuningaskohtelusta ja hemmottelusta, joten rikas ja kaunis nainen olisi hyvä. Hän tekee kaikkensa puolestani ja on vaikka valmis kuolemaan vuokseni. Vastineeksi hän saa... minut.

Rehellisyys on hyve. Voi olla, että saat nauttia itsestäsi 100% itseksesi, mutta sehän on vain hyvä asia, kun olet kerran niin upea!

Vierailija
30/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisten treffien jälkeen olisit velvoitettu antamaan miehelle astetta kovempaa seksihurjastelua sekä parantumaan feminismistä.

Prostituutilta saa seksihurjasteluja.

Vierailija
31/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on tuo, että haluat miehen maksavan. Se kertoo vain sen, että olet rahan perässä ja se on red flag.

M37

Onko sulla siis jotain muuta annettavaa? Mielenkiintoista. Mitä?

Vierailija
32/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies löytyy,kun tarkkailee kioskeilla ja kaupoissa kondomeja ostajia miehiä. Siinä on satsausta treffeille.

Vierailija
33/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olis sitten sugardädi hommattava

Tämäpä juuri. Lompakkoa ollaan etsimässä. Minä kokisin todella ahdistavaksi deitit, joihin on panostettu etukäteen  tuntematta minua lainkaan. Mieluummin tosiaan ne kahvit abcllä jonka jälkeen kumpikin pääsee poistumaan tilanteesta helposti mikäli ei natsaa.

Hyyyi. Abc:llähän voit tutustua siellä käyviin ihmisiin ihan paikan päällä. Isokokoisia vanhoja miehiä, he lienevät mätsisi.

Vierailija
34/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän naisista jotka tekee onnelliseksi se että minä olen onnellinen. Joten hänelle käy hyvin että olen vapaa töistä, vapaa tekemään mitä haluan ja hän menestyneenä uranaisena tekee paljon töitä ja rahaa maksaakseen minunkin harrastukseni ja hemmottelee ulkomaanmatkoilla, lahjoilla, uudella urheiluautolla yms.

Vierailija
35/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Aina voi suunnitella itte 😃

Minä suunnittelenkin joka päiväni itse. Ja tämän vuoksi tuo on se minimitso mikä miehellä pitää olla, että saa edes jalkansa oven väliin elämääni. Miksi nimittäin downgreidaisin?

Vierailija
36/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän naisista jotka tekee onnelliseksi se että minä olen onnellinen. Joten hänelle käy hyvin että olen vapaa töistä, vapaa tekemään mitä haluan ja hän menestyneenä uranaisena tekee paljon töitä ja rahaa maksaakseen minunkin harrastukseni ja hemmottelee ulkomaanmatkoilla, lahjoilla, uudella urheiluautolla yms.

Niin minäkin! Missä kaikki HYVÄT naiset on? Miksi naiset ovat niin huonoja?

Vierailija
37/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffeillä on oltava menoa ja meininkiä. Ei kirkkokahvitreffit naisille enää riitä.

Vierailija
38/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle ei varmasti mistään ja hyvä niin.

Vierailija
39/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moolokin kitaan? Tuossa näkyy hyötyajattelu ja välineellisyys. Miehelle yhdessä viihtyminen treffeillä ei ole itseisarvo, vaan se, että saa joko naisen parisuhteeseen tai saa siltä seksiä. Tämä on syy, miksi ne treffit harvoin hauskoja on, kun läpi paistaa miehen pyrkimys ajaa sitä omaa hyväänsä sen sijaan että vietettäisiin rentoa ja iloista aikaa yhdessä ja tutustuttaisiin. Se tutustuminenkin on monelle miehelle tervanjuontia, kun tarvittaisiin vain pillu ja kodinhoitaja.

Vierailija
40/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen mies löytyy,kun tarkkailee kioskeilla ja kaupoissa kondomeja ostajia miehiä. Siinä on satsausta treffeille.

Treffit ovat eri juttu kuin prostituutin kanssa tapaaminen.