Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan ollut paikalla kun eläin lopetetaan?

Vierailija
06.08.2025 |

Eläinlääkärin luona siis.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla lopettamaan teidän eläimet, siististi, nopeasti, ja halvalla. Laita yhteystietosi palstalle!

Vierailija
82/85 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaiseen kysymykseen: ei aina suju rauhallisesti. Nukutusaine aiheuttaa pahoinvointia ja varsinainen lopetusaine saattaa aiheuttaa kouristelua. Lisäksi arka ja panikoituva kissa saattaa hätääntyessään alkaa riehua.

Minulla on ollut kissoja "aina". Yhtä kertaa lukuunottamatta ovat sujuneet rauhallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hin sitä eläinlääkäriä siinä tarvitaan?!

Ihan normi hommaa.

Aivan totta.

Vierailija
84/85 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän oman kissan, olivat vanhoja ja sairaita.

Vierailija
85/85 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläin pitää ottaa sillä oletuksella, että KOKO MATKA kuljetaan yhdessä, kuolemaan asti. Sellaiset ihmiset ovat surkeita pelkureita jotka pettävät lemmikkinsä, jos eivät ole paikalla, pidä sylissä tai tassusta kiinni kuoleman tullessa.

Lemmikille me ollaan koko maailma. Lemmikki ei ansaitse kuolla peloissaan vieraiden ihmisten käsissä.

Tämä on mun mielestä nyt turhan syyllistävää tekstiä. Olen itse ollut paikalla oman lemmikin lopettamisessa ja olen kiitollinen, että pystyin siihen, mutta ymmärrän kyllä, etteivät kaikki pysty. Ei sen lyhyen hetken poissaolo kuitenkaan pyyhi pois sitä, että lemmikistä on pitänyt huolta sen koko elämän ajan, sehän on kuitenkin kaikkein tärkeintä. 

Olen eri mieltä. Tämäkin asia on mietittävä jo silloin kun lemmikin ottoa harkitsee. Jos ei "pysty" olemaan paikalla oman lemmikin lopetuksessa, ei ota lemmikkiä. Se on niin yksinkertaista. Lemmikin omistajalla on monia velvollisuuksia, joihin on pystyttävä, ja tämä on niistä tärkein. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi