Näin säästän miehet treffeillä nololta 'kumpi maksaa' säädöltä
Sovin vain kahvilatreffejä. Menen itse sen verran ajoissa, että maksan itse kahvini ja odotan pöydässä.
Kommentit (83)
Tuohan on juuri hyvä paikka testata miehen tilannetajua ja käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen nolo "kumpi maksaa sääntö". Jos mies on pyytänyt minut kahville ja ei maksa molempien kupposta, ajattelen tietysti että ymmärsin väärin. En ollutkaan treffeilla vaan kaveritapaamisessa.
Jos mies ei maksaisi, olettaisin että hän on täysin käytöstavaton juntti, joka on joko kasvatettu huonosti tai ei ollenkaan, pahimmassa tapauksessa isätön poika jo monennessa sukupolvessa. Maksaisin molempien tilauksen, vaatisin että mies nuolee minulle orgasmin kahvilan vessassa korvaukseksi ostoksestani ja sitten estäisin yhteystiedot.
Kuulostat sellaiselta naiselta ja taatusti myös näytät, että jokainen mies kyllä on kääntynyt kantapäillään ja juossut kahvilasta ulos pakoon. Jos joku mies on jäänyt, niin heidän tasonsa on sitten sellainen, että ovat parin vuosikymmenen aikana huomanneet, että kunnollisista naisista voi vain haaveilla. Jos edes saisi luonnehäiriöisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen alkaa sönkkäämään jostain omasta rahastaan tai ummehtuneista asenteista kun yritän olla kohtelias ja tarjota ekoilla treffeillä niin saa leidi jäädä nauttimaan ostoksistaan keskenänsä.
Miten suhtaudut, jos menet ap:n kanssa treffeille ja hän odottaa jo kupposensa kanssa pöydässä?
En olisi moksiskaan. Jos hän alkaisi avaamaan syytä sille miksi on toiminut näin,niin voisi alkaa ajatukset ja katse kääntymään ulko-oven suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffit, voi luoja😂
Millaisilla treffeillä itse käyt? Mikään ei ole nolompaa kuin se että ollaan jossain hienossa ravintolassa ja jos ovella ekan 5sekunnin jälkeen tiedät, ettei hän ole sinun tyyppiäsi. Sitä kun ei voi pelkistä kuvista ja viesteistä päätellä. Vartin kahvit on hyvä ensitapaaminen. Jatko voidaan sitten miettiä erikseen, jos molemmat haluaa sitä.
Nolostakin tilanteesta voi selvitä ihan siististi pahoittelemalla tilannetta ja toteamalla, että on tapahtunut väärinkäsitys, eikä treffeille olekaan ehkä aihetta. Mutta kiittää kuitenkin toisen ajasta ja vaivannäöstä, ja toivottaa hyvää jatkoa.
Joskus jouduin itse treffeille miehen kanssa, joka haukkui eksäänsä, paljastui polygamiseksi ja vasta eronneeksi, joka etsi itselleen seuralaista, ja tällä oli siis jo myös lapsia. Tilanne oli hankala ja myös hän huomasi pettymykseni. En tuolloin osannut sanoittaa asiaa oikein. Nykyään ajattelen, että treffeille kannattaa aina lähteä asenteella, että se on uusi kokemus ja tapaaminen ihan siitä huolimatta, mitä siellä on vastassa - ja on tyydyttävä siihen sellaisenaan. Naisena on riskinä myös se, että mies haluaa sinut, mutta sinä et häntä, jolloin joutuu valitettavasti torjumaan hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan, ei ole ongelma. Mutta jos saan naisesta kuvan, että odottaa, että mies maksaa, niin kyllähän siitä vahva gold digger vipa tulee. Eikä tarvitse miettiä mitään parisuhdetta, vaan ensimmäiseksi tulee mieleen, että deittaileeko se miehiä, että saa syödä ravintolassa. Eli tällainen kevyempi sugar baby juttu.
Mitä hyvä mies tietää sugar beibeistä?
Kaikki naiseutensa tuntevat naiset odottavat, että mies maksaa. Miestä tapaillaan julkisesti, ja sitten kun on todettu että kyseinen yksilö on herrasmies ja luotettavaa aviomiesmateriaalia, voidaan alkaa neuvottelemaan avioliitosta.
Jos sinulla ei ole varaa pysyvään suhteeseen naisen kanssa, niin poistu "deittimarkkinoilta" ja siirry prostituuttien pariin.
Se on iha
Miehellä ei ole mitään vaateita tai oikeuksia naisen sukuelimiin, eikä varsinkaan kenelläkään ulkopuolisella vahdata mitä toisten makuuhuoneissa tapahtuu.
Minä olen itsenäinen ja minulla on oma elämä. Valitsen tarkasti millaista sisältöä siihen päästän, ja toistaiseksi random penisten sänkyyni kutsuminen ei näihin kiinnostuksiin ole kuulunut. Avioliitto on sitten asia erikseen, siinä kun on kys perheen rakentamisesta eikä seksipalveluksista. Naiselle kuuluu myös äitiys. Sen vuoksi miehelle kuuluu elatus.
Jatka vaan odottelua, jos se sinun elättäjä löytyisi, jolle saisit porsia. Älä nostata itsellesi kovin suuria odotuksia, että ilmaantuu se mies!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oma naisystävä tutkijatohtori jolla ei ole jotain aivovammaisia komplekseja siitä kuka tarjoaa mitäkin, vaan molemmat ollaan tarjottu niin kahvilassa kuin ravintolassa toisillemme, sekä tutustumisaikana että seurustelun aikana.
Olisi todella raskasta elää jonkun "sä et oo mies etkä mikää jos et maksa!"- suukuolaajan kanssa. Varmasti myös muissakin asioissa konservatiivinen vain kun se hänelle itselleen sopii.
On siinäkin mies, kun ottaa naiselta tarjoiluja vastaan. Sulla varmasti pitkät hiukset ja itketkin silloin tällöin naisen edessä, eipä käy puolisoasi kateeksi. Mutta älä kutsu itseäsi mieheksi, olet kaukana miehekkäästä. "Oi miten söpöä"! Ei ne tohtoritkaan aina tee viisaita ratkaisuja näemmä
Mä en ymmärrä miksi miehen pitäisi aina maksaa. Varsinkin kun tavataan ensimmäistä kertaa. Mä olen aikuinen töissä käyvä nainen ja voin kyllä maksaa ihan itse oma juomani ja syömiseni. Kahvia en juo.
N46
Vierailija kirjoitti:
Tämmösenä seitenkymppisenä vanhan koulukunnan mummelina minua suuresti ihmetyttää nämä "itsestäänselvyydet" että kyllä miehen kuuluu maksaa. No ei kuulu sen kummemmin kuin naisenkaan. Minulla on deittailuajat kaukana mutta jos vielä olisi ajankohtaista niin vuorotellen makselisin/tarjoaisin. En kavereidenkaan kanssa ala siipeilemään. Mikä siinä on ettei vain reilusti voi maksaa edes omiaan.
Oikein. Ei minua miehenä sinällään haittaa maksaa toisinaan vaikka koko seurueen lasku. Mutta jos se ei ole koskaan vastavuoroista niin homma loppuu lyhyeen. Etenkin miespuolisten tuttavuuksien kohdalla, mutta koskee myös naisia. Oman kumppanin kanssa on yks hailee kumpi maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämmösenä seitenkymppisenä vanhan koulukunnan mummelina minua suuresti ihmetyttää nämä "itsestäänselvyydet" että kyllä miehen kuuluu maksaa. No ei kuulu sen kummemmin kuin naisenkaan. Minulla on deittailuajat kaukana mutta jos vielä olisi ajankohtaista niin vuorotellen makselisin/tarjoaisin. En kavereidenkaan kanssa ala siipeilemään. Mikä siinä on ettei vain reilusti voi maksaa edes omiaan.
No se, että avioliitto ei ole sillä tavalla "tasapäinen" liitto, kun nainen on sidottu kotiin, lapsivuoteeseen ja sitten niiden lasten kasvatukseen. Molempien panos voi tietysti olla yhtälainen ja nainen onkin äitinä 24/7 "töissä", mutta tällöin mies ja nainen eivät voi tuoda taloon samaa resurssia. Siksi on vakiintunut käytäntö, että mies tuo kotiin asioita ulkopuolelta (ravinto tai resurssit) ja nainen hoitaa asioita kodin sisäpuolella.
Jollakin lintulajilla taisi olla jopa niin, että naaras vuoraa itsensä puun koloon ja sulkee oven savella jopa puoleksi vuodeksi, niin ettei pääse itse ulos eikä kukaan pääse sisään. Hän hoivaa poikasta siellä ja poikanen pysyy näin turvassa. Koiraan aika kuluu ravinnon etsimiseen ja kantamiseen naaraalle.
Nykypäivänä tuo on entistä tärkeämpää, että nainen saa olla rauhassa lapsen kanssa kotona, kun on erinäisiä laitosmaisia organisaatioita upottamassa kynsiään ja piikkejään lapsiin välittömästi näiden synnyttyä, jopa raskauden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen nolo "kumpi maksaa sääntö". Jos mies on pyytänyt minut kahville ja ei maksa molempien kupposta, ajattelen tietysti että ymmärsin väärin. En ollutkaan treffeilla vaan kaveritapaamisessa.
Jos mies ei maksaisi, olettaisin että hän on täysin käytöstavaton juntti, joka on joko kasvatettu huonosti tai ei ollenkaan, pahimmassa tapauksessa isätön poika jo monennessa sukupolvessa. Maksaisin molempien tilauksen, vaatisin että mies nuolee minulle orgasmin kahvilan vessassa korvaukseksi ostoksestani ja sitten estäisin yhteystiedot.
Kuulostat sellaiselta naiselta ja taatusti myös näytät, että jokainen mies kyllä on kääntynyt kantapäillään ja juossut kahvilasta ulos pakoon. Jos joku mies on jäänyt, niin heidän tasonsa on sitten sellainen, että ovat parin vuosikymmenen aikana huomanneet, että kunnollis
Herkkä pieni mimosankukkani, älä viitsi ottaa niin tosissasi. Sinä et ole ainoa joka täällä provoaa huvikseen, vaikka omalla tavallasi erityinen oletkin. Kuulostat todella mielisairaalta ja harhaiselta, kun yrität maalata kuvia ihmisistä, joita et näe etkä tunne. Voit kuvitella että olen ruma ja yksinäinen niinkuin sinäkin, jos se helpottaa, mutta tuollainen sekoaminen ja huuto on niin noloa, että kaikkien muidenkin tekee mieli lähteä pois koko palstalta, ettei meitä voisi yhdistää toisiimme mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat sellaiselta naiselta ja taatusti myös näytät, että jokainen mies kyllä on kääntynyt kantapäillään ja juossut kahvilasta ulos pakoon. Jos joku mies on jäänyt, niin heidän tasonsa on sitten sellainen, että ovat pa
Herkkä pieni mimosankukkani, älä viitsi ottaa niin tosissasi. Sinä et ole ainoa joka täällä provoaa huvikseen, vaikka omalla tavallasi erityinen oletkin. Kuulostat todella mielisairaalta ja harhaiselta, kun yrität maalata kuvia ihmisistä, joita et näe etkä tunne. Voit kuvitella että olen ruma ja yksinäinen niinkuin sinäkin, jos se helpottaa, mutta tuollainen sekoaminen ja huuto on niin noloa, että kaikkien muidenkin tekee mieli lähteä pois koko palstalta, ettei meitä voisi yhdistää toisiimme mitenkään.
Sivusta. Kannattaisikohan juuri sinun nyt lähteä täältä saman tien. Kukaan ei jää kaipaamaan!
Naisen ei kuulu maksaa, ja ne miehet ovat osa ongelmaa, jotka hiljaisesti tämän hyväksyvät tai oikein odottavat sitä välillä. Jos nainen sanoo ennen tapahtumaa, että hän maksaa, niin oikean miehen kuuluu joko kieltäytyä siitä, tai tarvittaessa kieltäytyä lähtemästä, jos ei saa itse hoitaa. Ei anneta tämän arvojen rapautumisen tapahtua nyt tässä vaiheessa.
Mua ärsyttää sellainen leikki, että naisen pitää ensin tarjoutua maksamaan itse, sitten mies voi maksaa molemmat.
Erosta kun oli mennyt lähemmä kaksi vuotta niin hankin Tinderin. Lähdin sitten mukavan miehen kanssa sitten treffeille.
Ihmeellinen tilanne tulikin sitten siinä kun tilattiin juomia. Minä vaan sanoa töksäytin että minä maksan.
Olin ollut exäni kanssa 33 vuotta ihan 19 veestä. Deittailu on mulle ihan uusi maailma.En osaa näitä pelejä.
Tapaillaan vieläkin. Meillä on puhtaasti seksi suhde.
Pitääkin yrittää muistaa kysyä mitä oli mieltä siintä että tarjosin ne juotavat sillon.
Vierailija kirjoitti:
Erosta kun oli mennyt lähemmä kaksi vuotta niin hankin Tinderin. Lähdin sitten mukavan miehen kanssa sitten treffeille.
Ihmeellinen tilanne tulikin sitten siinä kun tilattiin juomia. Minä vaan sanoa töksäytin että minä maksan.
Olin ollut exäni kanssa 33 vuotta ihan 19 veestä. Deittailu on mulle ihan uusi maailma.En osaa näitä pelejä.
Tapaillaan vieläkin. Meillä on puhtaasti seksi suhde.
Pitääkin yrittää muistaa kysyä mitä oli mieltä siintä että tarjosin ne juotavat sillon.
Noloa... ja vielä nolompaa kun mies todella suostui tähän
Tulen ilman kahvia pöytään ja kysyn sitten mitä otetaan. Vastaat että otin jo, minä en todennäköisesti ota mitään, ei ole kiva yksin kahvitella.
Ihme pyristelyä kympin takia. Ja jos joku työkseen deittailee useita ihmisiä viikossa, niin tuskin olisimme yhteensopivia.
Viimeksi menin kahvilaan treffeille. Nainen meni edeltä tiskille. Hän kääntyi, ja kysyi otanko myös teetä. Vastasin myöntävästi. Nainen kääntyi kassaan päin ja tilasi yhden teen, itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffit, voi luoja😂
Millaisilla treffeillä itse käyt? Mikään ei ole nolompaa kuin se että ollaan jossain hienossa ravintolassa ja jos ovella ekan 5sekunnin jälkeen tiedät, ettei hän ole sinun tyyppiäsi. Sitä kun ei voi pelkistä kuvista ja viesteistä päätellä. Vartin kahvit on hyvä ensitapaaminen. Jatko voidaan sitten miettiä erikseen, jos molemmat haluaa sitä.
Juuri näin. Sekä naiselle että miehelle ensivaikutelma kasvokkain on äärimmäisen tärkeä, eikä sitä kaikki näinä nettideittailuaikoina aina muista. Pelkkä kuva ja teksti on aina vain osa sitä todellisuutta, siksihän sitä deittaillaan.
Siksi ensitapaaminen aina johonkin edulliseen ja simppeliin, mistä on luontevaa tarvittaessa nopeastikin poistua. Ei tarvitse olla edes kahvila, vaan voi olla esim. kävelylenkki kivoissa maisemissa.
Samaa mieltä. Pakko olla joku telaketjufeministi jonka kanssa kaikki muukin tulee olemaan vaikeaa ja pelkkää vääntämistä, jos alkaa heti ensimmäisenä vänkäämään vastaan tuollaisesta. Hyviin tapoihin kuuluu, että mies maksaa ensimmäisillä treffeillä, ja hyviin tapoihin kuuluu, että nainen hyväksyy tämän tarjoamisen. Nainen voi maksaa sitten seuraavilla treffeillä, jos sellaisille halutaan ja asia on tärkeä.
M38