Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena sanon suoraan tämän eli yhteiskunta alistaa miehiä ja hyysää naisia

Vierailija
07.08.2025 |

Tämä ei ehkä ole se mielipide, jota odotetaan naiselta, mutta sanonpahan silti: nykyinen yhteiskunta kohtelee miehiä kuin toisen luokan kansalaisia, ja me naiset päästään aivan liian helpolla.

Miehiä vaaditaan kaikkea. Pitäisi olla pitkä, komea, menestynyt, hauska, itsevarma, kunnianhimoinen, tunteellinen muttei liikaa, maskuliininen muttei toksinen... lista on loputon. Yksikin "virhe", niin nainen pyyhkii oikealle seuraavaan. Naisilta ei vaadita mitään vastaavaa. Riittää että on nainen. 

Lisäksi miehiä syyllistetään ihan kaikesta: jos puhuu liikaa, on dominoiva. Jos ei puhu tarpeeksi, on kylmä ja etäinen. Jos tekee aloitetta, "häiritsee". Jos ei tee aloitetta, "ei ole kiinnostunut". Miten mies voi voittaa tällaisessa pelissä?

Ja katsokaa nyt miten systeemi kohtelee miehiä esimerkiksi avioeroissa, huoltajuuskiistoissa tai perheväkivaltatapauksissa. Nainen saa lähes automaattisesti sympatian, tuen ja oletuksen uhrin roolista kun mies taas joutuu todistamaan syyttömyytensä. Missä tasa-arvo? Miehet myös joutuvat armeijaan sukupuolensa takia, miksi armeija ei voisi olla myös miehille vapaaehtoinen? 

Niin, ja sitten vielä tämä "my body, my choice" -meininki. Koko lisääntymisoikeus on 100 % meidän naisen hallussa. Miehen oikeudet? Niitä ei ole. Jos nainen päättää pitää lapsen, mies on elatusvelvollinen vaikka ei olisi halunnut koko lasta. Jos nainen päättää abortin, miehellä ei ole sanaakaan sanottavana. 

Tätä kaikkea katsellessa voin sanoa rehellisesti, että en ihmettele, että miehet alkaa vetäytyä sivuun, eivätkä halua enää parisuhteita tai perhettä. Miehiä ei enää arvosteta vaan heitä vaaditaan, käytetään hyväksi ja sen jälkeen haukutaan, jos eivät enää jaksa pelata mukana.

Kommentit (408)

Vierailija
301/408 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kiinnostuin tulevasta miehestäni, koska hän sai minut nauramaan. Olisi ihan kauheaa olla parisuhteessa umpimielisen tosikon kanssa.

Kummasti vaan ne koulutetut eli hyvätuloiset miehet saa niitä naisia, saako ne hyvätuloiset miehet naiset nauraamaan toisin kuin tavalliset työläiset? 

Miehen palkkapäivänä tai arvo-osuustiliotteen katselupäivinä kovasti ainakin hymyilyttää.

Vierailija
302/408 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kiinnostuin tulevasta miehestäni, koska hän sai minut nauramaan. Olisi ihan kauheaa olla parisuhteessa umpimielisen tosikon kanssa.

Kummasti vaan ne koulutetut eli hyvätuloiset miehet saa niitä naisia, saako ne hyvätuloiset miehet naiset nauraamaan toisin kuin tavalliset työläiset? 

Miehen palkkapäivänä tai arvo-osuustiliotteen katselupäivinä kovasti ainakin hymyilyttää.

Ihan omana palkkapäivänä hymyilyttää. 

Miehen tilejä en näe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/408 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä isoin ongelma näin miesnäkökulmasta on juurikin se että nykyisin jokainen nainen luulee olevansa kaunis tai se missi. Todellisuudessa se nainen joka on ylipainoinen, ruma kasvoista tai hänellä on vaan huono kroppa... niin se nainen on alhaista tasoa, sellaisen naisen on hyvin vaikea saada tasokasta miestä mutta silti nuo alhaisen tason naiset haluaa miehen joka on VÄHINTÄÄN keskitasoa. Miksi se ylipainoinen tai ruma nainen ei ota kaltaistaan miestä eli ylipainoista ja matalasti koulutettua miestä? 

Mä ainakin tiedän, etten ole mikään missi ja siksi en miesten runkkupatjaksi lähde kun ei ne kuitenkaan oikeasti minua halua. En halua miestä, joka ei halua juuri minua. Olen mielummin yksin. 

Jos et ole missi eli kaunis niin sitten sun pitää laskea rimaa miesten suhteen, sulle sopii ehkä ihan keskita

Tiesitkö, että kenenkään kanssa ei ole pakko olla, vaan suhteet perustuvat vapaaehtoisuuteen? Eli ei tarvitse ottaa ketään, joka aiheuttaa sulle vaan pahaa mieltä. Elämän voi tuhlata paremminkin.

Vierailija
304/408 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu alistaa pokia opiskelemaan, koska pojat vain pelaavat pelejä ja urheilevat. Vain fiksuimmat pärjäävät enää. Pojat amikseen, tytöt yliopistoon. Sekö on alistamista? 

Vierailija
305/408 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä isoin ongelma näin miesnäkökulmasta on juurikin se että nykyisin jokainen nainen luulee olevansa kaunis tai se missi. Todellisuudessa se nainen joka on ylipainoinen, ruma kasvoista tai hänellä on vaan huono kroppa... niin se nainen on alhaista tasoa, sellaisen naisen on hyvin vaikea saada tasokasta miestä mutta silti nuo alhaisen tason naiset haluaa miehen joka on VÄHINTÄÄN keskitasoa. Miksi se ylipainoinen tai ruma nainen ei ota kaltaistaan miestä eli ylipainoista ja matalasti koulutettua miestä? 

Mä ainakin tiedän, etten ole mikään missi ja siksi en miesten runkkupatjaksi lähde kun ei ne kuitenkaan oikeasti minua halua. En halua miestä, joka ei halua juuri minua. Olen mielummin yksin. 

Jos et ole missi eli kaunis niin sitten sun pitää laskea r

.. jatkan vielä..

Nuo tuon kaltaiset puheet ovat saaneet minut vain vakuuttuneeksi siitä, etten halua miestä ollenkaan. Koska olisin hänelle kuitenkin joku b-vaihtoehto, johon hän vain tyytyy. 

Eli sen sijaan, että nuo teidän tasopuheenne saisivat minut katselemaan "tasottomampia" miehiä, en katso enää minkään tasoisia miehiä. Koska teidän puheiden mukaan se mies, jonka voisin saada, ei pidä minua arvokkaana vaan jonain väliaikaisena vakipanona.

Vierailija
306/408 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jättävät lapsensa elatusmaksut maksamatta. Varmaan kohta miljardi ulosotossa. Alistamista tämäkin. Ovat karmean huonoja isiä ja vaihtavat akkoja kuin paitoja. Miksi pojat voivat huonosti? Siksi, että isän malli on vätys juoppo.

Vierailija
307/408 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole missi eli kaunis niin sitten sun pitää laskea rimaa miesten suhteen, sulle sopii ehkä ihan keskita

Mä voin etsiä ihan mitä vain haluan, ei kuulu sulle :)

Vierailija
308/408 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole missi eli kaunis niin sitten sun pitää laskea r

Ja olettehan te miehet vain tyytyväisiä kuitenkin, kun me rumat ja tavisnaiset pysytellään poissa häiritsemästä teidän missimarkkinoita. 

Vierailija
309/408 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole missi eli kaunis niin sitten sun pitää laskea rimaa miesten suhteen, sulle sopii ehkä ihan keskitasoa oleva mies kerta taidat olla itse myös keskitasoa? Mies on siis keskituloinen, työskentelee tavallisessa työssä ansaiten 3000-4000 euroa kuukaudessa ja mies näyttää tavalliselta. Se on sun taso mihin sulla rahkeet riittää, et sä voi etsiä itselles sitä lentäjälääkäriä joka tienaa 10 000e ja näyttää justin bieberiltä koska sun taso ei riitä siihen.

Miksi ihmeessä ottaisi minkäänlaista miestä, joka pitää naista rumana ja alempitasoisena? Saati että perustaisi sellaisen miehen kanssa perheen. Kylmäävää kuvitella tuollainen mies tyttären isänä. Ei kyllä poikiinkaan tarvitse tuollaista myrkkyä enää yhtään enempää levittää.

Vierailija
310/408 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 57-vuotias nainen. Vielä ei ole yhtään hyysätty, enkä jaksa uskoa että tässä elämässä sellaista tulee tapahtumaankaan.

Sä oletkin jo vanha kurppa. Tämä muutos koskee enemmänkin nykyistä parikymppisten sukupolvea.

Olipa kauniisti sanottu arvokkaalle vanhemmalle rouvalle. 😊😇

Arvostuksesi suorastaan huokuu sanoissasi.

Miksi kukaan nuori nainen tällaisia haluaisi, kun tietää, mitä hänestäkin ajattelevat kun ikää tulee 🙄 Keep talking, boys. Kertokaa tasan tarkkaan, mitä naisista ajattelette, ja ihmetelkää sitten kun ei naisia kiinnosta.

Näin viisikymppisenä leskinaisena olla päättänyt olla menemättä tinderiin enkä takuulla aio tehdä minkäänlaista aloitetta enää elämässäni miesten suhteen. 

Täällä on tullut selväksi, että olen ikäni vuoksi lähinnä jotain ongelmajätettä, jonka huolisi vain joku joka ei mitenkään saa parempaa. Ikäni tekee minusta niin alhaisen, että minun tasoani olisi vain joku 20v vanhempi, päihdeongelmainen, lihava, asenneongelmainen ukko. Huh. 

Vierailija
311/408 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 57-vuotias nainen. Vielä ei ole yhtään hyysätty, enkä jaksa uskoa että tässä elämässä sellaista tulee tapahtumaankaan.

Sä oletkin jo vanha kurppa. Tämä muutos koskee enemmänkin nykyistä parikymppisten sukupolvea.

Miksi kukaan nuori nainen tällaisia haluaisi, kun tietää, mitä hänestäkin ajattelevat kun ikää tulee 🙄 Keep talking, boys. Kertokaa tasan tarkkaan, mitä naisista ajattelette, ja ihmetelkää sitten kun ei naisia kiinnosta.

Näin viisikymppisenä leskinaisena olla päättänyt olla menemättä tinderi

Älä huoli, minäkin olen miehille vain ongelmajätettä naamani ja maskuliinisen vartalomallini takia.

N30

Vierailija
312/408 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kerron sulle nyt salaisuuden. Mulla on akateemisesta koulutettu yli 6 tonnia kuukaudessa tienaava pitkä ja lihaksikas mies. Ollaan oltu 15 vuotta yhdessä. 

Ehkä mun pitäis päästää se vapaille markkinoille, kun ei se kuitenkaan mua oikeasti halua. Ja jos niin käy, niin yhtäkään miestä en enää riesaksi ota. En korkeakoulutettua, en kouluttamatonta, en pitkää, en lyhyttä. 

Vierailija
313/408 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin viisikymppisenä les

Taitaa suurin osa naisista kuulua näihin ongelmajätteisiin. Jos ei ole liian vanha, sitten on liian vaatimaton kroppa tai liian tavalliset kasvot, tai vaikka silmälasit. Puhumattakaan niistä loputtomista luonnevioista. 😀

Vierailija
314/408 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taitaa suurin osa naisista kuulua näihin ongelmajätteisiin. Jos ei ole liian vanha, sitten on liian vaatimaton kroppa tai liian tavalliset kasvot, tai vaikka silmälasit. Puhumattakaan niistä loputtomista luonnevioista. 😀"

Unohdit kaikki ne porsineet. Ne vasta jotain ydinjätettä onkin, jotka pitäis haudata kilometrin syvyyteen maan alle.

Vierailija
315/408 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incel ylilaudalta tässä hei..

Vierailija
316/408 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin viisikymppisenä leskinaisena olla päättänyt olla menemättä tinderiin enkä takuulla aio tehdä minkäänlaista aloitetta enää elämässäni miesten suhteen. 

Täällä on tullut selväksi, että olen ikäni vuoksi lähinnä jotain ongelmajätettä, jonka huolisi vain joku joka ei mitenkään saa parempaa. Ikäni tekee minusta niin alhaisen, että minun tasoani olisi vain joku 20v vanhempi, päihdeongelmainen, lihava, asenneongelmainen ukko. Huh.

Minä päätin jo parikymppisenä, että mieluummin elän ja kuolen yksin kuin koskaan menen Tinderiin 😅 Niin kauhealta kuulostaa. Ja tosiaan, hyvä että miehet ovat nykyään niin äänekkäitä siitä, mitä naisista ajattelevat. Tietää, mistä ei todellakaan jää paitsi!

Vierailija
317/408 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja kerron sulle nyt salaisuuden. Mulla on akateemisesta koulutettu yli 6 tonnia kuukaudessa tienaava pitkä ja lihaksikas mies. Ollaan oltu 15 vuotta yhdessä. 

Ehkä mun pitäis päästää se vapaille markkinoille, kun ei se kuitenkaan mua oikeasti halua. Ja jos niin käy, niin yhtäkään miestä en enää riesaksi ota. En korkeakoulutettua, en kouluttamatonta, en pitkää, en lyhyttä. "

Aijoo ja tää mies muuten vapautuis sitte kilpailemaan sun kanssa niistä misseistä. Onnea peliin!

Vierailija
318/408 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Taitaa suurin osa naisista kuulua näihin ongelmajätteisiin. Jos ei ole liian vanha, sitten on liian vaatimaton kroppa tai liian tavalliset kasvot, tai vaikka silmälasit. Puhumattakaan niistä loputtomista luonnevioista. 😀"

Unohdit kaikki ne porsineet. Ne vasta jotain ydinjätettä onkin, jotka pitäis haudata kilometrin syvyyteen maan alle.

Siis mitä - syntyvyyshän nyt on iso ongelma ja silloin näiden synnyttäneiden pitäisi olla jalustalla ja miesten palvoa maataan heidän jalkojensa alla. 

Vierailija
319/408 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynaisista on tullut isoja lapsia jotka eivät ota vastuuta edes elämänvalinnoistaan vaan ulkoistavat sen miehille ja yhteiskunnalle 

Niin siis miten? Aika iso osa naisista ei halua miestä lainkaan. Sekö on sitä ulkoistamista :-D

Vierailija
320/408 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja kerron sulle nyt salaisuuden. Mulla on akateemisesta koulutettu yli 6 tonnia kuukaudessa tienaava pitkä ja lihaksikas mies. Ollaan oltu 15 vuotta yhdessä. 

Ehkä mun pitäis päästää se vapaille markkinoille, kun ei se kuitenkaan mua oikeasti halua. Ja jos niin käy, niin yhtäkään miestä en enää riesaksi ota. En korkeakoulutettua, en kouluttamatonta, en pitkää, en lyhyttä. "

Aijoo ja tää mies muuten vapautuis sitte kilpailemaan sun kanssa niistä misseistä. Onnea peliin!

Eli yksi mies pelikentälle lisää, mutta ei yhtään naista. 🤷