Noloin auto minkä olet omistanut?
Itsellä oli ehdottomasti Vw Karmann Ghia joku vuosimallia 1962. Se oli siis vanhempi kuin mitä nykyisin näkee paljon entisöityinä eli kaipa se vanhempi on muidenkin mielestä ruma kun niitä ei ole paljoa entisöitynä näkynyt. Olin silloin 15 ja tuo oli peltoautona ja vallan 1500 kuutioisella teho myllyllä, ei mihinkään kulkenut. Niinpä keksittiin pikku iltapuhteena pilkkoa se kirveellä peräkärryyn sopiviksi palasiksi ja viedä kaatopaikalle.
Kommentit (32)
Vihasin mun vanhmpieni ikivanhaa opelia teini-ikäisenä. Olen edelleen sitä mieltä, että se auto oli nolo. Mielummin pyöräilin kouluun 12 km kuin olisinyt mennyt vanhempieni kyydillä koko koulun naurettavaksi.
VW golf 1975.Tuo oli tuohon aikaan 12 vuotta vanhana jo aivan lintta ja mätä ja moottori alkoi olla loppu jo 150 tuhatta ajettuna.
Karmann-Ghia ja Corvair peltoautoina. Taisit asua Beverly Hillsissä siihen aikaan. Juu.Jotain ulilaudan jenkeiltä kopioituja satuja.
Vierailija kirjoitti:
Karmann-Ghia ja Corvair peltoautoina. Taisit asua Beverly Hillsissä siihen aikaan. Juu.Jotain ulilaudan jenkeiltä kopioituja satuja.
Niin ne ajat muuttuu, ei niitä mätiä romuja kukaan silloin huolinut saatikka pitänyt haluttavina klassikoina. Joku Anglia kelpasi paremmin, kun niitä oli paljon joten niistä sai osia ja oli helppoja korjata. Nyt nyky sukupolvella on peltoautoina mätiä Mersuja koska ne vaan toimii ja kulkee. Taitaa Laten pojallakin olla coupe mersu peltoautona.
Volvo 240. Kuin Lada mutta 15% isomman kokoinen.
Nissan Cherry, en itte kehdannut ajella sillä, laitoin tyttöystävän/ vaimon ajokiksi!
Naapurilla on datshia duukstäri ja meidän koira haukkuu sille aina.