Naisena sanon suoraan tämän eli yhteiskunta alistaa miehiä ja hyysää naisia
Tämä ei ehkä ole se mielipide, jota odotetaan naiselta, mutta sanonpahan silti: nykyinen yhteiskunta kohtelee miehiä kuin toisen luokan kansalaisia, ja me naiset päästään aivan liian helpolla.
Miehiä vaaditaan kaikkea. Pitäisi olla pitkä, komea, menestynyt, hauska, itsevarma, kunnianhimoinen, tunteellinen muttei liikaa, maskuliininen muttei toksinen... lista on loputon. Yksikin "virhe", niin nainen pyyhkii oikealle seuraavaan. Naisilta ei vaadita mitään vastaavaa. Riittää että on nainen.
Lisäksi miehiä syyllistetään ihan kaikesta: jos puhuu liikaa, on dominoiva. Jos ei puhu tarpeeksi, on kylmä ja etäinen. Jos tekee aloitetta, "häiritsee". Jos ei tee aloitetta, "ei ole kiinnostunut". Miten mies voi voittaa tällaisessa pelissä?
Ja katsokaa nyt miten systeemi kohtelee miehiä esimerkiksi avioeroissa, huoltajuuskiistoissa tai perheväkivaltatapauksissa. Nainen saa lähes automaattisesti sympatian, tuen ja oletuksen uhrin roolista kun mies taas joutuu todistamaan syyttömyytensä. Missä tasa-arvo? Miehet myös joutuvat armeijaan sukupuolensa takia, miksi armeija ei voisi olla myös miehille vapaaehtoinen?
Niin, ja sitten vielä tämä "my body, my choice" -meininki. Koko lisääntymisoikeus on 100 % meidän naisen hallussa. Miehen oikeudet? Niitä ei ole. Jos nainen päättää pitää lapsen, mies on elatusvelvollinen vaikka ei olisi halunnut koko lasta. Jos nainen päättää abortin, miehellä ei ole sanaakaan sanottavana.
Tätä kaikkea katsellessa voin sanoa rehellisesti, että en ihmettele, että miehet alkaa vetäytyä sivuun, eivätkä halua enää parisuhteita tai perhettä. Miehiä ei enää arvosteta vaan heitä vaaditaan, käytetään hyväksi ja sen jälkeen haukutaan, jos eivät enää jaksa pelata mukana.
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
Mistä miehet ovat keksineet että ennen kuka tahansa mies on vain saanut naisen tekemättä itse mitään? Ennen deittipalveluita sitä miesten vasta pitänytkin nähdä vaivaa päästäkseen edes näkemään naista. Vielä kun mennään ajassa taaksepäin niin on varsinkin pitänyt olla taloudelliset edellytyksetkin kunnossa ennenkuin mitään naisia edes lähtee kosiskelemaan.
Koskaan ei ole miehiltä vaadittu niin vähän kuin nyt. Isoisät ja isoisoisät kääntyisivät haudassaan jos kuulisivat tämän ulinan.
Listaa omat vaatimuksesi miehelle, oma painoindeksisi ja oletko julkisella "töissä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä miehet ovat keksineet että ennen kuka tahansa mies on vain saanut naisen tekemättä itse mitään? Ennen deittipalveluita sitä miesten vasta pitänytkin nähdä vaivaa päästäkseen edes näkemään naista. Vielä kun mennään ajassa taaksepäin niin on varsinkin pitänyt olla taloudelliset edellytyksetkin kunnossa ennenkuin mitään naisia edes lähtee kosiskelemaan.
Koskaan ei ole miehiltä vaadittu niin vähän kuin nyt. Isoisät ja isoisoisät kääntyisivät haudassaan jos kuulisivat tämän ulinan.
Listaa omat vaatimuksesi miehelle, oma painoindeksisi ja oletko julkisella "töissä".
Mitä iloa siitä listasta sinulle olisi? Ei sinua kukaan silti halua.
eri
Vierailija kirjoitti:
Naisia on aina hyysätty. Tyhmäkin sen tietää.
Ja sitä hyysäystä edelleen tyrkytätte, vaikka ollaan monta kertaa sanottu, ettei haluta sitä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ja ketä varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, nythän päästiin hyvin kiinni julkiseen sektoriin. Kerro toki lisää ja muista myös linkata se kuva x:stä, jossa oli tutkittu Uuden-Seelannin miehiä nettoveronmaksajina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tai Tinderillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä, vaan baarikäymisen hiipumisella?"
No Tinder ei ole muuttanut sitä perusasetelmaa mihinkään eli aina on ollut niin että miehen on pitänyt uskaltaa ja tehdä aloitteita. Niiden vähemmän suosittujen myös pitkään ja hartaasti ennen kuin on nainen löytynyt.
Moni ajattelee että ennen Tinderiä naisia sai kuka vain ja helposti. Mutta ei se ihan niin mennyt.
Tuskin kukaan on niin ajatellut, että ennen mies sai naisia tuosta vaan, vaan aina on joutunut töitä tekemään naisen eteen. Tinderaikakaudella vain naisella on paljon enemmän varaa miehistä maailmanlaajuisesti, joten mies joutuu näkemään vielä enemmän vaivaa naisen huomiosta.
Samoin mies voi Tinderin ja vastavien sovellusten kautta s
Montako naiskontaktia olisit saanut ilman Tinderiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMI 19, lääkärinä "töissä".
Täysijärkinen, kykenee elättämään itsensä, älykäs, luotettava.
Tärkeä osa mieheksi kasvamisessa on se että oppii mistä pitää välittää ja mistä ei. Aika suuri osa ulkoisista paineista katoaa kun ymmärtää miten suuren osan voi jättää täysin huomiotta ja elää ihan omaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin viisikymppisenäleskinaisena olla päättänyt olla menemättä tinderi
Älä huoli, minäkin olen miehille vain ongelmajätettä naamani ja maskuliinisen vartalomallini takia.
N30
Minä olen ongelmajätettä näiden mielestä myös, vaikka olen mallivartaloinen ja kauniskin. Mutta kun minulla on koulutusta, älyä ja omaa tahtoa, enkä halua elämää jonkun toisen piikana ja panoleluna niin olen sitten alempaa tasoa myös. 😀
Näin minulle on tällä kerrottu. Olen mieluummin sinkku siis.
Miesten elämä ei ole koskaan ollut näin helppoa. Edellisten sukupolvien miehet joutuivat paljon kovemmalle. He myös ymmärsivät, että miehenkin pitää tuoda suhteeseen jotakin, ei istua avuttomsna hoidettavana. Sellaisia miehiä kun vielä saataisiin, niin johan lähtisi syntyvyys nousuun!
Vierailija kirjoitti:
Naisen tarvitsee ainoastaan olla kaunis,kiva,hiljainen,söpö ja hieman alistuva niin se saa aina miehen.
Miehen taas pitää olla komea,koulutettu, pitkä, varakas, johtaja, määrätietoinen, hauska, kodinhengetär, uraohjus, naisen naurattaja, turvallinen...
Onko tämä teistä tasa-arvoa?
Oukki doukki ja mitäs sitten tehdään, kun en ole mitään tuosta sun vaatimusrimpsusta?
Ei taida kenellekkään kelvata tällainen määrätietoinen, koulutettu ja kohtuullisen varakas nainen. Hmph. Tyhmät lokerot.
Mutta ei se mitään, mulla on sen verran rahaa ja ystäviä, että mun on ihan hyvä näinkin. 😊
Sitä vaan en ymmärrä, miksi miehet ei ole, kun niillä sitä rahaa yleensä vasta onkin..
Vierailija kirjoitti:
Olet siinä oikeassa, että jos 30 vuotta sitten mies halusi seksiä baarista, niin piti lähestyä ainakin kahtakymmentä, ehkä jopa 30 naista, ennenkun löytyi joku jonka kanssa hommat saattoivat edetä saatille asti. Eikä aina tosin silloinkaan. Mutta kun ahkerasti kävi baarissa ja ahkerasti keräsi niitä rukkasia, niin kyllä sitä lähes joka viikonloppu jonkun kanssa natsasi. Ei tosin aina. Mutta pointti onkin siinä, että silloin oli täysin sallittua, hyväksyttyä ja jopa toivottavaa, että mies lähestyi baarissa, jopa kosketti. Jos ei naista kiinnostanut, se kävi kyllä nopeasti selväksi eikä se omankaan tavoitteen kannalta ollut järkevää jäädä nihkeän naisen kanssa inttelemään. Eikun seuraavaa saalista kohden vaan. Tämä oli silloin pelin henki jonka kaikki tunsivat ja kaikki siitä ottivat ilon irti.
Nykyään ei oikein uskalla lähestyä, kun naiset jokapuolella kirjoittavat ja julistavat, että he eivät halua miesten lähestyvän baarissa tai muuallakaan, jonne ovat menneet ainoastaan pitämään kavereidensa kanssa hauskaa. Lähestymisyrityksiä tekevää miestä pidetään yleisesti häirikkönä ja ahdistelijana, vaikka lähestyisi miten. No, aina on se joku yksinäinen pubiruusu, joka ei ole heti tekemässä rikosilmoitusta, mutta muutoin homma on huomattavasti riskialttiimpaa ja vaikeampaa kuin ennen.
Ja suuresti epäilen, että tähän syynä on 1. Miehet, jotka eivät ole ymmärtäneet mitä kohtelias "en ole kiinnostunut" tarkoittaa (= ma mut) ja 2. Internetin ihmeellinen maailma, jossa esitellään kauniita ja menestyneitä ihmisiä, jokainen mies siellä, ja nainen, on kaunis, nuorennäköinen ja menestynyt. Ja naiset miettivät live-elämässä että kaikki miehet on liian tavallisen näköisiä ja tavallisia.
Vierailija kirjoitti:
Naisen tarvitsee ainoastaan olla kaunis,kiva,hiljainen,söpö ja hieman alistuva niin se saa aina miehen.
Miehen taas pitää olla komea,koulutettu, pitkä, varakas, johtaja, määrätietoinen, hauska, kodinhengetär, uraohjus, naisen naurattaja, turvallinen...
Onko tämä teistä tasa-arvoa?
Tajuatko, että seksi ja parinvalinta eivät liity mitenkään tasa-arvoon?
Tasa-arvo on tietoisia valintoja, parinvalinta ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, minäkin olen miehille vain ongelmajätettä naamani ja maskuliinisen vartalomallini takia.
N30
Minä olen ongelmajätettä näiden mielestä myös, vaikka olen mallivartaloinen ja kauniskin. Mutta kun minulla on koulutusta, älyä ja omaa tahtoa, enkä halua elämää jonkun toisen piikana ja panoleluna niin olen sitten alempaa tasoa myös. 😀
Tervetuloa joukkoon!
Montakohan prosenttia naisista on niitä oikeanlaisia? 1? 5?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vaatimukset miehelle olis rehellisyys, suoraselkäisyys, positiivinen elämänasenne, järkevä taloudenhallinta (ei uhkapelaaja, muttei pihikään), samansuuntaiset arvot, arvostaisi minua, meillä olis ainakin toisinaan hauskaa yhdessä, tukisi elämän vaikeissa paikoissa (vanhempien kuolema, sairaudet, työttömyys...), ottaisi vastuuta lasten hoidosta, sitoutuisi parisuhteeseen ja perheeseen. Plussaa olis tietysti hyväkunto ja itsestä huolehtiminen, koska ne kuuluvat myös minun harrastuksiin.
Ainiin ja 24, insinööri metalliteollisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vaatimukset miehelle olis rehellisyys, suoraselkäisyys, positiivinen elämänasenne, järkevä taloudenhallinta (ei uhkapelaaja, muttei pihikään), samansuuntaiset arvot, arvost
Hieno lista. Löysin juuri tuollaisen miehen itselleni, eli on niitä, vaikkakin harvassa.
Jälleen. Kerran. Jos haluat toisenlaista menoa etsi nainen toisesta maasta. Esim. miesten ihannoimassa Bulgariassa ollaan vasta nyt alettu puhumaan perheväkivallasta. Korona-aikana paikallisia naisia oli vaikea saada turvataloille, sillä maassa uskotaan perhearvoihin. Se että tästä keskustellaan ei poista ongelmaa. Kannustanko käymään käsiksi? En. Sanon, että mikäli kaipaat perinteitä matkaat perinteiden äärelle. Sinä sitten kanssa vastaat perheen elatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30
Niimpä, sulla ei ole mitään syytä "laskea rimaa" ja antaa kenenkään kohdella sua huonosti tai pelkästään objektina. 😊
1. Armeija on käytännössä miehillekin vapaaehtoinen, ainoastaan kutsuntoihin osallistuminen on rangaistuksen uhalla velvollisuus. Jos miestä ei huvita käydä armeijaa, hän voi kutsuntaterveystarkastuksessa pudottaa, lätkätyyliin, hanskat lattialle ja nostaa nyrkit ilmaan. Siinä voi lääkärillä tulla löröt housuun. Nyrkkien nostajalle tulee vapautus. Naisilla ei ole, nyrkkeilykehää lukuunottamatta, vastaavaa tilaisuutta tapella toisen naisen kanssa. ja 2. Lisääntymisoikeuden kuuluukin olla naisen päätettävissä. Miehillä ei taida kovin usein olla synnytyskipuja. Muut mainitsemasi "epäkohdat" ovat käytännössä hölynpölyä.
Tämä on todellakin ap. Samaa jankutusta vuodesta toiseen.