Kävelytreffit eivät vain toimi
Ennen kuin aloitin deittailun ihmettelin joidenkin jyrkkää mielipidettä siitä, että kävelytreffit eivät ole treffit. Nyt kuitenkin tajuan. Minulle on ihan sama maksaako mies puolestani vai ei, voin aivan hyvin maksaa itse, jos mennään kahville. Kyse ei ole siitä.
Ongelma on siinä, että toisesta näkee lähinnä sivuprofiilin, jos sitäkään, kun kävellään. Ei näe toisen eleitä eikä ilmeitä, eikä ihastusta pääse syttymään. Vaikka istuttaisiin sitten jollekin puiston penkille, niin ei siinä olla vastakkain.
Kommentit (249)
Olisiko paskahuusitreffit jossa vierekkäin voi tehdä toimitusta ja jutella samalla.
Minä kyllä huomaan oikean ihmisen kohdalla kemian kävelytreffeilläkin, mutta ei kävelytreffit silti itselleni mikään ihanne tai mieluisa vaihtoehto ole. Sillä lailla toki voidaan tehdä, että kävellään joku pieni pätkä ja sitten mennään istumaan jonnekin. Mutta mitään reippailu- tai lenkkeilytyylisiä treffejä en harrasta - en tule treffeille lenkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Näin syksyllä myös sienestystreffit toimivat hyvin. Tai jos ei tykkää sienestää, niin vaikka mustikkametsään sitten. Enkä minä kävelytreffeillekään mi nekään Manskulle tai Espalle lähtisi, vaan vaikka Nuuksioon tai Keskuspuistoon.
N44, sissi/tiedustelija
En lähde ensitreffeillä tuntemattoman kanssa metsään. Sissi voinee selvitä ikäväksi menneestä tilanteesta, muille en suosittele, sukupuoleen katsomatta.
Sienestystä suosittelen kaikille, turvallisessa seurassa!
N46
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyvät tissit niin viedään pelaamaan bilistä, hyvä pylly niin keilaamaan.
on sit ainakin miehellä näköala kohdallaan.
Juurikin näin.
Vierailija kirjoitti:
Oikea syy on kuitenkin ettei läskit jaksa lyllertää kuin 50 metriä.
Treffeillä kävely on sen verran hidasta, että sen nyt jaksaa huonokuntoinenkin. Ja sellaiset treffit taas eivät muuten vaan toimi, joihin tullaan juoksulenkkarit jalassa ja kävellään ripeää vauhtia kuntoiluhengessä kuin oltaisiin jossain kilparadalla - ei hyväkuntoinenkaan ala tuntea kemiaa ja syttymään, jos treffeillä meininki on tätä (poislukien toki sellaiset överisporttiset, joiden koko elämä on pelkkää urheilua - joten sellaisille tietenkin sopii se, että treffitkin ovat urheilua, mutta silloin taas ei käveöly taida tarjota tarpeeksi haastetta).
ok eli jokin asia joka toimii lähes kaikilla muilla ei toimi sinulla, ja päätät julistaa asiaa suomen suurimmalla miesvihapalstalla.
Miksi?
Eräs mies ehdotti minulle ensitreffejä kuntosalilla, jossa oli iltaisin personal trainerina. Olin käynyt viimeksi salilla lukion liikuntatunneilla. :) Liikun paljon, mutta sali on minulle täysin vieras maailma. Kerroin hänelle tämän ja että koe ajatuksen tästä syystä epämukavana. No hän ehdotti sitten kävelytreffejä, johon suostuin. Ihan hyvin ne treffit meni ja johti parisuhteeseen. Jos ap koet kävelytreffit epämiellyttäviksi, niin ehdota itse jotain muuta. Jos mies on kiinnostunut, niin kyllä hän varmasti ehdottaa toisenlaisia treffejä, jos toteat, että treffaisit mieluummin toisenlaisissa merkeissä.
Minä ainakin mieluummin menen kävelytreffeille kuin kahvilaan pönöttämään.
Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kävelytreffit eivät tietenkään toimi, jollei osaa multitaskata. Pitää osaa kävellä ja puhua samaan aikaan.
Kyllä minä osaan raahata matkalaukkua, taluttaa koiraa, puhua työpuhelua ja juoda noutokahvia samaan aikaan, mutta miksi treffien pitäisi olla moista temppuilua?
Jos on niin kauheaa katsoa toista silmiin ja keskustella edes puolen tunnin ajan, ei ehkä ole kypsä tapaamaan toista ihmistä romanttisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
ok eli jokin asia joka toimii lähes kaikilla muilla ei toimi sinulla, ja päätät julistaa asiaa suomen suurimmalla miesvihapalstalla.
Miksi?
Ajattelin täältä löytäväni muita kohtalotovereita, joilla myös itsetunnon ja myös kunnon kanssa haasteita.
Ap
Sellaisen huomion olen tehnyt, että kävelytreffeillä miehet tulkitsevat "kemian" usein väärin ja ehdottavat aina uutta tapaamista, vaikka mielestäni meillä ei ole ollut minkäänlaista kemiaa tai oikeastaan juuri mitään yhteistä.
Kahvilassa jos on oltu, niin miehet jos ovat ehdottaneet uutta tapaamista, olen mielelläni lähtenyt koska olen myös tuntenut yhteyttä. Ja kun eivät ole ehdottaneet, en ole itsekään tuntenut yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Näin syksyllä myös sienestystreffit toimivat hyvin. Tai jos ei tykkää sienestää, niin vaikka mustikkametsään sitten. Enkä minä kävelytreffeillekään mi nekään Manskulle tai Espalle lähtisi, vaan vaikka Nuuksioon tai Keskuspuistoon.
N44, sissi/tiedustelija
En lähtisi edes tutun kanssa treffeille jonnekin mustikkametsään. Ei vaan toimisi. Tosin enpä muutenkaan tykkää kykkiä jossain mustikkamättäillä. Ja tykkään siitä, että treffeille vähän laittaudutaan - tuulipuku ja kumisaappaat ei ainakaan itselläni vaan toimi tällaisissa tilanteissa. ja puhumattakaan siitä, miten idioottimaisen kuvan sellainen ihminen antaa itsestään, joka ehdottaa tuntemattoman tai edes etäisen puolitutun kanssa ekoja treffejä jonnekin metsään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ajattelin täältä löytäväni muita kohtalotovereita, joilla myös itsetunnon ja myös kunnon kanssa haasteita.
Ap
Ei ole ap edellinen kommentoija.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ap
Ei ole ap edellinen kommentoija.
-Ap
Miksi esität olevasi Ap, vaikka et ole?
Vierailija kirjoitti:
Eräs mies ehdotti minulle ensitreffejä kuntosalilla, jossa oli iltaisin personal trainerina. Olin käynyt viimeksi salilla lukion liikuntatunneilla. :) Liikun paljon, mutta sali on minulle täysin vieras maailma. Kerroin hänelle tämän ja että koe ajatuksen tästä syystä epämukavana. No hän ehdotti sitten kävelytreffejä, johon suostuin. Ihan hyvin ne treffit meni ja johti parisuhteeseen. Jos ap koet kävelytreffit epämiellyttäviksi, niin ehdota itse jotain muuta. Jos mies on kiinnostunut, niin kyllä hän varmasti ehdottaa toisenlaisia treffejä, jos toteat, että treffaisit mieluummin toisenlaisissa merkeissä.
No kiva että lopulta homma toimi, mutta itselläni pisti silmään tuo, että mies halusi treffit omalle (mukavuus)alueelleen - itselleni just tällainen olisi turn off, että toinen ehdottaa treffejä, jotka eivät häneltä vaadi mitään panostamista, ei edes paikalle tulemista, kun on jo siellä valmiina. Tosin enpä keksi muutenkaan huonompaa paikkaa treffeille kuin kuntosali, jossa on ähkiviä ihmisiä hikisissä treenivaatteissa ja itsekin pitää tulla paikalle verkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Menkää kävelemään ahtaita portaita niin toisesta näkee edes perseen
Ei nää Tinder-miehet jaksa kiivetä portaita eikä niiden läskiperseissä/rusinaperseissä ole mitään nähtävää.
Mä käyn yksin kahvilassa. Olen ratkaissut näin miesongelman. Mitä mä sellaisella, kun yksin saa tilata mitä haluaa eikä tarvitse kuunnella sen marinaa tyhjätaskuisuudestaan ja siitä, että eilinenkin pulla maksoi herranjestas euron!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ap
Ei tämä ole ap. Palstan persaukisia ikineitsytsetiä suututtaa tämä aihe, koska he haluavat ilmaiset treffit ja niiden päätteeksi seksiä.
Kävely on valtaosalle ihan normaali osa arkea, ei liikuntasuoritus. Itsetunnosta: suurimman osan ajasta käytän väljiä, pitkiä ulkotakkeja, joissa ei paljon vartalon muoto erotu vaikka vyöllä vyötärön merkitsisikin. Viihdyn niissä, mutta treffeille valitsisin aika toisenlaisen asun.
Nainen, ei ap
Kävellessä ei pysty puhumaan ja kuuntelemaan. Ihmisaivot on rakennettu tekemään yhtä asiaa kerrallaan ja kävellessä se on tasapainon ylläpitäminen ja esteiden väistely.
Yhtä tyhjän kanssa treffit, joista ei jää mieleen muuta kuin 10 000 askelta. Eikä nuo mieslyllleröt, jotka on ikänsä ajaneet polttomoottorivoimalla, edes jaksa viittätuhatta askelta. Ne hengästyy ja jää jälkeen ja alkaa kitistä.
Jos on hyvät tissit niin viedään pelaamaan bilistä, hyvä pylly niin keilaamaan.
on sit ainakin miehellä näköala kohdallaan.