Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä aloitit masturboinnin?

Vierailija
04.08.2025 |

Kysymys otsikossa. Oletko nainen vai mies ja ikäsi nykyään? Vieläkö masturboit säännöllisesti?

Minä nainen 48v. Aloitin ala-asteikäisenä ja edelleen säännöllisen epäsäännöllisesti masturboin. Olen parisuhteessa ja saan myös hyvää seksiä sitä kautta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko ollut vitosluokalla, terveystarkastuksen jälkeen. Liikkuvat ei mennyt taakse, joten sitä pitä ruveta sitten venyttää et menis taakse. No siitähän alkoi stondikset, ja aivan uusi maailma avautui kun tajusin että tuntuu saakelin hyvältä edestakanen liike. Eipä mennyt kauaa että meni liikkuvat taakse, ja alkoi melkoinen runkkarin ura, jolle ei loppua näy.

Tuskin olen ainut kenelle näin on käynyt.

Toivottavasti runkkari olet päässyt myös pillun makuun?

Vierailija
22/24 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten tällaiseen tilanteeseen päädytään? Ehdottiko kaveri vaan pokkana? Olisin itse pentuna halunnut tehdä jotakin tällaista, mutta ei riittänyt uskallus siihen, että olisin kysynyt. Vain kerran näytin kaverille omaa seisokkia, mutta en saanut vastakaikua."

15 vastaa 17:lle: Ensimmäinen kerta alkoi yökylässä talon vinttihuoneessa. Illalla vanhempi poika ehdotti polttaa polttaa - tyyppistä kosketteluleikkiä peiton alla. Näin jälkeenpäin ajateltuna leikki oli aivan typerä, mutta 9-vuotiaana asiat näkee vähän toisin kuin vanhempana. Ja homma tietysti eteni 14-vuotiaan eikä minun ehdoillani. Joka tapauksessa jännää oli ja vielä jännemmäksi tuli, kun lähestyttiin polttopistettä... Ei pidä luulla, että huvistamme olisi kehittynyt pitkäaikainen vakijuttu. Siinä iässä monet asiat menivät ohi yhtä nopeasti kuin olivat tulleet. Hetken huumaa, mutta vähintään puolenkymmentä kertaa otettiin uusiksi. Opin ja koin paljon, minkäänlaista ahdi

Ehkä asiaan vaikutti se, että vaikka itse olin jo 8-vuotiaana runkkari, kaveri ei välttämättä vielä ollut. Jos se näyttäminen olisi tapahtunut vaikka pari-kolmekin vuotta lähempänä teini-ikää niin lopputulos olisi voinut olla ihan toisenlainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko ollut vitosluokalla, terveystarkastuksen jälkeen. Liikkuvat ei mennyt taakse, joten sitä pitä ruveta sitten venyttää et menis taakse. No siitähän alkoi stondikset, ja aivan uusi maailma avautui kun tajusin että tuntuu saakelin hyvältä edestakanen liike. Eipä mennyt kauaa että meni liikkuvat taakse, ja alkoi melkoinen runkkarin ura, jolle ei loppua näy.

Tuskin olen ainut kenelle näin on käynyt.

Toivottavasti runkkari olet päässyt myös pillun makuun?

Eiköhän varmasti ole päässyt pillun makuun, älänyt jaksa olla noin ilkeä. Jokainen meistä runkkaa, niin naiset kun miehetkin, ja siirtyy myöhemmin panemaan ja silti joskus runkkaa.

Vierailija
24/24 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella yleensä Anttilan kuvaston alusasuisten neitojen kuvia katsellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä