Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samsung kieltäytyy takuukorjaamasta kännykkää. Väittävät että saisin sen kotivakuutuksesta korvattua. Onko tuo totta?

Vierailija
05.08.2025 |

Kuulemma ne kuolleet pikselit siellä keskellä näyttöä johtuu siitä että olisin pudottanut sen. Joopajoo.

Mutta eikö tuo ole jonkin sorttinen petos samsungilta että ne laittaa vakuutusyhtiön maksamaan heille ylihintaisen korjauksen (tonnin luokkaa) jonka pitäisi kuulua takuuseen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ettei ole vakuutusta. Teidän vastuulla tai otat kukuttajariitalautakuntaan yhteyttä. Jos siis et ole itse sitä rikkonut...

Vierailija
2/4 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivakuutus ei ehkä korvaa mitään. Mutta matkavakuutus olisi tuossa se pätevin. Tuskin korvaavat mitään yli 2v puhelimien osalta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano ettei ole vakuutusta. Teidän vastuulla tai otat kukuttajariitalautakuntaan yhteyttä. Jos siis et ole itse sitä rikkonut...

En ole rikkonut. Kuluttajaneuvonnan mukaan näissä tapauksissa on vaikea menestyä. Olin jo heihin yhteydessä.

Vierailija
4/4 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotivakuutus ei ehkä korvaa mitään. Mutta matkavakuutus olisi tuossa se pätevin. Tuskin korvaavat mitään yli 2v puhelimien osalta 

On alle 1v vanja puhelin. Ja miten matkavakuutus jos en ollut matkoilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä