Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittelen tässä takapihan terassilla kerrostalossa asuvia

Vierailija
06.08.2025 |

Kesäloma ja olut omalla terassilla. savustin savustaa briskettiä rannassa, robottileikkuri leikkaa nurmikkoa ja peipposet visertää vienosti. Käy vaan pikkasen sääliksi kerrostalossa bunkkeeraavat sääliöt.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis joku asuu takapihan terassilla kerrostalossa? Lueppa ääneen tuo aloituksesi. Säälin teitä kirjoitustaidottomia enemmän kuin takapihan terassilla kerrostalossa asuvia 😂

Olisi kyllä minustakin kurja kohtalo asua ap:n takapihan terassilla kerrostalossa.

Vierailija
42/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun omakotitalossa ja viihdyn. Ei haittaa lumityöt ja robo hoitaa nurmen. Mieluummin täällä kunnon tiloissa ja omassa rauhassa pihalla kuin joissain yhteisissä. Mutta en silti sääli ketään. Paitsi ehkä vähän niitä keillä ei ollut helteillä ilmapumppua viilentämässä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kiitos vaan säälistä. Tässä juuri availen olutta parvekkeeni isolla kulmasohvalla makoillen. Edessä liplattaa meri. Mietin menisikö sitä taloyhtiön rannalle uimaan vai veneilemään, mutta ajattelinkin vaan jäädä tähän katselemaan maisemia.

Vierailija
44/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mulla on kerrostalossa myös pieni oma piha nurmikkoineen ja grilleineen.

ja vastaavasti on kerrostaloja joissa todella isoja parvekkeita ja kattoterasseja.

Vierailija
45/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska kaljaa kittaava valas kun ei itse jaksa enää nurmikkoakaan leikata. Siinä olisi ollut edes vähän sullekin ap liikuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme