Masked Singer Suomi 2025
Tutut etsiväneropatit Janne Kataja, Jenni Poikelus ja Benjamin ovat vuoden vanhempia, viisaampia ja etenkin valmiimpia hyppäämään arvausten valtamereen yhdessä vierailevien etsivävahvistusten kanssa. Koko perheen suosikkiohjelma palaa MTV Katsomoon ja MTV3-kanavalle lauantaina 6.9. klo 19.30.
Vierailevina etsivinä nähdään aiempina kausina hahmopukujen alta paljastuneet Mikko Silvennoinen, Viki ja Köpi, Niko Saarinen, Gogi Mavromichalis, Lenni-Kalle Taipale, Veronica Verho, Atte Kilpinen, Nelli Matula, Paula Noronen, Juuso Karikuusi, Kiti Kokkonen ja Sami Hedberg. Vierailevan etsivän pesti ei ole helppo, sillä he lähtevät arvailuun joka viikko puhtaalta pöydältä, vailla tietoa aiempien viikkojen tapahtumista. Joskus se toki tuntuu olevan hahmojen tunnistamisessa jopa etu, että taakkana ei ole vanhojen vihjeiden painolastia.
Etsivät saavat uudella kaudella myös ennennäkemätöntä valtaa, sillä heidän pöydälleen on tuotu Poista maski -nappi, jota he saavat painaa kerran kauden aikana, mikäli ovat yhteistuumin aivan varmoja siitä, kuka maskina takana on. Mikäli he arvaavat oikein, joutuu kyseinen hahmo poistamaan maskinsa välittömästi. Jos arvaus puolestaan on väärin, pääsee hahmo suoraa jatkoon kulkematta äänestyksen kautta.
Pelastakaa Lasten Joulu -jakso tuo kolme jouluista hahmoa lavalle.
Tutustu tulevan kauden uusiin hahmoihin yksi heistä on aiemmin mukana ollut henkilö!
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/71284758
Mielenkiintoisia hahmoja näyttää olevan mukana!
Katso lähetysajat : Masked Singer Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2241)
Vierailija kirjoitti:
Nää täytyy olla jotain kakskymppisiä tai alle, jotka ei Satu Silvosta ole kuulleet tai elävät sitten siinä omassa pikku kuplassaan.
Sama tuli mieleen. Itse syntynyt 1988 ja tiennyt Satu Silvosta aina, kävin kerran syömässäkin Silvopleessä (ja vain siksi, että oli Silvon perustama).
Nämä samat ihmiset eivät varmaan tunnistaisi edes Martti Suosaloa.
Merenneito on Jannika B, lauloi häissä miehelleen, opiskellut kauppatieteitä tms., ääni täsmää. Lisäksi vihjeenä oli Tetris, joka on hänen yhden levyn nimi. Pyörittää keramiikkakoulua yms. Veronika siis tiesi.
Iskä heitti että olisko Hai Virve Rosti, kun näytin pätkän Hain esityksestä.
Mut itse en kommentoinnut siihen muuta kuin, että yks vihje Hailla on että tykkää käydä silakkamarkkinoilla.
Mut itse olen kuitenkin nyt kahden nimen välillä poukkoilut eli Sari Aalto tai Lina Schiffer. Sari Aaltohan on vatsastapuhuja, joten osaa muuttaa ääntää. Mut sit kuitenkin mietin, että miten se disco vihje sopii Sariin?
Lina tuli mieleen just tuon disco vihjeen perusteella, koska hänhän on Dj.
Hai on selvästi Jenni kokander..
Vierailija kirjoitti:
Papparainen on Jarkko Tamminen, liikkuminen ja poseeraukset hänen tyyliään ja on lisäksi todella taitava räppäämään ja laulamaan kuten joku vuosi sitten Tähdet, tähdet ohjelmassa osoitti. Lisäksi aiemmin teki Youtubeen ahkerasti videoita, nykyään enemmän instan puolella 😊
Tamminen on 174 cm pitkä, eli vain puoli päätä lyhyempi kuin Ile. Kun he seisovat vierekkäin, Papparainen näyttää vähintään pään lyhyemmältä (eli on noin 165 cm).
Hai ei myöskään ole Miitta Sorvali. Miitta on 179 cm pitkä ja Ile on 185; Hain hartiat ovat Ilen kainaloiden tasolla, eli on myös vähintään pään lyhyempi (eli 20 cm pois).
Vierailija kirjoitti:
Iskä heitti että olisko Hai Virve Rosti, kun näytin pätkän Hain esityksestä.
Mut itse en kommentoinnut siihen muuta kuin, että yks vihje Hailla on että tykkää käydä silakkamarkkinoilla.
Mut itse olen kuitenkin nyt kahden nimen välillä poukkoilut eli Sari Aalto tai Lina Schiffer. Sari Aaltohan on vatsastapuhuja, joten osaa muuttaa ääntää. Mut sit kuitenkin mietin, että miten se disco vihje sopii Sariin?
Lina tuli mieleen just tuon disco vihjeen perusteella, koska hänhän on Dj.
Veikkaan Lina myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salkkareissa ja Viidakon tähdissä ollut.
Minä vuonna Viidakon tähtösissä? Satu Silvo on 63-vuotias.
Ei Satu Silvo sentään Viidakon tähtösissä ole ollut. Seikkailu, jossa hän oli mukana, oli Olen Julkkis - Päästäkää Minut Pois. Siinä seikkailtiin Etelä-Amerikan viidakossa. Ohjelmastahan syntyii jälkeenpäin kohua Aku Hirviniemen epäasiallisesta käytöksestä ohjelman kuvauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Hämähäkki on joku isorintainen pimu. Aika hyvin kannut heilus.
Ja näin.
Mikä järki on vierailevan etsivän sisään tulosta hahmona vihjeineen, jota sitten muut etsivät muka arvuuttelevat ja sitten poistetaan maski kaikkien huutaessa. Näin on tapahtunut ainakin Lenni-Kalle Taipaleen ja Veronican Verhon kohdalla. Ne vierailijathan on kaikkien tiedossa jo etukäteen, ei niitä tarvitse arvata. Sitäpaitsi Autopesu ja Suihkuverho olivat erittäin huonoja hahmoja.
Minua häiritsee yksi vihje Papparaisesta. Ile kertoi, että hän on nähnyt Papparaisen ensimmäisen kerran keikalla, kun hän oli toisella luokalla ja Papparainen ehkä kuudennella luokalla. Tarkoittaa, Papparainen olisi noin 50 vuotias, Ressu on 64 v. Oliko se hämäystä ja tuossa on vielä tuo ehkä kuudennella luokalla. Mika Ikonen olisi toinen jotakuinkin Papparaisen pituinen, mutta kun ei kuulosta yhtään Mikalta (53 v.).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pierumies on Esko Eerikäinen
Olen veikannut tuota jo ensimmäisen esityksen jälkeen ja kirjoittanut veikkaukseni tänne.Ja siksikö muut ei saa arvata tai sanoa samaa nimeä? En ole lukenut tätä ketjua joten ihan sama mitä muut on veikannut.
En ole tämä, jolle kirjoitit, mutta eihän siitä ollut kyse, ettei saa arvata. Esim. Silvon kohdalla täällä yksi uhosi, että KUKAAN ei tiennyt, eikä vauvapalstalla ollut yhtään Silvo-arvausta, vaikka tätä ehdotettiin jo aluksi, kun tämä hahmo tuli ruutuun. Ei pidä väittää ettei kukaan tiedä, jos ei viitsi lukea arvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää täytyy olla jotain kakskymppisiä tai alle, jotka ei Satu Silvosta ole kuulleet tai elävät sitten siinä omassa pikku kuplassaan.
Sama tuli mieleen. Itse syntynyt 1988 ja tiennyt Satu Silvosta aina, kävin kerran syömässäkin Silvopleessä (ja vain siksi, että oli Silvon perustama).
Nämä samat ihmiset eivät varmaan tunnistaisi edes Martti Suosaloa.
Kyllähän tuo yksi trolli tietää ihan hyvin kuka Satu Silvo on. Hän vain ei pidä Silvosta ja väittää, ettei edes tiedä kuka on kyseessä.
On tuo miesjuontaja Ile vaan niin ihana tyyleineen, ja häntä on miellyttävä kuunnellakin :))
Kuka tarvitsee enää mitään joka paikan mikkomikäleppälampiseolikaan, kun on tuollaista raikasta ja komeaa juontajaa saatavilla.
Tuolla on enää Pierumies, Papparainen, Merenneito, Mansikki, Kukkakärpänen ja Kameleontti.
Voisiko Merenneito olla suomalaistunut Pandora? Toki Merenneito näyttää jollain tapaa sirommalta ja pitemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki on vierailevan etsivän sisään tulosta hahmona vihjeineen, jota sitten muut etsivät muka arvuuttelevat ja sitten poistetaan maski kaikkien huutaessa. Näin on tapahtunut ainakin Lenni-Kalle Taipaleen ja Veronican Verhon kohdalla. Ne vierailijathan on kaikkien tiedossa jo etukäteen, ei niitä tarvitse arvata. Sitäpaitsi Autopesu ja Suihkuverho olivat erittäin huonoja hahmoja.
Miksi luulet, että etsivät tietävät keitä siellä hahmojen alla on? Ei heille sitä kerrota etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet, että etsivät tietävät keitä siellä hahmojen alla on? Ei heille sitä kerrota etukäteen.
Nimenomaan, nämähän on nauhoitettuja jaksoja, me voimme ohjelmatiedoista lukea, kuka tulee vierailijaksi, mutta ei sitä etsiville ole ennen nauhoitusta kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee yksi vihje Papparaisesta. Ile kertoi, että hän on nähnyt Papparaisen ensimmäisen kerran keikalla, kun hän oli toisella luokalla ja Papparainen ehkä kuudennella luokalla. Tarkoittaa, Papparainen olisi noin 50 vuotias, Ressu on 64 v. Oliko se hämäystä ja tuossa on vielä tuo ehkä kuudennella luokalla. Mika Ikonen olisi toinen jotakuinkin Papparaisen pituinen, mutta kun ei kuulosta yhtään Mikalta (53 v.).
Oli varmaan läppää se Ilen kertoma, eihän Ilekään tiedä, keitä esiintyjät ovat, eihän se tiennyt omaa vaimoaankaan silloin, kun Marja Hintikka otti ohjelmaan osaa 😁
Haikala on ilmiselvä Miitta Sorvali.
Veikkaan pierumies olisi Roni Back