Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko etova olo alkaa jo vaikka en vielä raskaustestiä ole edes tehnyt?
21.09.2008 |
Onko kokemusta kellään? Menkat ehkä alkaa n. 4 pv:n kuluttua, jos alkaa, mutta just nyt on tuttu tunne aiemmilta raskauksilta; etoo.
Onko edes mahdollista, että pahoinvointia voi olla näin aikaisin????
Kommentit (2)
1. ja 2. raskauksissa alkoi vasta rv 7. Kolmannessa alkoi jo muutamia päiviä ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa!! Ekat kaksi poikia, kolmas tyttö. Toisaalta saattaa olla, että 3. raskaus oli alunperin kaksoisraskaus (?).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Koeta syödä jotakin jos vaikka lakkaisi.