Inhottaako sinua ihmisten hajut?
Kommentit (56)
En mä haistele ihmisiä, on sullakin tavat
Todellakin. Rasvainen pesemättömyyden haju on ihan kammottava.
No en tiedä ehkä mulla on toimimaton nenä mutta ei ole oikeestaan koskaan häirinnyt muiden hajut paitsi jotkut sellaset elämänhallintaongelmaiset jotka ei oo koskaan käyneet suihkussa tms
Pesemättömien vaatteiden haju. Eivätkä välttämättä siis näytä mitenkään rapasilta, mutta haisevat pitkään seisseelle lialle.
Kaikki, mutta eniten vtuttaa selkeä epähygienisyys. Kuvottaa tunkkainen hengitys, pesemättömät hiukset, kainalohiki, kehon hiki. Jalkahiki for sure. Alapää ja nivushajuja en viitsi edes mainita, ne kuvottaa ylettömästi!
Ei. Tai kyllä ne teolliset hajut.
Pukkarissa haisee erilainen hiki eri ihmisillä. Osan hiki on epämiellyttävä, mutta ei aiheuta oireita.
Istut bussissa. Vahva vanhan viinan haju, kuset housussa. Tai liian pitkään samaa hajuvettä käyttävä ihminen. Jonka nenä on niin turtunut hajuun, että ihminen suihkuttaa sitä 10 kertaa joka aamu päälleen, haistamatta itse käryä.
Noi kaks on kamalia.
Tupakan polton lopettamisen jälkeen hajuaisti parani huimasti. Valitettavasti suurin osa hajuista oli sellaisia joista ei olisi ollut niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
En mä haistele ihmisiä, on sullakin tavat
Ei sitä tarvitse mitenkään erikseen "haistella", jos joku haisee ja tämä "haistelija" omaa terveen hajuaistin. Toki hajuaistikin on muiden aistien tavoin yksilöllinen, eikä sille voi mitään. Ja usko pois, olet onnekas jos sinulla ei ole herkkiä/ yliherkkiä aisteja. Olisi paljon helpompaa, jos ei aistisi lähes kaikkea tosi voimakkaasti...Itselläni tuo "vika" ollut lapsesta asti.
Hienhaju joka leijuu metrejä henkilön mentyä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nivushajuja?
Elinhaju, ihan perseenhaju ja pallihiki. Menkkalöyhkä. Pyyhkimättömyyden ja pesemättömyyden löyhkä. Jos joku kuvittelee ettei alapäätä muut haista, niin kuvittelevat väärin.
Oliskin vaan muiden hajut, mutta kun omatkin😆 Ja kyllä, ainakin yritän huolehtia hygieniasta mutta ajatus, että joku muu haistaa aiheuttaa häpeää...Ihan vaan, jos on syönyt jotain ja joku kokee sen hajun epämiellyttävänä.
voimakkaat hajuvedet saa voimaan pahoin, samoin huuhteluaineiden hajut.
Vierailija kirjoitti:
Elinhaju, ihan perseenhaju ja pallihiki. Menkkalöyhkä. Pyyhkimättömyyden ja pesemättömyyden löyhkä. Jos joku kuvittelee ettei alapäätä muut haista, niin kuvittelevat väärin.
Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣🤣Juu, on kyllä oikeasti kamalaa.
Kun ihmisen hiustenkin haju alkaa inhottaa minua, niin tiedän parisuhteen tulleen päätökseen. Kumpa olisin tajunnut tämän jo nuorena.
Päädyin baari-illan jälkeen tukevamman tytön kanssa sänkyyn ja... Ois pitänyt tajuta lähteä menemään vaatteiden vähentyessä.
Voi Jeesus mikä hien haju... No tiedänpähän tämänkin. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nivushajuja?
No nyt on oltava asiantuntija!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nivushajuja?
Monta päivää pesemättömät miehet ja naiset kyllä haisevat pahalle. Mutta semmonen puoli päivää pesemätön pylly, pillu, muna tai kainalot on ihan kiihottavaa. Koska olenhan bi.
Inhottaa se kun jotkut kuvittelevat peittävänsä sen paskan hajun uimalla hajuvesissä