Näin säästän miehet treffeillä nololta 'kumpi maksaa' säädöltä
Sovin vain kahvilatreffejä. Menen itse sen verran ajoissa, että maksan itse kahvini ja odotan pöydässä.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oma naisystävä tutkijatohtori jolla ei ole jotain aivovammaisia komplekseja siitä kuka tarjoaa mitäkin, vaan molemmat ollaan tarjottu niin kahvilassa kuin ravintolassa toisillemme, sekä tutustumisaikana että seurustelun aikana.
Olisi todella raskasta elää jonkun "sä et oo mies etkä mikää jos et maksa!"- suukuolaajan kanssa. Varmasti myös muissakin asioissa konservatiivinen vain kun se hänelle itselleen sopii.
Ihanaa myös minusta, että joku muu nainen on jo ottanut sinut taakaksesi, varmaan hirveä pesti mutta ehkäpä hänellä on paska karma tai jotain.
Toivottavasti löydät itsellesi sen elävän rahapussin jonka tärkein ominaisuus miehenä on se että hän pääsee onnellise
En tietenkään loisi, tuon pöytään naiseuteni. Senhän vuoksi miehe naisissa niin kovasti roikkuvat. Enkä myöskään tuhlaisi liiaksi aikaa mieheen, joka ei ole aikeissa käyttä naiseuttani, vaan yrittää muovata minusta miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan, ei ole ongelma. Mutta jos saan naisesta kuvan, että odottaa, että mies maksaa, niin kyllähän siitä vahva gold digger vipa tulee. Eikä tarvitse miettiä mitään parisuhdetta, vaan ensimmäiseksi tulee mieleen, että deittaileeko se miehiä, että saa syödä ravintolassa. Eli tällainen kevyempi sugar baby juttu.
Mitä hyvä mies tietää sugar beibeistä?
Kaikki naiseutensa tuntevat naiset odottavat, että mies maksaa. Miestä tapaillaan julkisesti, ja sitten kun on todettu että kyseinen yksilö on herrasmies ja luotettavaa aviomiesmateriaalia, voidaan alkaa neuvottelemaan avioliitosta.
Jos sinulla ei ole varaa pysyvään suhteeseen naisen kanssa, niin poistu "deittimarkkinoilta" ja siirry prostituuttien pariin.
Se on ihan ok minulle, että etsit elättäjää itsellesi ja
Mee nyt Konala vttuun, me ollaan elätettyä sinua koko saatanan säälittävän elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oma naisystävä tutkijatohtori jolla ei ole jotain aivovammaisia komplekseja siitä kuka tarjoaa mitäkin, vaan molemmat ollaan tarjottu niin kahvilassa kuin ravintolassa toisillemme, sekä tutustumisaikana että seurustelun aikana.
Olisi todella raskasta elää jonkun "sä et oo mies etkä mikää jos et maksa!"- suukuolaajan kanssa. Varmasti myös muissakin asioissa konservatiivinen vain kun se hänelle itselleen sopii.
Ihanaa myös minusta, että joku muu nainen on jo ottanut sinut taakaksesi, varmaan hirveä pesti mutta ehkäpä hänellä on paska karma tai jotain.
Toivottavasti löydät itsellesi sen elävän rahapussin jonka tärkein ominaisuus miehenä on se että hän pääsee onnellisena maksamaan kaikki kulusi.
Sinunkaltaisil
Itse tunnut pitkäaikaistyöttömältä, kun tuottaa vaikeuksia ymmärtää konsepti jossa sekä mies että nainen tarjoavat. Se missä järjestyksessä tämä tapahtuu on merkityksetöntä, kunhan se on toistuvasti vastavuoroista.
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffit, voi luoja😂
Millaisilla treffeillä itse käyt? Mikään ei ole nolompaa kuin se että ollaan jossain hienossa ravintolassa ja jos ovella ekan 5sekunnin jälkeen tiedät, ettei hän ole sinun tyyppiäsi. Sitä kun ei voi pelkistä kuvista ja viesteistä päätellä. Vartin kahvit on hyvä ensitapaaminen. Jatko voidaan sitten miettiä erikseen, jos molemmat haluaa sitä.
Mikä ihmeen nolo "kumpi maksaa sääntö". Jos mies on pyytänyt minut kahville ja ei maksa molempien kupposta, ajattelen tietysti että ymmärsin väärin. En ollutkaan treffeilla vaan kaveritapaamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löydät itsellesi sen elävän rahapussin jonka tärkein omi
Loisithan. Jos sinä tuot vain pöytään "naiseutesi", ja vaadit että mies maksaa aina tapaamisesta hautaan, sinä olet hụora. Eikä siinä sinänsä ole pahaa, se on maailman vanhin ammatti.
Miltä ihmeen nololta säädöltä? Ei kahvit ole elämää suurempi asia, ja ihan sama kumpi maksaa. Naisena kuitenkin lähden siitä, että mies maksaa. Kuuluu eurooppalaisiin kohteliaisuustapoihin. Jos ei ole sen verran herrasmies tai alkaa nillittää kuka maksaa, niin antaa olla koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan, ei ole ongelma. Mutta jos saan naisesta kuvan, että odottaa, että mies maksaa, niin kyllähän siitä vahva gold digger vipa tulee. Eikä tarvitse miettiä mitään parisuhdetta, vaan ensimmäiseksi tulee mieleen, että deittaileeko se miehiä, että saa syödä ravintolassa. Eli tällainen kevyempi sugar baby juttu.
Kaikki naiseutensa tuntevat naiset odottavat, että mies maksaa. Miestä tapaillaan julkisesti, ja sitten kun on todettu että kyseinen yksilö on herrasmies ja luotettavaa aviomiesmateriaalia, voidaan alkaa neuvottelemaan avioliitosta.
Jos sinulla ei ole varaa pysyvään suhteeseen naisen kanssa, niin poistu "deittimarkkinoilta" ja siirry prostituuttien pariin.
Se on iha
Mee nyt Konala vttuun, me ollaan elätettyä sinua koko saatanan säälittävän elämäsi.
Mikä ihmeen Konala? Sorry, olen ollut nettoveronmaksaja 25 vuotta. Omistan oman yrityksen. Miten ihmeessä kuvittelet, että olet elättänyt minua? Ja samaan aikaan etsit itsellesi sugar daddya täällä elättämään itsesi?!
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen nolo "kumpi maksaa sääntö". Jos mies on pyytänyt minut kahville ja ei maksa molempien kupposta, ajattelen tietysti että ymmärsin väärin. En ollutkaan treffeilla vaan kaveritapaamisessa.
Jos mies ei maksaisi, olettaisin että hän on täysin käytöstavaton juntti, joka on joko kasvatettu huonosti tai ei ollenkaan, pahimmassa tapauksessa isätön poika jo monennessa sukupolvessa. Maksaisin molempien tilauksen, vaatisin että mies nuolee minulle orgasmin kahvilan vessassa korvaukseksi ostoksestani ja sitten estäisin yhteystiedot.
Jos nainen alkaa sönkkäämään jostain omasta rahastaan tai ummehtuneista asenteista kun yritän olla kohtelias ja tarjota ekoilla treffeillä niin saa leidi jäädä nauttimaan ostoksistaan keskenänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla ei ole varaa pysyvään suhteeseen naisen kanssa, niin poistu "deittimarkkinoilta" ja siirry prost
Juupajuu. Koska mikään analyysistäsi minusta ei pitänyt paikkaansa, rohkenen olettaa että keksit loputkin päästäsi.
Teineille kaikki on noloa.
Aikuiset osaavat puhua ja kukaan ei nolostu olemattomista.
Aikuisten ihmisten kesken ei olla noloja vaan sovitaan asiat.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen alkaa sönkkäämään jostain omasta rahastaan tai ummehtuneista asenteista kun yritän olla kohtelias ja tarjota ekoilla treffeillä niin saa leidi jäädä nauttimaan ostoksistaan keskenänsä.
Miten suhtaudut, jos menet ap:n kanssa treffeille ja hän odottaa jo kupposensa kanssa pöydässä?
Tämmösenä seitenkymppisenä vanhan koulukunnan mummelina minua suuresti ihmetyttää nämä "itsestäänselvyydet" että kyllä miehen kuuluu maksaa. No ei kuulu sen kummemmin kuin naisenkaan. Minulla on deittailuajat kaukana mutta jos vielä olisi ajankohtaista niin vuorotellen makselisin/tarjoaisin. En kavereidenkaan kanssa ala siipeilemään. Mikä siinä on ettei vain reilusti voi maksaa edes omiaan.
Se joka kutsuu, tarjoaa. Jos ei koskaan ennen tavattu niin fiilispohjalta tai 50/50.
Itse yleensä tarjonnut ekoilla mutta joskus nainenkin.
m39
Minulle on aina mies halunnut maksaa ruoat treffeillä. Jos mies on ollut mukavaa seuraa ja toivon hänen kanssaan toisia treffejä, annan maksaa. Jos en toisille treffeille halua niin sitten olen vastannut että maksan mieluummin omani, tuntuisi tylyltä antaa toisen maksaa ja sitten ei lähteä toisille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan ok minulle, että etsit elättäjää itsellesi ja
Miehellä ei ole mitään vaateita tai oikeuksia naisen sukuelimiin, eikä varsinkaan kenelläkään ulkopuolisella vahdata mitä toisten makuuhuoneissa tapahtuu.
Minä olen itsenäinen ja minulla on oma elämä. Valitsen tarkasti millaista sisältöä siihen päästän, ja toistaiseksi random penisten sänkyyni kutsuminen ei näihin kiinnostuksiin ole kuulunut. Avioliitto on sitten asia erikseen, siinä kun on kys perheen rakentamisesta eikä seksipalveluksista. Naiselle kuuluu myös äitiys. Sen vuoksi miehelle kuuluu elatus.
Onko sulla edes kultaa kaivettavaksi 😂? Eniten kullan kaivajia pelkäävät ne, joilla ei ole edes siemenperunoita kellarissa.
Ja ei sillä aterialla saati kahvilla vielä kukaan ansioille pääse. Syömätreffit vie valmisteluineen ja matkoineen ainakin 3-4 tuntia, ja useimmilla tämän ajan palkka jos senkin ajan olisi töissä olisi enemmän kuin mitä miehen tarjoamasta ateriasta hyötyy. Jos nyt et ihan kadulla asuvia kodittomia treffaile, niin voin kuule luvata ettei kukaan nainen jaksa nähdä treffeille menon vaivaa saadakseen "ilmaisen" aterian (johon kuluttaa tuntikausia aikaa ja vaivaa).