Naisena sanon suoraan tämän eli yhteiskunta alistaa miehiä ja hyysää naisia
Tämä ei ehkä ole se mielipide, jota odotetaan naiselta, mutta sanonpahan silti: nykyinen yhteiskunta kohtelee miehiä kuin toisen luokan kansalaisia, ja me naiset päästään aivan liian helpolla.
Miehiä vaaditaan kaikkea. Pitäisi olla pitkä, komea, menestynyt, hauska, itsevarma, kunnianhimoinen, tunteellinen muttei liikaa, maskuliininen muttei toksinen... lista on loputon. Yksikin "virhe", niin nainen pyyhkii oikealle seuraavaan. Naisilta ei vaadita mitään vastaavaa. Riittää että on nainen.
Lisäksi miehiä syyllistetään ihan kaikesta: jos puhuu liikaa, on dominoiva. Jos ei puhu tarpeeksi, on kylmä ja etäinen. Jos tekee aloitetta, "häiritsee". Jos ei tee aloitetta, "ei ole kiinnostunut". Miten mies voi voittaa tällaisessa pelissä?
Ja katsokaa nyt miten systeemi kohtelee miehiä esimerkiksi avioeroissa, huoltajuuskiistoissa tai perheväkivaltatapauksissa. Nainen saa lähes automaattisesti sympatian, tuen ja oletuksen uhrin roolista kun mies taas joutuu todistamaan syyttömyytensä. Missä tasa-arvo? Miehet myös joutuvat armeijaan sukupuolensa takia, miksi armeija ei voisi olla myös miehille vapaaehtoinen?
Niin, ja sitten vielä tämä "my body, my choice" -meininki. Koko lisääntymisoikeus on 100 % meidän naisen hallussa. Miehen oikeudet? Niitä ei ole. Jos nainen päättää pitää lapsen, mies on elatusvelvollinen vaikka ei olisi halunnut koko lasta. Jos nainen päättää abortin, miehellä ei ole sanaakaan sanottavana.
Tätä kaikkea katsellessa voin sanoa rehellisesti, että en ihmettele, että miehet alkaa vetäytyä sivuun, eivätkä halua enää parisuhteita tai perhettä. Miehiä ei enää arvosteta vaan heitä vaaditaan, käytetään hyväksi ja sen jälkeen haukutaan, jos eivät enää jaksa pelata mukana.
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
"Mutta toisaalta, miksi yhtään kenenkään naisen tarvitsee näyttää hyvää fiilistä pyllistelemällä pikku vaatteissa somessa? Miksi sitä "hyvää fiilistä" täytyy tuoda esille, tai esittää, pyllistelemällä tms?"
Vastaus kysymykseen on: koska sille on kysyntää. Eikä materiaalikaan ole ainoa, mutta miehet niitä klikkailee.. siinäpä se. Jos miehet ei niitä katsois niin ei niitä sitten olis. 😄
Väärin, vain naiset voivat vaikuttaa siihen, että he päättävät julkaista tai olla julkaisematta vähäpukeisia kuvia ja videoita itsestään.
Se, että miehet katsovat niitä tai maksavat niistä, ei tarkoita sitä, että kuvat tästä syystä siirtyisivät itsestään someen ja nettiin. Naiset ottavat nämä kuvat ja julkaisevat ne.
t. nainen itsekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Taitaa suurin osa naisista kuulua näihin ongelmajätteisiin. Jos ei ole liian vanha, sitten on liian vaatimaton kroppa tai liian tavalliset kasvot, tai vaikka silmälasit. Puhumattakaan niistä loputtomista luonnevioista. 😀"
Unohdit kaikki ne porsineet. Ne vasta jotain ydinjätettä onkin, jotka pitäis haudata kilometrin syvyyteen maan alle.
Siis mitä - syntyvyyshän nyt on iso ongelma ja silloin näiden synnyttäneiden pitäisi olla jalustalla ja miesten palvoa maataan heidän jalkojensa alla.
Noh, sen sijaan miehet eivät mitään muuta niin paljon halveksukaan, kuin synnyttänyttä naista. Haukutaan mitä hirveimmillä nimityksillä.
Jos menet baariin tai treffipalstalle, anna naisten lähestyä / viestittää olemuksellaan vihreää valoa olemuksellaan.
Olet häirikkö!
Naiset lähestyvät kyllä itse, jos ovat kiinnostuneita.
Hyvin moni mies kelpaa. Voi olla työtön, lihava jne.
Jahtaat hottiksia, ja nyt tekeydyt täällä naiseksi.
Keski-ikäisenä miehenä olen tottunut jäämään paitsi yhteiskunnan tarjoamista terveys ym. palveluista vaikka maksan veroja. Onpa minut käännytetty terveyskeskuslääkärin ovelta yksityiselle koska minulla on vakuutus. Minun jälkeeni tullut kaapunainen pääsi vastaanotolle.
Suhtaudun nykyisin penseästi kaikkiin julkisiin palveluihin ja äänestän sen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta toisaalta, miksi yhtään kenenkään naisen tarvitsee näyttää hyvää fiilistä pyllistelemällä pikku vaatteissa somessa? Miksi sitä "hyvää fiilistä" täytyy tuoda esille, tai esittää, pyllistelemällä tms?"
Vastaus kysymykseen on: koska sille on kysyntää. Eikä materiaalikaan ole ainoa, mutta miehet niitä klikkailee.. siinäpä se. Jos miehet ei niitä katsois niin ei niitä sitten olis. 😄
Väärin, vain naiset voivat vaikuttaa siihen, että he päättävät julkaista tai olla julkaisematta vähäpukeisia kuvia ja videoita itsestään.
Se, että miehet katsovat niitä tai maksavat niistä, ei tarkoita sitä, että kuvat tästä syystä siirtyisivät itsestään someen ja nettiin. Naiset ottavat nämä kuvat ja julkaisevat ne.
t. nainen itsekin
Tässä pätee kyllä kysynnän ja tarjonnan laki. Se mitä klikataan tai mistä maksetaan, sitä tulee lisää. Ja sitten vaikka tekoälyn tuottamana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. nainen itsekin
Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Taitaa suurin osa naisista kuulua näihin ongelmajätteisiin. Jos ei ole liian vanha, sitten on liian vaatimaton kroppa tai liian tavalliset kasvot, tai vaikka silmälasit. Puhumattakaan niistä loputtomista luonnevioista. 😀"
Unohdit kaikki ne porsineet. Ne vasta jotain ydinjätettä onkin, jotka pitäis haudata kilometrin syvyyteen maan alle.
Siis mitä - syntyvyyshän nyt on iso ongelma ja silloin näiden synnyttäneiden pitäisi olla jalustalla ja miesten palvoa maataan heidän jalkojensa alla.
Noh, sen sijaan miehet eivät mitään muuta niin paljon halveksukaan, kuin synnyttänyttä naista. Haukutaan mitä hirveimmillä nimityksillä.
Totta. Ja kuulemma lasten saaminen laskee naisen tasoa radikaalisti. Samoin kuin seksi miehen kanssa.
No, me emme enää tapaile miehiä emmekä saa lapsia! Ovatko miehet nyt tyytyväisiä?
"Naisena"- persu ei pääse irti tavoistaan.
Aina istuu kotona miehenä hame päällä ja miettii naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"joista monet nuoret on ammentanu vapaan seksin sukupolvikokemuksia"
Ei minulla ainakaan mitään vapaan seksin sukupolvikokemusta ole ollut. Ihan hirveä mäihä on pitänyt käydä jos joskus on satunnaista seksiä saanut.
Sun ois tarvinu vaan jossain 1999 rantarockissa mennä kysymään joltain Mirkulta lähetäänkö panemaan ja magic happened
No minä olen sen ajan elänyt ja se nyt ei ihan noin helposti käynyt.
Kävi se. :)
Juuri noin helposti. Tuo oli parasta aikaa ikinä!
Tais olla tuolloin Rantarock Virroilla?
Dr. Alban, DJ Bobo, Renny pöllähti paikalle Geenan kanssa helikopterilla?
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisenä miehenä olen tottunut jäämään paitsi yhteiskunnan tarjoamista terveys ym. palveluista vaikka maksan veroja. Onpa minut käännytetty terveyskeskuslääkärin ovelta yksityiselle koska minulla on vakuutus. Minun jälkeeni tullut kaapunainen pääsi vastaanotolle.
Suhtaudun nykyisin penseästi kaikkiin julkisiin palveluihin ja äänestän sen mukaisesti.
Ei sinne naisetkaan ihan helposti pääse ja riippuu tietenkin vaivasta..
Vai pitäskö sun päästä myös synnärin ovesta sisälle, koska se paksuna ollut nainenkin pääsi!?
Vierailija kirjoitti:
Ei se kohtelu ole tavalliselle, keski-ikäiselle naiselle sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ja kuulemma lasten saaminen laskee naisen tasoa radikaali
Sitä ne ainakin on tilanneet.
Aloittaja ja ensimmäinen kommentoija ovat pick me -girlejä? Jokohan joku mies kelpuutti heidät? Ei ole vähään aikaan ollut yhtä tyhmää aloitusta täällä
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ja ensimmäinen kommentoija ovat pick me -girlejä? Jokohan joku mies kelpuutti heidät? Ei ole vähään aikaan ollut yhtä tyhmää aloitusta täällä
No tuskin aloittaja on edes nainen
Vierailija kirjoitti:
Juu varsinaisia tyttösiä ovatkin.. Niillä vaan on munat jalkojen välissä. Pienet, mutta on kuitenkin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ja kuulemma lasten saaminen laskee naisen tasoa radikaali
En mä ainakaan halua kantaa lasta yhdellekään miehelle, jos olen sen jälkeen hänen silmissään pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä isoin ongelma näin miesnäkökulmasta on juurikin se että nykyisin jokainen nainen luulee olevansa kaunis tai se missi. Todellisuudessa se nainen joka on ylipainoinen, ruma kasvoista tai hänellä on vaan huono kroppa... niin se nainen on alhaista tasoa, sellaisen naisen on hyvin vaikea saada tasokasta miestä mutta silti nuo alhaisen tason naiset haluaa miehen joka on VÄHINTÄÄN keskitasoa. Miksi se ylipainoinen tai ruma nainen ei ota kaltaistaan miestä eli ylipainoista ja matalasti koulutettua miestä?
Miksi sinä et ota kaltaistasi naista? Tason siihen on jo Tinder sinulle kätevästi esitellyt.
Otat jonkun niistä harvoista naisista, jotka on tykänneet sinusta. Eli oman tasoisesi naisen.
Siinä on se sinun tasosi. Ei niiden instabebejen, joita tavoittelet ruikuttaen ja uikuttaen.
Ps oletko laittanut Tinderiin, että olet lyhyt. Ettei tule näille naisille yllätyksenä?
Poista tämä aloitus. Tämä on noloa luettavaa
Vierailija kirjoitti:
Poista tämä aloitus. Tämä on noloa luettavaa
Miehen vai naisen mielestä?
No minä olen sen ajan elänyt ja se nyt ei ihan noin helposti käynyt.