Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko sosiaalisesti niin kömpelö, että ajattelet harrastavasi seksiä naapureiden kanssa, koska et osaa iskeä ketään muualla?

Vierailija
06.08.2025 |

Oletko rajoittunut kyvyttömyytesi vuoksi kotipihaan??

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. t.Lars-Johan Jocke Grönholm. Olen Paraisten maalaistollo kasvatti. Pelkään ajaa autoakin Turun keskustassa ja valitsen aina hiljaisimman reitin.

Vierailija
2/16 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan koska herkuttaa maistella tuollaisia teini-ikäisiä isotissisiä suklaanamuja....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin kömpelö, että aina olen haaveillut seksistä vain lähisukulaisten kanssa. Naapuria en uskaltaisi yrittää iskeä koskaan.

Vierailija
4/16 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, joten ajattelen harrastavani seksiä lähes kaikkien vastaantulevien naisten kanssa. Naapurit, työkaverit, puoliso ja hänen kaverit, kadulla vastaantulevat ihmiset jne. Useita kertoja päivässä. 

Vierailija
5/16 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mitä kauempana parittelukumppani asuu, sen parempi. Jopa suomen sisäiset suhteet ova ongelmallisia, sillä kun mies pimahtaa, hän aiheuttaa ongelmia täällä. Mutta jos on suhteessa vaikka jenkkiin, niin sitten hän pimahtelee siellä ja oma tontti pysyy siistinä.

Vierailija
6/16 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ihan hauska kysymys, koska saa olla todella sekaisin ja todellisuusrajoitteinen, jos kuvittelee, että naapurin iskeminen sänkyyn olisi helpompaa kuin baarituttavuuden.

Pelkän yrityksenkin seurauksena poliisiputkan sänky todennäköisempi.

Vierailija
7/16 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ajattelen, että minulla on siihen oikeus. Se voimaannuttaa.

Vierailija
8/16 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan retkeilyä.

Vierailija
9/16 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurillani on kaunis 14-vuotias tyttö, joten miksi ei?

Vierailija
10/16 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä harrastan retkeilyä.

Kiva. Minä virkkaan.

Vierailija
11/16 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin tapa kun aina tarjolla. Ei rantaa kauemmas kalaan...

Vierailija
12/16 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sosiaalisesti niin kömpelö, että en edes ajattele tosielämän miehiä, vaan tyydyn fantasioimaan julkkiksista tai fantasiahahmoista kotona masturboidessani. - t. n 50, asperger

Vierailija
13/16 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerran äijän ollessa ilta- tai yövuorossa helpoin tapa.

Vierailija
14/16 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, joten ajattelen harrastavani seksiä lähes kaikkien vastaantulevien naisten kanssa. Naapurit, työkaverit, puoliso ja hänen kaverit, kadulla vastaantulevat ihmiset jne. Useita kertoja päivässä. 

Olet täysin terve. Näin meidän miesten limbiset aivot kuuluukin toimia. Naisten ei. Osa kykenee vastustamaan tunteita, osa ei. Tässä keskeisin ero häntä-Heikkien, perseTyrkkysten ja arvomaailmaltaan konservatiivisten välillä.

Vierailija
15/16 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole edes vitsi vaan osa miehistä kyllä vilkuilee naapureita sillä silmällä. Erään kanssa aloin vältellä hissiä, koska alkoi aina tenttaamaan kaikenlaista. Toinen pörräsi ulkona jatkuvasti nähdäkseen. Eivätkä ole välttämättä mitään pönttöjä vaan suhteellisen fiksuja miehiä. 

Vierailija
16/16 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, sellaista sinulla, ap, on. Se on sitten voi, voi.