Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä aloitit masturboinnin?

Vierailija
04.08.2025 |

Kysymys otsikossa. Oletko nainen vai mies ja ikäsi nykyään? Vieläkö masturboit säännöllisesti?

Minä nainen 48v. Aloitin ala-asteikäisenä ja edelleen säännöllisen epäsäännöllisesti masturboin. Olen parisuhteessa ja saan myös hyvää seksiä sitä kautta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 tai 12. Olihan siinä ihmettelemistä mitö tömä on.

Sinkkuna masturboin noin 3x/vk.

M44

Vierailija
2/24 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10-vuotiaana kun alkoi murrosikä alkaa. Olin eka kelle kasvoi tuhero, ja rinnat. Sain paljon ilkeitä kommentteja, kuinka häpesinkään. Sen sijaan masturbointi oli jotain aivan uutta ja ihmeellistä myös, niin ihanaa.

N24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollut vitosluokalla, terveystarkastuksen jälkeen. Liikkuvat ei mennyt taakse, joten sitä pitä ruveta sitten venyttää et menis taakse. No siitähän alkoi stondikset, ja aivan uusi maailma avautui kun tajusin että tuntuu saakelin hyvältä edestakanen liike. Eipä mennyt kauaa että meni liikkuvat taakse, ja alkoi melkoinen runkkarin ura, jolle ei loppua näy.

Tuskin olen ainut kenelle näin on käynyt.

Vierailija
4/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana syksyllä 1974. Siitä tuli sellainen tapa, että en taida päästä eroon kuin kuoltuani. 3-5 kertaa viikossa vielä tässäkin iässä. Olen mies.

Vierailija
5/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 v.

Vierailija
6/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 12v taisi olla ikää. Runkkasin päivittäin, joskus useammankin kerran, kunnes löysin 2-kymppisenä parisuhteen. Sen jälkeen meni 25 vuotta, jolloin en runkannut välttämättä kuin alle viisi kertaa vuodessa, koska pillua sai niin paljon kun halusi. Nyt taas eron jälkeen runkkaan useamman kerran viikossa. Tosin suhteen loppuaikoina ja heti eron jälkeen, en välttämättä lauennut kuin kerran kuukaudessa. Seksin ja orgasmien määrä siis lisää halukkuutta.

Vierailija
7/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vanhana 

Vierailija
8/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-vuotiaana se alkoi, kun räpläsin muniani, selälläni maaten, käsi verkkareiden sisällä. Tuntui hyvältä, sitten paremmalta ja sitten laukesin housuihini. No, silloin se nyt vaan oli pieni määrä liukasta, kirkasta nestettä. 

Siitä se lähti, seuraavat vuodet 3-5 krt/päivässä. Noin kakskymppisenä alkoi saada seksiä useamman kerran viikossa ja omaan käteen ei tarvinnut niin usein turvautua. Nykyään makkarissa on kylmää ja hiljaista. Joskus voi mennä parikin viikkoa ilman pillua, joten muutama kerta viikossa pitää toimia itse.

M52

Vierailija
9/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessaan oli 10 vanhana mentävä, että mitä tuli housuihin ja sormiin. 

Kun sen räplääminen tuntui kivalta niin tulos oli selvä. 

Vierailija
10/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotiaana ja sen jälkeen ei montaa päivää ole mennyt runkkaamatta. Melko tyypillisesti vielä useamman kerran päivässä. Mies ja ikää hiukan vaille 59 vuotta, eikä tahti näytä ainakaan hiljentyvän. :)

Vierailija
11/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10v ikäisenä . Masturboin joskus monta kertaa päivässä . Yli 40 vuotta harrastusta takana .

Vierailija
12/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14v - ja muistan noita varhaisnuoruuden aikoja, runkkasin ihan varmaan vähintään kerran päivässä, joskus 3-4 kertaakin.

Nyt kohta 60v, sooloseksiä tulee harrasteltua ehkä kerranviikossa, pillua satunnaisesti ehkä kerran kaksi kuussa

Vierailija
13/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v, tuntui vaan niin hyvältä, että ei voinut lopettaa. Sitten alkoi nytkähdellä ja tuli ihan pieni pisara harmaata nestettä. Tiesin mitä se on.

Vierailija
14/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6 vuotiaana poikana

Vierailija
15/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin masturboinnin 9 ikäisenä itseäni 4 tai 5 vuotta vanhemman pojan kanssa ja opastuksella. Vuosi oli 1976. Saattaa olla, että jo sitä ennen oli jotain kokemuksia, mutta tuosta vuodesta lasken säännöllisen ja tietoiseen seksuaaliseen nautintoon tähdänneen itsetyydytyksen alkaneen. Joten puoli vuosisataa tulee ensi vuonna. Pitäisikö juhlistaa vaikka... siemensyöksyilotulituksella! 

Tämän vanhemman kaverin aloitteesta tyydyteltiin eri tavoin kahdestaan monta kertaa. Ainutlaatuiset kokemukset ovat piirtyneet mieleen tarkasti ja tulen ne aina muistamaan. Olimme tietysti eri kehitystasolla fyysisesti. Kaverin karvapöheikkö ja iso kivespussi olivat jo kiehtovia, mutta kalun jäykistyminen ja kasvaminen niin suureksi se vasta ihme oli. Ja lisää ihmeitä oli tulossa, kun hän veti esinahan taakse ja paljasti punaisen terskan. Kaveri opetti sananmukaisesti kädestä pitäen, mitä pitää tehdä. Suurin "järkytys" oli kuitenkin vasta tulossa: kaverin orgasmi ja siemensyöksy! Itse en tietenkään vielä tuolloin yltänyt samanlaisiin saavutuksiin, mutta joka kerta omakin nappulani seisoi tanakasti ja sen hiplaaminen tuotti ihanan olon. 

Vierailija
16/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana, kun olin katsinut yhden eroottisen elokuvan ja yhtäkkiä tuli mieleeni kokeilla

Vierailija
17/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin masturboinnin 9 ikäisenä itseäni 4 tai 5 vuotta vanhemman pojan kanssa ja opastuksella. Vuosi oli 1976. Saattaa olla, että jo sitä ennen oli jotain kokemuksia, mutta tuosta vuodesta lasken säännöllisen ja tietoiseen seksuaaliseen nautintoon tähdänneen itsetyydytyksen alkaneen. Joten puoli vuosisataa tulee ensi vuonna. Pitäisikö juhlistaa vaikka... siemensyöksyilotulituksella! 

Tämän vanhemman kaverin aloitteesta tyydyteltiin eri tavoin kahdestaan monta kertaa. Ainutlaatuiset kokemukset ovat piirtyneet mieleen tarkasti ja tulen ne aina muistamaan. Olimme tietysti eri kehitystasolla fyysisesti. Kaverin karvapöheikkö ja iso kivespussi olivat jo kiehtovia, mutta kalun jäykistyminen ja kasvaminen niin suureksi se vasta ihme oli. Ja lisää ihmeitä oli tulossa, kun hän veti esinahan taakse ja paljasti punaisen terskan. Kaveri opetti sananmukaisesti kädestä pitäen, mitä pitää tehdä. Suurin "järkytys" oli kuitenkin vasta tulossa: kaverin or

Miten tällaiseen tilanteeseen päädytään? Ehdottiko kaveri vaan pokkana? Olisin itse pentuna halunnut tehdä jotakin tällaista, mutta ei riittänyt uskallus siihen, että olisin kysynyt. Vain kerran näytin kaverille omaa seisokkia, mutta en saanut vastakaikua. Kaveria ujostutti vissiin liikaa. Oltiin muistaakseni 8 tai korkeintaan 9.

Otsikon kysymykseen vastaus, että alle kouluikäisenä aloitin, ja 9-vuotiaana siitä oli tullut jo päivittäinen tapa.

Vierailija
18/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten tällaiseen tilanteeseen päädytään? Ehdottiko kaveri vaan pokkana? Olisin itse pentuna halunnut tehdä jotakin tällaista, mutta ei riittänyt uskallus siihen, että olisin kysynyt. Vain kerran näytin kaverille omaa seisokkia, mutta en saanut vastakaikua."

15 vastaa 17:lle: Ensimmäinen kerta alkoi yökylässä talon vinttihuoneessa. Illalla vanhempi poika ehdotti polttaa polttaa - tyyppistä kosketteluleikkiä peiton alla. Näin jälkeenpäin ajateltuna leikki oli aivan typerä, mutta 9-vuotiaana asiat näkee vähän toisin kuin vanhempana. Ja homma tietysti eteni 14-vuotiaan eikä minun ehdoillani. Joka tapauksessa jännää oli ja vielä jännemmäksi tuli, kun lähestyttiin polttopistettä... Ei pidä luulla, että huvistamme olisi kehittynyt pitkäaikainen vakijuttu. Siinä iässä monet asiat menivät ohi yhtä nopeasti kuin olivat tulleet. Hetken huumaa, mutta vähintään puolenkymmentä kertaa otettiin uusiksi. Opin ja koin paljon, minkäänlaista ahdistusta ei jäänyt. 

Kerroit, että olit kerran näyttänyt kaverille seisokkia, mutta et saanut vastakaikua. Kerran minäkin erään ikätoverini kanssa (ei siis tuo vanhempi poika) teimme vertailua, mutta sillä erotuksella, että molemmat esittelivät omaansa. Se jäi yhteen kertaan. 

Vierailija
19/24 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. noin 10-11 vuotiaana. Salaa lainasin isosiskolta rentoreginaa, naisten unelmia, ja alakerrassa kihelmöi, ja sormileikit auttoi kummasti. Niin ihanaa tuhmaa ja jännää oli. Sormileikit on vieläkin todella kivoja.

N32

Vierailija
20/24 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. noin 10-11 vuotiaana. Salaa lainasin isosiskolta rentoreginaa, naisten unelmia, ja alakerrassa kihelmöi, ja sormileikit auttoi kummasti. Niin ihanaa tuhmaa ja jännää oli. Sormileikit on vieläkin todella kivoja.

N32

Tuleeko useinkin leikittyä ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä