Kävelytreffit eivät vain toimi
Ennen kuin aloitin deittailun ihmettelin joidenkin jyrkkää mielipidettä siitä, että kävelytreffit eivät ole treffit. Nyt kuitenkin tajuan. Minulle on ihan sama maksaako mies puolestani vai ei, voin aivan hyvin maksaa itse, jos mennään kahville. Kyse ei ole siitä.
Ongelma on siinä, että toisesta näkee lähinnä sivuprofiilin, jos sitäkään, kun kävellään. Ei näe toisen eleitä eikä ilmeitä, eikä ihastusta pääse syttymään. Vaikka istuttaisiin sitten jollekin puiston penkille, niin ei siinä olla vastakkain.
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Tänään kansallispuistoon monen tunnin kävelytreffeille. Ne on ihan parhaita treffejä.
M52
Ei ainakaan ekoiksi treffeiksi. Vakiintuneet parit voi tietysti retkeillä yhdessä, se on ihan kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin haluan pukeutua treffeille viehättävästi enkä suunnitella asuani sen mukaan, että on helppo kävellä räntäsateessa.
Lähtökohtaisesti kävelytreffeilleei varmaan lähdetä huonolla kelillä.
No minulla ainakin on miehet ehdottaneet kävelytreffejä talvipakkasilla.
Samoin. En ole näille lähtenytkään.
Tutkimustenkin mukaan treffit onnistuvat todennäköisimmin, kun niillä nautitaan lämmintä juomaa. Tosin ehkä pari kk Suomen kesästä voi olla myös viileä juoma ok. Tästähän on ihan tieteellistä tutkimusta tehty, millaiset treffit toimii. Esim. punainen paidan väri on tutkitusti hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Oikea syy on kuitenkin ettei läskit jaksa lyllertää kuin 50 metriä.
Ajatella, ja onneksi ollaan kahvilan sijaan kävelytreffeillä niin sinäkin voit sivuprofiilisi kanssa pinkaista vaikka juoksuun ja pois ahdistavasta tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei käy muuten ikinä kahviloissa, ei treffitkään kahvilassa ole luontevia. Samoin jos ei koskaan kävele, kävelytreffit tuntuvat oudoilta.
Jos ei ikinä jousta, ei parisuhdettakaan synny.
Oon lyhyt nainen ja kävelen luonnostani miehiä hitaammin.Kävelytreffit näyttää hyvin tajuaako mies tämän ja osaako ja haluaako siis katsoa tarpeitani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään kansallispuistoon monen tunnin kävelytreffeille. Ne on ihan parhaita treffejä.
M52
Ei ainakaan ekoiksi treffeiksi. Vakiintuneet parit voi tietysti retkeillä yhdessä, se on ihan kivaa.
Ei ole ekat treffit. Vaikka ekat treffitkin olivat metsässä marjaämpäri kädessä. Naisen ehdotuksesta.
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin haluan pukeutua treffeille viehättävästi enkä suunnitella asuani sen mukaan, että on helppo kävellä räntäsateessa.
Lähtökohtaisesti kävelytreffeilleei varmaan lähdetä huonolla kelillä.
Mitä vikaa pakkasella kävelemisessä? Ellei nyt ole -20 tai kylmempää.
Sepä se ja pelkästään sana lenkki oksettaa.🤮
Yleensä Tinderin perus Juha laittaa: moi, mitä kuuluu ja sit mennäänkö lenkille?
Tollasen kanssa ei mennä mihinkään ellei sytytä hauskaa ja hyvää keskustelua ja ole nuoremman Dolph Lundgrenin näköinen. Eli joku tosi ihana.