Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku vetää WC pöntön kansi auki?

Vierailija
06.08.2025 |

En voi käsittää, levittää turhaan pöpöjä. Mikä siinä on niin vaikeaa laittaa kansi kiinni, voiko joku kertoa.

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansi auki huuhtelevat tykkäävät vissiin hengittää e colia ja muita ulostepöpöjä. Ne muuten lentävät sieltä pöntöstä vesipisaroiden mukana usean metrin säteelle. Kiva kuorruttaa paskalla omat pyyhkeensä, hammasharjansa sun muun sälän, mitä vessassa usein säilytetään.

Sille on syynsä, miksi mm suositellaan, että vessaan lattiaa ei imuroida samalla imurilla, jota käytetään kodin muissa huoneissa. Ne paskapöpöt leviää sieltä sitten joka puolelle muuallekin asuntoon.

Tuskin monessakaan perheessä on eri imuri vessaa varten.

Vierailija
42/127 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/a/20-206537

Ja ihmetellään vielä, miten noro on niin yleistä.

Noro on yleistä, kun siitä on tullut yleisnimitys vatsataudille.

Mulla ei ole ollut koskaan noroa ja vatsatautia varmaan 2 krt elämässä. Enkä sulje hysteerisenä pöntön kansia. Kädet pesen aina vessassa käynnin jälkeen ja muutenkin kun tulen kotiin. Mutta ei se noro noista roiskeista tule. Kyllä silloin on muu hygienia hukassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaisi muuttaa muovikuplaan elämään. Pöpöhullu taas vauhdissa.

Pöpöhullu? En kyllä paskapisaroissa haluaisi oleskella ja säilyttää käsipyyhkeitä. Osa säilyttää hammasharjansakin vielä siinä sumussa 

Missä  v i t u n sumussa. Sä olet vainoharhainen.

Sinä olet sivistymätön moukka, jolla ei ole mitään käsitystä hygienasta.

Vierailija
44/127 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä pöpö-hulluja on työpaikoilla. Vedetään vessa kansi kiinni ja seuraavaa sitten odottaakin paskarantuinen pöpö-pönttö. 

En laita ikinä vetäessä kiinni, ei ole sairauksia ollut, eikä meillä lennä sieltä ulos mitään. Meillä pestään sitä pönttöä usein, enempi haittais ne liat kannessa. Jos tulee vieraita saatetaan laittaa se kansi kii muodon vuoksi.

Vierailija
45/127 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua inhottaa eräs vieraani , käy minun vessassani ja vetää sen kansi auki.

Vierailija
46/127 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansi auki huuhtelevat tykkäävät vissiin hengittää e colia ja muita ulostepöpöjä. Ne muuten lentävät sieltä pöntöstä vesipisaroiden mukana usean metrin säteelle. Kiva kuorruttaa paskalla omat pyyhkeensä, hammasharjansa sun muun sälän, mitä vessassa usein säilytetään.

Sille on syynsä, miksi mm suositellaan, että vessaan lattiaa ei imuroida samalla imurilla, jota käytetään kodin muissa huoneissa. Ne paskapöpöt leviää sieltä sitten joka puolelle muuallekin asuntoon.

Pointti olikin se, että ei vessa tarvitse imuroida. Sen voi suihkuttaa puhtaaksi.

Vierailija
47/127 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juma sä olet sairas. Eri imuri vessan lattialle. Et voi olla tosissasi. Miten sä pystyt käymään kodin ulkopuolella koskaan tai yöpyä hotellissa? 

Vierailija
48/127 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan varmistaa, että kaikki menee viemäriin ja mitään vauhtiruntuja ei jää.

Sen kannen voi avata ja kurkata sisälle huuhtelun jälkeen. Uusavuttoman hätähuuto.

Sitten tarvittaessa peset pöntön ja ruiskutat pöpöjä ympäriinsä.

Vierailija
49/127 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua koskea siihen saastaiseen kanteen.

Kädet pestään joka tapauksessa vessakäynnin jälkeen huolellisesti.

Lisäksi käteen voi ottaa arkin puhdasta paperia. Ei tule suoraa ihokontaktia. En koske paljain käsin julkisen vessan nuppiinkaan.

Vierailija
50/127 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kutsu kylään, jos ei käsitystä perushygieniasta. Itse en halua kuivata illalla kasvoja tai pestä hampaita hammasharjalla, johon lentää pöntöstä pöpökuorrutus.

Vierailija
51/127 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaisi muuttaa muovikuplaan elämään. Pöpöhullu taas vauhdissa.

Pöpöhullu? En kyllä paskapisaroissa haluaisi oleskella ja säilyttää käsipyyhkeitä. Osa säilyttää hammasharjansakin vielä siinä sumussa 

Missä  v i t u n sumussa. Sä olet vainoharhainen.

Sinä olet sivistymätön moukka, jolla ei ole mitään käsitystä hygienasta.

blaa blaa blaa, usko kaikki mitä luet. 

Vierailija
52/127 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti olikin se, että ei vessa tarvitse imuroida. Sen voi suihkuttaa puhtaaksi.

Ei voi ilman viemäriä...

Vierailija
53/127 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne haluaa paskaa hammasharjoihinsa

Meillä ei ole hammasharjat pöntön vieressä, ihan eri puolella lavuaari minulla joskus, mies pitää aina kaapissa.

Vierailija
54/127 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee heti mieleen mielikuva näistä pöpökammoisista kalpeista hysteerikoista, jotka näyttävät muutenkin siltä, että ovat kuolemassa johonkin puutostautiin. Kiitos päivän nauruista. Jatkakaa sekoiluanne. 

Vierailija
55/127 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä inhottaa minuakin... Kuinka ilmaista kohteliaasti, että kansi kiinni?

Vierailija
56/127 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kakkakummina mukana kun tuon tiedät?

Vierailija
57/127 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei juma sä olet sairas. Eri imuri vessan lattialle. Et voi olla tosissasi. Miten sä pystyt käymään kodin ulkopuolella koskaan tai yöpyä hotellissa? 

Onko ihmiset todella näin uusavuttomia ja tyhmiä? Ei vessan lattiaa tarvitse imuroida. Sen voi suihkuttaa puhtaaksi ja pestä pesuaineella ja vessan siivoamiseen tarkoitetulla välineillä, joilla ei hinkata muuta asuntoa.

Ihan oikeasti. Menkää takaisin apukouluun.

Vierailija
58/127 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kakkakummina mukana kun tuon tiedät?

Kyllä sen kuulee meneekö kansi kiinni vai ei. Ja näkee, jos menee seuraavana vessaan.

Vierailija
59/127 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä inhotat minua. Kuuntelet vessassa asioivaa vierastasi. Hyi olkoon miten perverssiä. 

Vierailija
60/127 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi, meillä ei ole vessassa lattiakaivoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme