Säälittelen tässä takapihan terassilla kerrostalossa asuvia
Kesäloma ja olut omalla terassilla. savustin savustaa briskettiä rannassa, robottileikkuri leikkaa nurmikkoa ja peipposet visertää vienosti. Käy vaan pikkasen sääliksi kerrostalossa bunkkeeraavat sääliöt.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Otsikosta saa sen käsityksen että säälittelet sellaisia, jotka asuvas takapihan terassilla kerrostalossa.
Hei, hei.
Juurikin niin. Hyvä että ymmärsit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa itse säälin suomessa asuvia ja kolea sää,täällä ympäri vuoden 30-34 ja coconut palmujen havinaa mutta kampai sullekkin.
Ihan liian kuumaa ja kosteaa. Hikouduhomo sinne.
Siinä se tuli. Näitä aloituksia tekee p ersy pjanmaalta. Äiteen vetoisen mökin uuninpankolta 😂
Kerrostalossa keskustassa asuvana on juniorijalkapallokentän kokoinen aurinkoinen sisäpiha, jossa useita grillejä ja tuoliryhmiä. Kaikki palvelut lähellä, suosittu bändi tekee soundcheck tuossa nurkan takana iltaa varten, rantaan parisataa metriä. En mä oikein tiedä mitä sä säälit.
Mulla on oma terassi ja pieni piha, vaikka on kerrostalo. Kyllä näitä ihan keskustan ulkopuolella on.
Helsingissä Haagassa tämä.
Vierailija kirjoitti:
Otsikosta saa sen käsityksen että säälittelet sellaisia, jotka asuvas takapihan terassilla kerrostalossa.
Hei, hei.
Samaa ihmettelin tuossa aiemmin. Heti tuli alapeukku. Eikä nää muut edes tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joku asuu takapihan terassilla kerrostalossa? Lueppa ääneen tuo aloituksesi. Säälin teitä kirjoitustaidottomia enemmän kuin takapihan terassilla kerrostalossa asuvia 😂
Ei ollut urpo kirjoitusvirhe. Luit oikein. Säälin sua.
Seli seli.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on oma terassi ja pieni piha, vaikka on kerrostalo. Kyllä näitä ihan keskustan ulkopuolella on.
Mulla Helsingin Kivikossa
Peipponen ei kyllä viserrä ja elokuussa sen laulut on muutenkin laulettu tältä kesää ja muuttomatka alkamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että elämässäsi on sisältöä. Olen kateellinen.
Älä sinä kerrostalopaska tule mulle oleen kateellinen.
Ap
Kommenttisi kertoo kaiken oleellisen sinusta. Sääliöhän sinä olet. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla Helsingin Kivikossa
Ollaan siis hyvin lähellä toisiamme.
Ja tosiaan onhan näitä kerrostaloissa. Toki ei jokaisessa ja vain alimmassa kerroksessa. Parveke ajaa monille saman asian ja jotkut eivät kaipaa lainkaan omaa ulkotilaa.
Ovat yhteisillä pihoilla ja puistoissa tai muuten vain ilman sääliä 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti asiaa uudestaan sitten talvella, kun lunta on pyryttänyt koko yön, ja pihallasi on 2 metriä lunta, joka sinun on itse aurattava, jotta pääset töihin.
Terveisin ilmalämpöpumpun ja ison parvekkeen omistava kerrostaloasuja, joka pääsee talvella lämmitettyyn autoparkkihalliin suoraan hissillä ja siitä voi ajaa ulos tielle, joka on kolattu.
Lapset kilpailee kumpi saa ajaa mönkkärillä lumet. En edes kerkiä herätä kun lumet ajettu🤣
Ap
Yleensä jos ihminen on tyytyväinen tilanteeseensa, hän ei koe tarvetta raportoida siitä muille. Sama juttu kuin rahojen kanssa. Rikkaat ei koskaan huutele rahoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieti asiaa uudestaan sitten talvella, kun lunta on pyryttänyt koko yön, ja pihallasi on 2 metriä lunta, joka sinun on itse aurattava, jotta pääset töihin.
Terveisin ilmalämpöpumpun ja ison parvekkeen omistava kerrostaloasuja, joka pääsee talvella lämmitettyyn autoparkkihalliin suoraan hissillä ja siitä voi ajaa ulos tielle, joka on kolattu.
Etkö enää pröystäilevämpää "nimimerkkiä" itsellesi keksinyt? Kateus okt asujaa kohtaan paistaa valitettavasti läpi..
Sääliä kaipaat ainoastaan sinä, joka luulet kaikkien haluavan samoja asioita. En ikinä muuttaisi pois kerrostalosta, täällä kaikki on niin helppoa. Omakotitaloasumisesta on ihan riittävästi kokemusta, ei sovi minulle.
Tänään soitti remppamies. Vaikka mitä korjattiin ja kaikki ilmaiseiseksi. Turha sääliä. Valintakysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, hei.
Juurikin niin. Hyvä että ymmärsit.
Ap
Haluaisin asua tuollaisessa erikoisessa asumismuodossa. Takapihan terassilla kerrostalossa. Asutaanko siellä pakkasellakin? Eikö tule kylmä? Kyllä käy kateeksi, kun asun vaan tavallisessa omakotitalossa.
Meillä on tosi kiva terassi ja piha, vaikka kerrostalossa asunkin.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa keskustassa asuvana on juniorijalkapallokentän kokoinen aurinkoinen sisäpiha, jossa useita grillejä ja tuoliryhmiä. Kaikki palvelut lähellä, suosittu bändi tekee soundcheck tuossa nurkan takana iltaa varten, rantaan parisataa metriä. En mä oikein tiedä mitä sä säälit.
No varmaan sua, kun joudut kärsimään tota meteliä ja jotain yhteisiä grillejä, yöks!
Kommenteista paistaa katkeruus läpi omassa talossa asuavia kohtaa. No sehän olikin odotettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista paistaa katkeruus läpi omassa talossa asuavia kohtaa. No sehän olikin odotettavissa.
Näinhän se aina menee.
Ei ollut urpo kirjoitusvirhe. Luit oikein. Säälin sua.