Vinkkejä Pariisin reissuun.
Matka edessä. Suosituksia missä kannattaa käydä ostoksilla. Ei tarvitse olla kalliita merkkituotteita. Tietyt nähtävyydet toki käydään katsomassa. Paljon kirjoitellaan ja suositellaan kirpputoreja. Onko noista kokemuksia.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
En menisi minäkään uudestaan.
mutta jos olet siellä muutaman päivän (me oltiin 4 päivää) niin suosittelen metrokortin ostamista. Sen saan lentokentältä sieltä alhaalta toimistosta (jonotusta 30min) käykää ensin ottamassa passikuvat, maksaa n. 40€ ja saa matkustaa niin paljon kun haluaa metrolla, junalla, bussilla..
Kummallista, ettei Pariisissa voi ostaa julkisen liikenteen lippuja sovelluksella.
Vierailija kirjoitti:
Onko talvella liukasta?
Pigallella on kaikkina vuodenaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta jos olet siellä muutaman päivän (me oltiin 4 päivää) niin suosittelen metrokortin ostamista. Sen saan lentokentältä sieltä alhaalta toimistosta (jonotusta 30min) käykää ensin ottamassa passikuvat, maksaa n. 40€ ja saa matkustaa niin paljon kun haluaa metrolla, junalla, bussilla..Kummallista, ettei Pariisissa voi ostaa julkisen liikenteen lippuja sovelluksella.
On siellä sovellus käytössä, mutta en ole sitä itse käyttänyt. Minä ostin 2 euron matkakortin, jolle latasin matkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta jos olet siellä muutaman päivän (me oltiin 4 päivää) niin suosittelen metrokortin ostamista. Sen saan lentokentältä sieltä alhaalta toimistosta (jonotusta 30min) käykää ensin ottamassa passikuvat, maksaa n. 40€ ja saa matkustaa niin paljon kun haluaa metrolla, junalla, bussilla..Kummallista, ettei Pariisissa voi ostaa julkisen liikenteen lippuja sovelluksella.
On siellä sovellus käytössä, mutta en ole sitä itse käyttänyt. Minä ostin 2 euron matkakortin, jolle latasin matkoja.
Tuollainen kannattaa ostaa. Hotelli keskustasta. Seinen risteily on hieno, illalla. Kuulet samalla oppaan tarinat. Pariisi on kaunis.
Onko talvella liukasta?