Mitkä alueet Suomessa ovat mielestäsi pelottavia liikkua/asua?
Sain ajatuksen tähän ketjuun Iltalehden artikkelista jossa toimittaja oli liikkunut pe-la yönä "pahamaineisella" K-junalla. Missä alueella asuminen/liikkuminen saisi sinun niskakarvasi nousemaan pystyyn?
Kommentit (82)
Olen kokenut inhoa ainakin myllypurossa, kontulassa, Itäkeskuksessa, malmilla, leppävaarassa, martinlaaksossa ja myyrmäessä, vuosaaressa.
-helsinkiläinen
Pyhtää. En tykkää yhtään. Myös Ruotsinpyhtää, jos se vielä olisi sillä nimellä olemassa, kuulostaa kauhujen saarekkeelta.
Vierailija kirjoitti:
Pyhtää. En tykkää yhtään. Myös Ruotsinpyhtää, jos se vielä olisi sillä nimellä olemassa, kuulostaa kauhujen saarekkeelta.
En koskaan pääse yli miten pyhtää on pyttis mutta ruotsinpyhtää ei olekaan svenskapyttis vaan strömfors.
Vierailija kirjoitti:
No ei mikään. Ei Suomessa ole pelottavia paikkoja. Olen asunut Tukholman lähiössä, jossa oikeasti ammuttiin ihmisiä. Ei Suomessa ole yhtään sellaista paikkaa.
Kyllä Suomessa on ihmisiä myös kuollut. Etkö lue uutisia.
Lahti Mukkula ! Liipola Radantausta ja Laune
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä en muuttaisi Kontulaan, Vesalaan, Myllypuroon, Itäkeskukseen tai Jakomäkeen.
Kyllä muuttaisit, jos rahaa ei muuhun ole. Toisaalta voit palata sinne Savoon.
Pienet maalaispaikkakunnat, joissa yksin asuvia pyssyn kanssa heiluvia persumiehiä. En uskaltaisi sellaiseen muuttaa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut inhoa ainakin myllypurossa, kontulassa, Itäkeskuksessa, malmilla, leppävaarassa, martinlaaksossa ja myyrmäessä, vuosaaressa.
-helsinkiläinen
Kuljen säännöllisesti sekä Malmilla että Itäkeskuksessa, vaikka en itse asu, enkä ole ikinä nähnyt noissa mitään levottomuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivopuisto ja Kaisaniemen puisto iltaisin. Riihimäen ja Kouvolan rautatieasemat. Tampereen Hervanta.
Mitä siellä puistossa tapahtuu iltaisin 🤔🤔🤔😬😬😬😱😱😱😓😓😓😳😳😳😳
Krista Kiuru sai Kaisaniemenpuistossa turpaansa ja vielä iltapäivällä. Kai siellä illallakin sitten nyrkit heiluu.
Kaikkialla illalla pimeään aikaan
Vierailija kirjoitti:
Kaikkialla illalla pimeään aikaan
Alueet pitää tehdä siten maisemasta, ettei pelota, suunnittelu. Kävely. Tunnelmavalo. Ei kova katuvalo jossa ei kupua.
Talojen katot. Ja niillä pesivät lokit. Ei niinkään ne lokit, vaan ne ihmiset jotka puolustavat lokkeja, kun tallon niitten pesät. Ne ihmiset laittaa videon iltapäivälehtiin kun tallon niitten munat, ja näin minusta on tullut paha ihminen, jolla ei ole enää mitään mahdollisuutta. Tätä pelkään, ja katselen aina vainoharhaisesti ympärilleni.
Helsinki. Liikaa ihmisiä. t. introvertti
Kaikki alueet joissa liikkuu paljon muslimeita. Esim. ite asun Sipoon Nikkilässä, ja täällä on muslimeita ole. Erittäin tuvallista liikkua yösin ja muutenkin esim. pyörää ei tarvitse lukita, kun käyn kaupassa. Samaa ei voi sanoa esim. Keravasta. M22
Tampereen Tuloin alue (siis missä tullintori ja rautis yms). Melkein kuin p1r1tori 2. Siellä saa aina pelätä
Vierailija kirjoitti:
Tampereen Tuloin alue (siis missä tullintori ja rautis yms). Melkein kuin p1r1tori 2. Siellä saa aina pelätä
Tullin siis
Vierailija kirjoitti:
Oulussa ainut paikka missä pelottaa myöhemmin on Tuira. Olen asunut Meri-toppilassa jossa ei ollut muuta kuin kaupan edusta ongelmallinen
Oulussa asuessa en oikein osannut pelätä missään. Kaupungissahan on suhteellisen paljon julmaa huumerikollisuutta, mutta han rauhassa siellä saa olla, jos ei niihin piireihin mene sekaantumaan.
Ihan kaikki tuosta Viitasaaren tasolta etelään.