Miksi miehille ei kelpaa kiltti ja tunteellinen nainen?
Ilman tatuointeja ja kilon meikkiä. Ja jos nainen vielä on kiltti ja näyttää kiinnostuksensa miestä kohtaa, niin miehiä ei kiinnosta.
Kommentit (56)
Ehkä etsit seuraa väärästä paikasta? Harva nainen on nykyään enää oikeasti kiltti, joten ehkä sitä on vaikea uskoa. Liian monella on liiallisen tinderöinnin pilaamat tunnetaidot.
Kummasti vaan sieltäkin hetken päästä paljastuu laskelmoiva narsisti eli ihan tavallinen minä minä nainen.
En tiedä, olin tuollainen nuorena.
Miesten oli pakko päästä tuhoamaan.
Jokin vietti?
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuonkin tyypin naiset vaativat mieheltä kohtuuttomia: pitää harrastaa liikuntaa, pitää olla pitkä, treenattu ja komea, pitää olla kavereita ja sosiaalista elämää, pitää käydä töissä, pitää olla normaalipainoinen, pitää pitää asunto siistinä, pitää syödä terveellisesti, ei saa pelata videopelejä..
Eihän tuo ole kohtuutonta, ihan vaan perustaso, jonka yli menee suurin osa tavallisista ja henkisesti terveistä miehistä, ihan itse ja omista lähtökohdistaan, ei naista miellyttääkseen. Pl. pituus ja komeus, ei ole mikään pakko.
Koska miehet tykkää kuulemma E-kupin silareista, pyllynkohotuksesta ja sellaisesta naamasta, josta näkee, että kirurgin veitsi on käynyt siellä enemmän kuin naisella on kuukautiskiertoja vuodessa. Tämän kuvan saa ainakin, kun lukee naisten kommentteja täältä. Plussana tietysti mahdollinen 'some-julkkis' -titteli jne.
Parisuhde on kahden kauppa. Vaikka minkälaisen unelmakumppanin löysin, en minä sitten kelvannut. Joitain kompromisseja tuli sitten toisinaan tehtyä.
Miksi naisille kelpaa kiltti mies. Aina vaan haluatte jonkun pettävän jännämiehen.
Vierailija kirjoitti:
Jokin vietti?
Sinä tuhosit ihan itsesi omilla valinnoillasi. Kanna edes vastuu siitä äläkä ole niin katkera.
Vierailija kirjoitti:
Jokin vietti?
Miten miehet sinut tuhosi? Kiltitkin tytöt haluaa jänniä poikia niin se on oma valinta.
Kelpaa varmasti mutta tuskin sinä nyt taviksen kanssa haluat seurustella vaan pitkän komean miehen kanssa.
Ei, kyllä pitää saada jännänainen.
Ei noita miehiä kyllä jonoksi asti ole ollut tässä 6 vuoden sinkkuaikana. Paitsi ehkä seksin perässä. Olen juuri sellainen mistä miehet muka tykkää, hoikka, kuitenkin vähän muotojakin, eli en tikkulaiha, pitkät hiukset, niissäkin oma vaalea väri. Ei tatuointeja. Nättikin olen, en meikkaa juuri koskaan. Huumorintajuinen, fiksu, en polta tai juo, kuin ehkä joskus sen yhden siiderin. Urheilen. On oma talo ja pärjään omillani. Toki on lapsi, mutta hänkin jo teini. Ja fiksu hänkin.
Tinder on ihan turha, miehet ei siellä viestiä laita, vaikka matcheja toki tulee paljon. Korkeintaan ulkomaalaiset, mutta nekin on usein jotain huijareita. Tai heti jotenkin omistushaluisia. Ja ihan siis eurooppalaisia ovat, ei mitään eri uskonnon miehiä, niitä en huolisi. Livenä en juuri ketään tapaa, kun ei ole kavereita. Opiskelen ja sielläkin lähes kaikki naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin vietti?
Sinä tuhosit ihan itsesi omilla valinnoillasi. Kanna edes vastuu siitä äläkä ole niin katkera.
Itseasiassa en tuhonnut, mutta se siitä. En ole katkera, totesin vain faktoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa kyllä, jos olet hoikka ja mua nuorempi ja lapseton.
Mitä ne lapset haittaa? Eihän ne ole sun eli sun ei tarvi niitä elättää tai edes katsella, jos niin lastenvihaaja olet.
Parisuhde naisen kanssa jolla on jo lapsia ei ole ikinä hyvä idea.
Paitsi miehelle jolla on myös lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ei noita miehiä kyllä jonoksi asti ole ollut tässä 6 vuoden sinkkuaikana. Paitsi ehkä seksin perässä. Olen juuri sellainen mistä miehet muka tykkää, hoikka, kuitenkin vähän muotojakin, eli en tikkulaiha, pitkät hiukset, niissäkin oma vaalea väri. Ei tatuointeja. Nättikin olen, en meikkaa juuri koskaan. Huumorintajuinen, fiksu, en polta tai juo, kuin ehkä joskus sen yhden siiderin. Urheilen. On oma talo ja pärjään omillani. Toki on lapsi, mutta hänkin jo teini. Ja fiksu hänkin.
Tinder on ihan turha, miehet ei siellä viestiä laita, vaikka matcheja toki tulee paljon. Korkeintaan ulkomaalaiset, mutta nekin on usein jotain huijareita. Tai heti jotenkin omistushaluisia. Ja ihan siis eurooppalaisia ovat, ei mitään eri uskonnon miehiä, niitä en huolisi. Livenä en juuri ketään tapaa, kun ei ole kavereita. Opiskelen ja sielläkin lähes kaikki naisia.
Ehkä kannattaisi aloittaa kaverien hankkimisesta? Ennen pitkää saattaisi se puolisokin löytyä sitä kautta ja tarvittavat sosiaaliset taidot harjaantuu samalla varsinkin jos kaveri on mies.
1. Olet kiinnostunut vääränlaisista miehistä
tai
2. Sinussa on jokin muu ominaisuus, joka on luotaantyöntävä
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet tykkää kuulemma E-kupin silareista, pyllynkohotuksesta ja sellaisesta naamasta, josta näkee, että kirurgin veitsi on käynyt siellä enemmän kuin naisella on kuukautiskiertoja vuodessa. Tämän kuvan saa ainakin, kun lukee naisten kommentteja täältä. Plussana tietysti mahdollinen 'some-julkkis' -titteli jne.
Jos et ole tuollainen nainen niin miksi sinua ylipäätään haittaa, että näitä ihailevat miehet eivät ole kiinnostuneita sinusta? Kuten tuossa joku aiemmin mainitsi jahtaat vääränlaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt ihan samaa tän seitsemän vuotta minkä olen ollut sinkkuna. Yksikään mies ei ole ollut kiinnostunut.
Kilttinainen ei kelpaa, vaan pitää olla jännis
Miehille tärkeintä naisessa on ulkonäkö. Kaikki miehet tavoittelevat niitä top 5% naisia, missejä, malleja ja fitnesstypyjä. Sitten tulevat tänne vinkumasn, kun "naiset" ovat niin kranttuja. Tavallinen, ruma kilttinainen ei miehille ole nainen, heitä he eivät edes huomaa.
Siinä se ex pyörii tavalla tai toisella aina nurkissa.
Kyllä niitä lapsia ennemmin tai myöhemmin pitää kuskata harrastuksiin jne.
Kyllä niitä katsellakin tarvii, jos ei halua erikseen asua.
Ei tämä ole vihaa lapsia kohtaan.
Ei vaan halua muiden lapsia päivästä toiseen elämäänsä.
Ja elättämään joutuu ihan varmasti tavalla tai toisella.