Säälittelen tässä takapihan terassilla kerrostalossa asuvia
Kesäloma ja olut omalla terassilla. savustin savustaa briskettiä rannassa, robottileikkuri leikkaa nurmikkoa ja peipposet visertää vienosti. Käy vaan pikkasen sääliksi kerrostalossa bunkkeeraavat sääliöt.
Kommentit (45)
Minä asun omakotitalossa ja viihdyn. Ei haittaa lumityöt ja robo hoitaa nurmen. Mieluummin täällä kunnon tiloissa ja omassa rauhassa pihalla kuin joissain yhteisissä. Mutta en silti sääli ketään. Paitsi ehkä vähän niitä keillä ei ollut helteillä ilmapumppua viilentämässä..
Jaa kiitos vaan säälistä. Tässä juuri availen olutta parvekkeeni isolla kulmasohvalla makoillen. Edessä liplattaa meri. Mietin menisikö sitä taloyhtiön rannalle uimaan vai veneilemään, mutta ajattelinkin vaan jäädä tähän katselemaan maisemia.
Niin. Mulla on kerrostalossa myös pieni oma piha nurmikkoineen ja grilleineen.
ja vastaavasti on kerrostaloja joissa todella isoja parvekkeita ja kattoterasseja.
Laiska kaljaa kittaava valas kun ei itse jaksa enää nurmikkoakaan leikata. Siinä olisi ollut edes vähän sullekin ap liikuntaa.
Olisi kyllä minustakin kurja kohtalo asua ap:n takapihan terassilla kerrostalossa.