Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä Pariisin reissuun.

Vierailija
06.08.2025 |

Matka edessä. Suosituksia missä kannattaa käydä ostoksilla. Ei tarvitse olla kalliita merkkituotteita. Tietyt nähtävyydet toki käydään katsomassa. Paljon kirjoitellaan ja suositellaan kirpputoreja. Onko noista kokemuksia.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko talvella liukasta?

Vierailija
42/45 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi minäkään uudestaan. 
mutta jos olet siellä muutaman päivän (me oltiin 4 päivää) niin suosittelen metrokortin ostamista. Sen saan lentokentältä sieltä alhaalta toimistosta (jonotusta 30min) käykää ensin ottamassa passikuvat, maksaa n. 40€ ja saa matkustaa niin paljon kun haluaa metrolla, junalla, bussilla.. 

Kummallista, ettei Pariisissa voi ostaa julkisen liikenteen lippuja sovelluksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko talvella liukasta?

Pigallella on kaikkina vuodenaikoina.

Vierailija
44/45 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutta jos olet siellä muutaman päivän (me oltiin 4 päivää) niin suosittelen metrokortin ostamista. Sen saan lentokentältä sieltä alhaalta toimistosta (jonotusta 30min) käykää ensin ottamassa passikuvat, maksaa n. 40€ ja saa matkustaa niin paljon kun haluaa metrolla, junalla, bussilla.. 

Kummallista, ettei Pariisissa voi ostaa julkisen liikenteen lippuja sovelluksella.

On siellä sovellus käytössä, mutta en ole sitä itse käyttänyt. Minä ostin 2 euron matkakortin, jolle latasin matkoja.

Vierailija
45/45 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siellä sovellus käytössä, mutta en ole sitä itse käyttänyt. Minä ostin 2 euron matkakortin, jolle latasin matkoja.

Tuollainen kannattaa ostaa. Hotelli keskustasta. Seinen risteily on hieno, illalla. Kuulet samalla oppaan tarinat. Pariisi on kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän