Kävelytreffit eivät vain toimi
Ennen kuin aloitin deittailun ihmettelin joidenkin jyrkkää mielipidettä siitä, että kävelytreffit eivät ole treffit. Nyt kuitenkin tajuan. Minulle on ihan sama maksaako mies puolestani vai ei, voin aivan hyvin maksaa itse, jos mennään kahville. Kyse ei ole siitä.
Ongelma on siinä, että toisesta näkee lähinnä sivuprofiilin, jos sitäkään, kun kävellään. Ei näe toisen eleitä eikä ilmeitä, eikä ihastusta pääse syttymään. Vaikka istuttaisiin sitten jollekin puiston penkille, niin ei siinä olla vastakkain.
Kommentit (249)
En saanut lainattua, mutta edeltävälle kommentoijalle. Kyllä, helpommin ja nopeammin, mutta huomattavasti kalliimpaa on käydä ammattilaisella. Yksi kahvi maksaa 4 € ja ravintolakäynti 30 €, mutta ammattilainen 200-300 €. Siksi jotkut miehet koettelevat tuuriaan.
Ensin kävelylle. Jos jutteluseura siinä natsaa, niin kahville/syömään. Jos siinä alkaa vatsanpohjassa kutitella, niin paneskelemaan. Tuo toimii minulla.
Kukaan ei halua Suomessa nähdä mitään vaivaa ja epämukavuutta ja siksi toisen ihmisen silmiin katsomista vältellään, mikäs sen parempi tapa tähän kuin rinta rinnan kävely ilmaiseksi luonnossa.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman km kävelytreffi on erinomainen suodatin sille että kandidaatti liikkuu joten todnäk hyvässä kunnossa l. hyvännäköinenkin
Vaikka olen ylipainoinen, kävelen helposti muutaman kilometrin, mutta ei se minusta hyvännäköistä tee.
Itse tykkäisin enemmän kävelytreffeistä( luontopolku,nähtävyydet tms.) kuin istua vastakkain ehkä välistä hiljaisia hetkiä kokien kahvilan pöydässä.
Oon samaa mieltä. Kahvilatreffit parasta. Pääsee nopeasti pois paikalta kahvikupposen jälkeen jos ei natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Voitteko kuvitella: tänä kesänä oltiin sovittu TInderissä erään 5-kymppisen miehen kanssa, että tavataan. Hän ehdotti, että mennään kävelylle. Just sinä päivänä oli koko päivän aika kova sade lähes koko päivän. Ehdotin sitten, että käydään lounaalla kiinalaisessa buffetissa ja että minä voin tarjota. Hän suostui tähän. Luulin, että hän kuitenkin maksaa ainakin omansa, mutta hän antoi minun maksaa hänkin buffetin 17€!!! Ja itse olen häntä 10 vuotta nuorempi. Jotenkin se tilanne oli niin absurdi, että minä tarjoan itseäni 10 vuotta vanhemmalle 5-kymppiselle miehelle lounaan ensitreffeillä! Sen miehen olisi kuulunut mielestäni tarjota minulle siitäkin huolimatta, että hän ehdotti alkuun ilmaisia treffejä. En todellakaan lähde kävelylle sateessa. Hän vieläpä olisi halunnut tavata minut uudelleen, mutta minä en.
Aivan järkyttävää. Minulla on myös kokemusta tästä, että miehet nykyään maksattavat naisella treffit. Naiset ovat monesti se anteliaampi osapuoli suhteissa kaikin tavoin. Myös rahallisesti. Itsellänikin on kokemusta tästä. Se kyllä tappaa kaiken romanttisen ja seksuaalisen kiinnostuksen. Ihan kuin olisi saanut jättiläislapsen vaivoikseen.
Vierailija kirjoitti:
Juuri se on kävelytreffien pointti, että siinä ei olla vastakkain tuijottamassa toisia ja muut ihmiset kuuntelemassa vieressä.
Kävelytreffit toimii jos teillä on keskustelukemiaa.
Ekoilla treffeillä kävely jossain kivassa paikassa on ihan paras idea. Nimenomaan se, että saa rauhassa ilman häiriöitä jutella, jos ja kun on tarkoitus tutustua. Jos ei juttelu suju, vaan tuntuu väkinäiseltä, niin silloin ei keskinäinen kemia ole kohdallaan, eikä kannata sopia toisia treffejä. Ja jos haluaa toista silmiin tuijotella, niin voihan sitä välillä reitin varrella pysähdelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri se on kävelytreffien pointti, että siinä ei olla vastakkain tuijottamassa toisia ja muut ihmiset kuuntelemassa vieressä.
Kävelytreffit toimii jos teillä on keskustelukemiaa.
Ekoilla treffeillä kävely jossain kivassa paikassa on ihan paras idea. Nimenomaan se, että saa rauhassa ilman häiriöitä jutella, jos ja kun on tarkoitus tutustua. Jos ei juttelu suju, vaan tuntuu väkinäiseltä, niin silloin ei keskinäinen kemia ole kohdallaan, eikä kannata sopia toisia treffejä. Ja jos haluaa toista silmiin tuijotella, niin voihan sitä välillä reitin varrella pysähdelläkin.
Olen sama ja jatkan vielä, että puhun tosiaan ekoista treffeillä. Kun edelleen olen sitä mieltä, että ekaa kertaa tavatessa ihan kaikkein tärkeintä on se rauhassa juttelu.
Toisella kertaa voi sitten vaikka lähteä syömään, kun on todettu, että yhdessä on luontevaa olla. Silloin voidaan istua vastakkain tuntikaupalla ja tuijottaa toista silmiin.
On toiminut oikein hyvin.
Välillä voi pysähtyä istumaan vastakkain, kallioille, puunrungoille ruohikolle.... penkkejä ei tarvita.
Eväät sovitusti mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka ole muuta vaihtoehtoa kuin kävely-/ kahvittelutreffit? Miten olisi kulttuuritreffit jossain mielenkiintoisessa paikassa? Siinä ehtii katsella toistakin, mutta ei tarvitse ahdistua tuijotuksesta.
Minä olen kyllä käynyt monta kertaa ensitreffeillä taidemuseossa jos kulttuuriin on ollut yhteistä kiinnostusta, sen jälkeen voi sitten mennä kahville.
Toki baari- tai kävelytreffeilläkin olen ollut. Baaritreffeistä kyllä tuli aikamoisia ryyppyreissuja. Se, että suoraan mennään kahville ei kyllä minulle oikein maistu, jos ei yhtään tunneta aiemmin.
Yleensä kyllä pidän sellaisista treffiaktiviteeteista, jotka ovat molempien mukavuusalueella.
M53
Vierailija kirjoitti:
Kävelytreffien sijaan voisi vaikka maalata yhdessä aidan tmv. Siinä näkisi, miten yhteistyö toimii. Ja näkisi muutakin kuin sivuprofiilin.
Ulkohuussin tyhjentäminenkin yhdessä - toimii !
Kävelytreffit olisi hyvä idea. Paha kun ei itselle tullut mieleen kun nuorempana treffailin. Ongelma noissa kahvilatreffeissä oli se, että naiset otti hiljaiset hetket niin isona epäonnistumisena. Muistan, kun yksikin nainen jo ennen treffejä töksäytti, että treffeillä ei saa sitten olla hiljaisia hetkiä. Melkoiset paineet vähän epävarmalle nuorukaiselle. Pakkohan se oli treffeille silti yrittää, kun kerran mahdollisuus tuli, vaikka miten hirvitti. No ei niitä treffejä koskaan tullut, nainen ghostasi ennen kuin sinne asti päästiin.
Miten olikin niin huono säkä naisten kanssa, kylmiä ja itseään täynnä olevia prinsessoja. Olisi tavannut sellaisen hiljaisen hissukkanaisen niin voisi nyt nauttia mukavasta perhe-elämästä. Mutta mä luovutin. Ajattelin, että pitäkää tunkkinne.
Vierailija kirjoitti:
En saanut lainattua, mutta edeltävälle kommentoijalle. Kyllä, helpommin ja nopeammin, mutta huomattavasti kalliimpaa on käydä ammattilaisella. Yksi kahvi maksaa 4 € ja ravintolakäynti 30 €, mutta ammattilainen 200-300 €. Siksi jotkut miehet koettelevat tuuriaan.
Mutta jos miestä panettaa tänään, niin deittailullahan voi mennä kuukausikaupalla, ennen kuin lopulta "saa" seksiä. Ja kuinka monet kahvit ja ravintolaillalliset on sitä odotellessa maksettu? Varmasti käy silloin niin, että yhden panon saamiseen menee yhteensä enemmän rahaa ja huonolla tuurilla jopa yli vuosi. Mutta niinhän sitä usein sanotaan, että kun säästää väärässä kohdassa, niin siitä joutuu sitten kärsimään. Jos heti maksaisi ammattilaiselle sen 200 euroa, saisi homman hoidettua heti. Sen sijaan moni tykkää nyhräillä viikkokausien viestittelyn, toistuvan kahvittelun ja loputtomien ravintolaillallisten kanssa? En tajua tätä logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos miestä panettaa tänään, niin deittailullahan voi mennä kuukausikaupalla, ennen kuin lopulta "saa" seksiä. Ja kuinka monet kahvit ja ravintolaillalliset on sitä odotellessa maksettu? Varmasti käy silloin niin, että yhden panon saamiseen menee yhteensä enemmän rahaa ja huonolla tuurilla jopa yli vuosi. Mutta niinhän sitä usein sanotaan, että kun säästää väärässä kohdassa, niin siitä joutuu sitten kärsimään. Jos heti maksaisi ammattilaiselle sen 200 euroa, saisi homman hoidettua heti. Sen sijaan moni tykkää nyhräillä viikkokausien viestittelyn, toistuvan kahvittelun ja loputtomien ravintolaillallisten
Mutta jos lykästää saa oikeuden lunastaa ilmaisia seksipalveluja joka päivä!
Vierailija kirjoitti:
Mies ajattelee aina kuinka paljon seksin hinta tulee suunnilleen maksamaan pitkällä aikavälillä. Keskimäärästä hintaa voi painaa alas käymällä pääsääntöisesti vain low effort- ensitreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Voitteko kuvitella: tänä kesänä oltiin sovittu TInderissä erään 5-kymppisen miehen kanssa, että tavataan. Hän ehdotti, että mennään kävelylle. Just sinä päivänä oli koko päivän aika kova sade lähes koko päivän. Ehdotin sitten, että käydään lounaalla kiinalaisessa buffetissa ja että minä voin tarjota. Hän suostui tähän. Luulin, että hän kuitenkin maksaa ainakin omansa, mutta hän antoi minun maksaa hänkin buffetin 17€!!! Ja itse olen häntä 10 vuotta nuorempi. Jotenkin se tilanne oli niin absurdi, että minä tarjoan itseäni 10 vuotta vanhemmalle 5-kymppiselle miehelle lounaan ensitreffeillä! Sen miehen olisi kuulunut mielestäni tarjota minulle siitäkin huolimatta, että hän ehdotti alkuun ilmaisia treffejä. En todellakaan lähde kävelylle sateessa. Hän vieläpä olisi halunnut tavata minut uudelleen, mutta minä en.
Sun ei olisi kannattanut tehdä mitään vastaehdotusta eikä varsinkaan sanoa, että sinä tarjoat. Vaan ainoastaan vain todeta, että siellä sataa varsin paljon koko päivän etkä halua kastumaan ulos. Ei mitään muuta. Olisi ollut miehen homma keksiä jotakin muuta. Itse en joka tapauksessa olisi varmaan antanut jatkoa miehelle, joka ei tuon vertaa mieti esim. naisen suojelua sateelta.
Surkeaa, että miehen effort on "tarjota" kävelyä sateessa, ja heti tulee naisen hommaksi keksiä jotakin edes vähän mukavampaa. Ja passata miehelle sitä murkinaa omasta kukkarostaan. Yök.
Tarjoan kävelytreffit! Tampataan yksityistietäni edestakaisin kuunnellen looppina A.Kelan biisiä mun täytyy kävellä näin.
-Toiveikas sinkku
Ihan sama mitä sanotaan, minä naisena rakastaisin kävelytreffejä!
Jos tarjoatte saadaksenne seksiä, niin tyhmiä olette. Eikö tuo hoituisi helpommin ja nopeammin menemällä maksullista seksiä tarjoavan asiakkaaksi?