Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävelytreffit eivät vain toimi

Vierailija
07.08.2025 |

Ennen kuin aloitin deittailun ihmettelin joidenkin jyrkkää mielipidettä siitä, että kävelytreffit eivät ole treffit. Nyt kuitenkin tajuan. Minulle on ihan sama maksaako mies puolestani vai ei, voin aivan hyvin maksaa itse, jos mennään kahville. Kyse ei ole siitä.

Ongelma on siinä, että toisesta näkee lähinnä sivuprofiilin, jos sitäkään, kun kävellään. Ei näe toisen eleitä eikä ilmeitä, eikä ihastusta pääse syttymään. Vaikka istuttaisiin sitten jollekin puiston penkille, niin ei siinä olla vastakkain.

Kommentit (249)

Vierailija
221/249 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua Suomessa nähdä mitään vaivaa ja epämukavuutta ja siksi toisen ihmisen silmiin katsomista vältellään, mikäs sen parempi tapa tähän kuin rinta rinnan kävely ilmaiseksi luonnossa.

Se, että tämä(kin) on saanut enemmän ala- kuin yläpeukkuja, osoittaa miten vieraantuneita todellisuudesta te(kin) olette.

Vierailija
222/249 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitteko kuvitella: tänä kesänä oltiin sovittu TInderissä erään 5-kymppisen miehen kanssa, että tavataan. Hän ehdotti, että mennään kävelylle. Just sinä päivänä oli koko päivän aika kova sade lähes koko päivän. Ehdotin sitten, että käydään lounaalla kiinalaisessa buffetissa ja että minä voin tarjota. Hän suostui tähän. Luulin, että hän kuitenkin maksaa ainakin omansa, mutta hän antoi minun maksaa hänkin buffetin 17€!!! Ja itse olen häntä 10 vuotta nuorempi. Jotenkin se tilanne oli niin absurdi, että minä tarjoan itseäni 10 vuotta vanhemmalle 5-kymppiselle miehelle lounaan ensitreffeillä! Sen miehen olisi kuulunut mielestäni tarjota minulle siitäkin huolimatta, että hän ehdotti alkuun ilmaisia treffejä. En todellakaan lähde kävelylle sateessa. Hän vieläpä olisi halunnut tavata minut uudelleen, mutta minä en. 

Jos tarjoatte saadaksenne seksiä, niin tyhmiä olette. Eikö tuo hoituisi helpommin ja nopeammin menemällä maksullista seksiä tarjoavan asiakkaaksi?

Totta, ja sama pätee naisiin: menkää oikeisiin töihin älkääkä odottako että miehet maksaa asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/249 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille: lopettakaa miehillä pelaaminen. Yksikään fiksu mies ei sellaista katsele hetkeäkään. Nähkää itse edes hieman vaivaa sen tutustumisen eteen. Jos odotatte, että "mies tekee aloitteen", niin ehkä tekee ehkä ei. Ehkä teki jo aloitteen, mutta olitte liian sokeita (tai itsekeskeisiä/omahyväisiä) ettekä edes huomanneet sitä.

Ai niin. Yksi pieni juttu vielä. Miksi oletatte, että mies antaisi heti kättelyssä kaiken, vaikka itse että anna mitään? Miksi yksikään mies näkisi vaivaa sellaisen naisen eteen, joka ei vastaa siihen vaivannäköön mitenkään? Tutustuminen on vuorovaikutusta. Ei passiivisen seinän kanssa synny mitään vuorovaikutusta. Ikinä.

Vierailija
224/249 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoan kävelytreffit! Tampataan yksityistietäni edestakaisin kuunnellen looppina A.Kelan biisiä mun täytyy kävellä näin.

-Toiveikas sinkku

Sopii, jos tarjoukseen sisältyy myös kilpailu, että kummalla pitää pokka kauemmin.

Treffi-genre on pitkään kaivannutkin uusia innovaatioita.

Vierailija
225/249 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten olikin niin huono säkä naisten kanssa, kylmiä ja itseään täynnä olevia prinsessoja. Olisi tavannut sellaisen hiljaisen hissukkanaisen niin voisi nyt nauttia mukavasta perhe-elämästä."

Ei tuo nyt ihan vain huonolta tsäkältä kuullosta vaan siltä että ihastuit aina niihin näyttäviin prinsessoihin, et hijaisiin hissukoihin.

Jos haluat hiljaisen hissukan niin pyydä treffeille hiljainen hissukka.

Vierailija
226/249 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ehdotin sitten, että käydään lounaalla kiinalaisessa buffetissa ja että minä voin tarjota. Hän suostui tähän. Luulin, että hän kuitenkin maksaa ainakin omansa"

Ehdotat että sinä tarjoat mutta sitten suutut kun toinen ottaa sen tosissaan? Vaikutat aika hankalalta ihmiseltä.

Vierailija
227/249 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole "kävelytyyppiä" niin varmaan näin. Ja jos ei ole"kahvittelijatyyppiä", niin varmaan se kahvilla istuminen ei toimi.

Siksi kaikkien aikojen nerokkain, ihmeellisin ja omaperäisin ehdotus onkin: "lähdetäänkö kahville vai kävelylle?"

Toimii useammin kuin ei toimi.

Vierailija
228/249 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saanut lainattua, mutta edeltävälle kommentoijalle. Kyllä, helpommin ja nopeammin, mutta huomattavasti kalliimpaa on käydä ammattilaisella. Yksi kahvi maksaa 4 € ja ravintolakäynti 30 €, mutta ammattilainen 200-300 €. Siksi jotkut miehet koettelevat tuuriaan.

Mies ajattelee aina kuinka paljon seksin hinta tulee suunnilleen maksamaan pitkällä aikavälillä. Keskimäärästä hintaa voi painaa alas käymällä pääsääntöisesti vain low effort- ensitreffeillä.

Annat aika huonon ja sydämettömän kuvan miehistä.

Vierailija
229/249 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä toimi, oli covid-aika eikä muuta voinut. Nyt asuttu yhdessä jo muutama vuosi.

Vierailija
230/249 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille: lopettakaa miehillä pelaaminen. Yksikään fiksu mies ei sellaista katsele hetkeäkään. Nähkää itse edes hieman vaivaa sen tutustumisen eteen. Jos odotatte, että "mies tekee aloitteen", niin ehkä tekee ehkä ei. Ehkä teki jo aloitteen, mutta olitte liian sokeita (tai itsekeskeisiä/omahyväisiä) ettekä edes huomanneet sitä.

Ai niin. Yksi pieni juttu vielä. Miksi oletatte, että mies antaisi heti kättelyssä kaiken, vaikka itse että anna mitään? Miksi yksikään mies näkisi vaivaa sellaisen naisen eteen, joka ei vastaa siihen vaivannäköön mitenkään? Tutustuminen on vuorovaikutusta. Ei passiivisen seinän kanssa synny mitään vuorovaikutusta. Ikinä.

Siksi, koska naiset ja miehet ovat erilaisia. Takana on pohjimmiltaan myös biologia. Naiset myös hyvin harvoin etsivät mitään irtoseksiä. Vaivannäöllä mies voi osoittaa, että ei ole vain helpon seksin perässä.

Vierailija
231/249 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitteko kuvitella: tänä kesänä oltiin sovittu TInderissä erään 5-kymppisen miehen kanssa, että tavataan. Hän ehdotti, että mennään kävelylle. Just sinä päivänä oli koko päivän aika kova sade lähes koko päivän. Ehdotin sitten, että käydään lounaalla kiinalaisessa buffetissa ja että minä voin tarjota. Hän suostui tähän. Luulin, että hän kuitenkin maksaa ainakin omansa, mutta hän antoi minun maksaa hänkin buffetin 17€!!! Ja itse olen häntä 10 vuotta nuorempi. Jotenkin se tilanne oli niin absurdi, että minä tarjoan itseäni 10 vuotta vanhemmalle 5-kymppiselle miehelle lounaan ensitreffeillä! Sen miehen olisi kuulunut mielestäni tarjota minulle siitäkin huolimatta, että hän ehdotti alkuun ilmaisia treffejä. En todellakaan lähde kävelylle sateessa. Hän vieläpä olisi halunnut tavata m

Vaikka tienaisin enemmän kuin mies, niin miehen pitää olla mies ja naisen nainen

Vierailija
232/249 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea syy on kuitenkin ettei läskit jaksa lyllertää kuin 50 metriä. 

Eihän se mikään muu syy tietenkään voi läskihullulle olla.

Vierailija
233/249 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa siinä, että miehen aloitteiden varaan ei kannata omaa deittailua jättää, vaan naisen kannattaa tehdä aloite kiinnostavalle miehelle. Mutta miesten kannattaa myös ymmärtää se, että jos kiinnostava nainen ei tee aloitetta, se ei todennäköisesti johdu siitä, että nainen olisi passiivinen, vaan naista ei yksinkertaisesti kiinnosta (ainakaan tarpeeksi). Ja jos vuorovaikutustilanteessa nainen on passiivinen, se ei tarkoita sitä, että hän "ei halua nähdä vaivaa", vaan se kertoo siitä, että teillä ei synkkaa - ette ehkä oikein ole samalla aaltopituudella. Jos nainen jää odottamaan, tekeekö mies aloitteen, ja jos hän kuitenkin sen aloitteen tullessa on halukas tapaamaan, on kyse todennäköisesti siitä, että mies oli "jossain määrin kiinnostava" tai nainen ei ollut varma, olisiko mies mahdollisesti kiinnostava vai ei. Epäselvät tapaukset jäävät roikkumaan ja niitä jäädään arpomaan. Kiinnostavien kohdalla tällaista ei tehdä, vaan kyllä oikeasti kiinnostunut nainenkin yleensä tekee aloitteen. Toki jotkut eivät silti tee, mutta tätä ei voi yleistää kaikkiin.

Vierailija
234/249 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana kahdet sienestystreffit ja yhdet leffatreffit. Minä pyysin naista leffaan, joten hain hänet kotoa, maksoin liput, herkut, ruuat leffan jälkeen ja vein deitin kotiin lopuksi. Kertaakaan ei edes keskusteltu maksamisista ja minusta se meni juuri kuten pitääkin. Ihmettelen vähän sitä miesten vinkumista kustannuksista. Kelan masseillako sitä elellään?

T. Old school man

Vierailija
235/249 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten olikin niin huono säkä naisten kanssa, kylmiä ja itseään täynnä olevia prinsessoja. Olisi tavannut sellaisen hiljaisen hissukkanaisen niin voisi nyt nauttia mukavasta perhe-elämästä."

Ei tuo nyt ihan vain huonolta tsäkältä kuullosta vaan siltä että ihastuit aina niihin näyttäviin prinsessoihin, et hijaisiin hissukoihin.

Jos haluat hiljaisen hissukan niin pyydä treffeille hiljainen hissukka.

Ei, tämä oli sitä aikaa, jolloin ei ollut Tinderiä, treffeille mentiin sokkona, ei tiennyt minkänäköinen nainen oli vastassa. Ihan taviksia olivat ulkonäöltään, ne jotka tapasin. 

Ja sitä mentiin sellaisten naisten kanssa treffeille, jotka vastasivat deitti-ilmoon. Ei ollut hissukkanaisten ilmoja, joihin vastata, vain naisten jotka vaativat mieheltä sitä sun tätä (kuten nykyään).

Vierailija
236/249 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin haluan pukeutua treffeille viehättävästi enkä suunnitella asuani sen mukaan, että on helppo kävellä räntäsateessa.

Lähtökohtaisesti kävelytreffeilleei varmaan lähdetä huonolla kelillä.

Vierailija
237/249 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet paahtavat eteenpäin treffeilläkin kuin pikakävelijät. Ei siinä kuule mitä toinen sanoo, eikä kaupungissa voi katsoa muualle kuin eteenpäin. Hauan nähdä toisen kasvot kun keskustellaan, sillä ilmeet paljastavat heti onko kiinnostusta vai ei.

Vierailija
238/249 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samoilla linjoilla ap:n kanssa. Kannattaa myös muistaa, että Suomessa joskus marraskuu-maaliskuu välisenä aikana on yleensä niin huonot kelit, että minun mielestäni ainakaan ei ole kovin romanttista kövellä toppatakkiin ja pipoon ja huppuun hautautuneena. Miten voi edes olla, että tuo olisi jonkun mielestä kivempaa kuin se, että käydään vaikka lounaalla tai kahvilla.

Osalle kävely ja siinä juttelu voi olla rennompaa ja helpompaa, kuin toisen tuijottaminen kahvilassa tai lounaalla. Osa vaan jännittää enemmän, kuin toiset. Ehkä kuitenkin tärkeämpää on se, kuinka luontevaa treffikumppanin kanssa oleminen on, oli se sitten kävely merenrannassa tai lounas jossain.

Jep joo ja jännittäjä hengästyy helpommin ja alkaa puuskuttaa ja sekoaa sanoissaan antaen itsestään oudon kuvan. Monta puolta asiassa...

Vierailija
239/249 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä toimi, oli covid-aika eikä muuta voinut. Nyt asuttu yhdessä jo muutama vuosi.

Hauska kuulla, että toimi ja että olette yhdessä. Covid ajalta minullakin useista kävelytreffeistä yhden henkilön kanssa ja todellakin toimi, vaikka tiemme erkanivatkin. Ero tuskin johtui kävelytreffeistä, sillä hän niitä taisi ehdottaa.

Vierailija
240/249 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kansallispuistoon monen tunnin kävelytreffeille. Ne on ihan parhaita treffejä.

M52