Onko kukaan ollut paikalla kun eläin lopetetaan?
Kommentit (85)
Olen, joskin kotona koska tilasin eläinlääkärin kotikäynnille.
Mä oon ollut siinä luulossa, että suurin osa on paikalla, kun lemmikki lopetetaan
Juu useampaankin otteeseen. Haluatko tietää jotain?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollut siinä luulossa, että suurin osa on paikalla, kun lemmikki lopetetaan
Ja niin pitäiskin olla. Käpälä kädessä, silittäen ja jutellen.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö se aina niin että eläin nukahtaa rauhallisesti?
Käspäset isketään lätkällä kuoliaiksi, kukaan ei pitele niiden pienoista kättä. Kyynel!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä menee. Ensin saa nukutuslääkettä ja sen jälkeen lopetukseen lääkettä.
Olen ollut, kissoja/koiria/hevosia. Lopetettu eläinlääkärissä, kotona ja teurastamolla. Nukuttamalla/eutanasia, ampumalla ja kuolee ne välillä itsestäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut, kissoja/koiria/hevosia. Lopetettu eläinlääkärissä, kotona ja teurastamolla. Nukuttamalla/eutanasia, ampumalla ja kuolee ne välillä itsestäänkin.
Kumman itse ottaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
Seuraava kissa kyllä lopettaa sitten ampumalla kun edellinen nukutettiin ja alkoi armoton rimpuilu ja rääkäisy kun huomasi että jokin on pielessä ennenkuin meni taju.
Olen ja olen itsekin lopettanut eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut viiden oman lemmikin lopetuksessa mukana ja kaikki ovat menneet rauhallisesti. Myös kuulemma kuudennen kohdalla, joka sai yöllä tehohoidossa pahat komplikaatiot ja jouduttiin (olin antanut tähän kirjallisen luvan) tekemään hätäeutti niin, etten ehtinyt paikalle.
Tuotantoeläinpuolella olen nähnyt melko rajujakin tapauksia, mutta se touhu nyt muutenkin on rumaa alusta loppuun.
Olen kaksi lemmikkiä saatellut sylissä viimeiselle matkalle.
Meillä molemmat kerrat meni hyvin, nukahtivat nopeasti nukutukseen ja sitten pistettiin lopetusaine.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava kissa kyllä lopettaa sitten ampumalla kun edellinen nukutettiin ja alkoi armoton rimpuilu ja rääkäisy kun huomasi että jokin on pielessä ennenkuin meni taju.
Tämä näin.
On.